UoP Racing: Στο Hockenheim με τη Skoda Ελλάδος!

H UoP Racing Team είναι έτοιμη για τη συμμετοχή της σε έναν από τους πιο απαιτητικούς αγώνες του θεσμού Formula Student, αυτόν στο Hockenheim της Γερμανίας, με το νέο της μονοθέσιο, το UoP6e. Χορηγός στην προσπάθειά τους και η Skoda Ελλάδος!

Γεμάτη όνειρα και ελπίδες για την ανταμοιβή των κόπων μίας ολόκληρης χρονιάς, η UoP Racing ξεκινά το ταξίδι της για το Hockenheim (6-12 Αυγούστου) με ένα σημαντικό χορηγό από το δικό μας χώρο, γεγονός που μας κάνει ακόμα πιο περήφανους για τη σημαντική αυτήν προσπάθεια!

Η Skoda Ελλάδος, συνεχίζοντας να αποδεικνύει με πράξεις την ευαισθησία του ομίλου Kosmocar σε πολλά κοινωνικά θέματα, με αποκορύφωμα τη σημαντική βοήθεια στους πυρόπληκτους από τις πρόσφατες καταστροφικές φωτιές, δέχτηκε με ευχαρίστηση να βοηθήσει και τα μέλη της ομάδας, παραχωρώντας τους ένα ευρύχωρο μοντέλο από τη μεγάλη γκάμα της, που θα τους κρατήσει παρέα στο μακρινό ταξίδι, με πρωταρχικό μέλημα την ασφάλεια και την άνεση των επιβατών.

Σήμερα το μεσημέρι, στις εγκαταστάσεις του ομίλου της Kosmocar, έγινε η παράδοση μίας μαύρης Skoda Octavia 1.0 TSI 116 ίππων έκδοσης Ambition, με τον Διευθυντή Πωλήσεων & Marketingτης Skoda στην Ελλάδα, κ. Ανδρέα Χαλμπέ, να δηλώνει χαρακτηριστικά,σχετικά με τη σημαντική βοήθεια που παρέχει η εταιρεία στα μέλη της ομάδας του Πανεπιστημίου Πατρών: «Με μεγάλη μας χαρά υποστηρίζουμε την UoP Racing Team στον φετινό διαγωνισμό Formula Student. Η προσπάθεια της ομάδας του Πανεπιστημίου Πατρών, ταιριάζει απόλυτα στην μάρκα SKODA, καθώς το Motorsport, το πάθος και η εφευρετικότητα αποτελούν βασικό μέρος του DNA της. Σύσσωμη η ομάδα της SKODA Kosmocar, είμαστε υπερήφανοι για τους Έλληνες φοιτητές μας και τους ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία».

Ας δούμε στο σημείο αυτό επιγραμματικά κάποιες από τις αλλαγές σε σχέση με τον προκάτοχό του. To νέο μονοθέσιο άφησε πίσω του την έτοιμη λύση του Motec ADL3 για εγκέφαλο και οθόνη καταγραφής δεδομένων, και πλέον χρησιμοποιείται ένας μικροελεγκτής, ο οποίος έχει προγραμματιστεί από την ομάδα για την άμεση ρύθμιση παραμέτρων (χάρτης ροπής, traction control).

Παράλληλα, έγινε η μετάβαση σε ένα ανεπτυγμένο εξ ολοκλήρου από την ομάδα σύστημα διαχείρισης των μπαταριών. Ειδικότερα, το σύστημα αυτό μετράει την τάση, τη θερμοκρασία καθώς και το ρεύμα που διαπερνά τις εκάστοτε μπαταρίες. Το σημαντικότερο σε αυτήν την αλλαγή είναι ότι δίνει τη δυνατότητα να γίνει εξισορρόπηση της διαφοράς τάσης που προκύπτει από τους κύκλους φόρτισης των μπαταριών.

Το σασί του UoP6e φέρει αρκετές ομοιότητες με τον πρόγονό του. Ακολουθεί την ίδια νοοτροπία γραμμικού και λιτού σχεδιασμού, με έμφαση στο σύντομο χρόνο κατασκευής και στην ευκολία συντήρησής του. Το αποτέλεσμα είναι ένα πλαίσιο που οπτικά δείχνει τη «συγγένειά» του με το προηγούμενο, ενώ παράλληλα τροποποιήθηκε για να επιτρέψει στο UoP6e να φτάσει στα όρια των δυνατοτήτων του.

Το αεροδυναμικό πακέτο του UoP6e ακολούθησε την ίδια προσέγγιση σχεδιασμού με το προηγούμενο, εστιάζοντας στην αεροδυναμική ισορροπία, αυξάνοντας ταυτόχρονα την παραγόμενη κάθετη δύναμη και ελαχιστοποιώντας την οπισθέλκουσα με τη χρήση DRS. Στο σύστημα μετάδοσης του αυτοκινήτου έγινε επανασχεδιασμός ορισμένων εξαρτημάτων, με στόχο τη μείωση του βάρους και της ροπής αδράνειας.

Τέλος, στο σύστημα ανάρτησης και διεύθυνσης υιοθετήθηκε το επιτυχημένο μοντέλο των κινηματικών του προγενέστερου μονοθεσίου UoP5Evo, σε συνδυασμό με κάποιες αλλαγές αλλά και το νέο σύστημα διεύθυνσης, το οποίο το καθιστά ένα πολύ καλά ζυγισμένο όχημα με έμφαση στην κατευθυντικότητα και στον έλεγχο του οχήματος.

Από εμάς τι άλλο; Σε ένα ιδιαίτερα θερμό καλοκαίρι για τις ελληνικές ομάδες Formula Student, η ευχή είναι μόνο μία. Καλή επιτυχία, και συνεχίστε να μας δείχνετε το σωστό δρόμο. Σημαντικές βοήθειες από μεγάλες εταιρείες, όπως είναι η Skoda Ελλάδος, αποδεικνύουν το μέγεθος της προσπάθειας και ότι όλοι είμαστε και πρέπει να είμαστε δίπλα σας. Καλό ταξίδι και καλή επιτυχία, UoP Racing!

ΠΗΓΗ : https://www.4troxoi.gr/