• Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου, 2021
  • Login
automotopatras.gr
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • Motorwest 2019
      • Εκθέσεις
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • MOTORWEST 2020
    • MOTORWEST 2019
No Result
View All Result
automotopatras.gr
No Result
View All Result
Home Vintage Historic Rally

Οι Δελαπόρτας-Μουστάκας δεύτεροι στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2018

Μάρκος Καπετανάκης by Μάρκος Καπετανάκης
Φεβ 12, 2018
in Historic Rally, Διάφοροι Αγώνες
0 0
0
Οι Δελαπόρτας-Μουστάκας δεύτεροι στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2018
0
SHARES
4
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ο Γιώργος Δελαπόρτας και ο συνοδηγός του Σπύρος Μουστάκας πέτυχαν μια από τις σπουδαιότερες ελληνικές διακρίσεις στο διεθνή μηχανοκίνητο αθλητισμό, ανεξαρτήτως θεσμού και εποχής, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση του Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2018 – του πιο φημισμένου αγώνα Ιστορικών αυτοκινήτων του κόσμου.

Οι Έλληνες αγωνιζόμενοι, με Volkswagen Golf GTI του 1979, ξεκίνησαν τον πενθήμερο αγώνα μπαίνοντας στην πρώτη 20άδα της γενικής κατάταξης μεταξύ των 307 πληρωμάτων που πήραν εκκίνηση. Στην 7η από τις 15 Ειδικές Διαδρομές μπήκαν στη δεκάδα, και έκτοτε έφτασαν στην επιτυχία της τελικής δεύτερης θέσης κερδίζοντας δύο Ειδικές (την 10η Col de Carri-Saint Jean en Royans και την 15η Saint Sauveur-Beuil), και σημειώνοντας τη δεύτερη επίδοση σε ακόμα δύο.

Δελαπόρτας: «Έχουμε βρει το ρυθμό μας»
«Έίμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι με το αποτέλεσμα, στον πιο δύσκολο αγώνα του κόσμου» είπε ο Γιώργος Δελαπόρτας λίγες ώρες μετά τον τερματισμό του 21ου Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο. «Τα βάλαμε με τα ‘τέρατα’, καθώς η πρώτη εκατοντάδα των αγωνιζόμενων είναι επαγγελματίες, ενώ εμείς χομπίστες.

»Συμμετέχοντας σ’ αυτόν τον αγώνα για τέταρτη φορά, φέτος, ήρθαμε έχοντας κάνει επτάμηνη προετοιμασία και έχοντας αναλύσει όλες τις λεπτομέρειες. Αυτός είναι και ο λόγος που κερδίσαμε και δύο Ειδικές. Έχουμε βρει το ρυθμό μας, και πιστεύω ότι μπορούμε να επαναλάβουμε το ίδιο αποτέλεσμα με τον συνοδηγό μου Σπύρο Μουστάκα, με τον οποίο διαμορφώσαμε ένα καλό δίδυμο».

Ο Γιώργος Δελαπόρτας κατέληξε: «Ξεκινήσαμε τον αγώνα με 30 ώρες οδήγηση. Κοιμόμασταν 4 ώρες την ημέρα, και τρώγαμε… μισή φορά. Είναι ένα Ράλλυ που σε καταπονεί τόσο πολύ για πέντε μέρες, που χρειάζεσαι τεράστια ψυχικά αποθέματα. Φέτος είχαμε 4 Ειδικές με πάρα πολύ χιόνι, που συχνά έφτανε το μισό μέτρο, κι αυτό μας προκαλούσε προβλήματα. Ανοίγοντας το δρόμο στην ‘πούδρα’ του χιονιού, το αυτοκίνητο δυσκολευόταν με τις αυλακώσεις. Πάντως, με την εμπειρία των προηγούμενων ετών καταφέραμε να ανταποκριθούμε στις συνθήκες».

Μουσάκας: «Συνοδήγηση σαν Sporting»
Ο συνοδηγός Σπύρος Μουστάκας, πρωταθλητής Ελλάδας το 2016, έφτασε σε αυτή την επιτυχία συμμετέχοντας για πρώτη φορά στο Ιστορικό Μόντε Κάρλο, και επίσης για πρώτη φορά δίπλα στον Γιώργο Δελαπόρτα! «Ταιριάξαμε, ίσως γιατί έχουμε και οι δύο εμπειρία και οδηγού και συνοδηγού. Συζητούσαμε τα πάντα, ακόμα και τι λάστιχα να βάλουμε, και παίρναμε μαζί κάθε ρίσκο», εξήγησε.

«Ο Γιώργος μου είχε μεταφέρει πολλά δεδομένα και είχαμε κάνει καλές αναγνωρίσεις, ενώ σε τέτοιους αγώνες χρειάζεσαι πάντοτε και λίγη τύχη, ειδικά στην επιλογή των ελαστικών, καθώς και εμπειρία με τόσο πάγο και χιόνι. Αυτός είναι ένας αγώνας Regularity στον οποίο το ποσοστό συνεισφοράς του οδηγού είναι μεγαλύτερο απ’ ό,τι συνήθως. Και ο συνοδηγός χρειάζεται διαρκώς να κάνει διορθώσεις στα μέτρα, διότι λόγω του τρόπου οδήγησης σ’ αυτόν τον αγώνα ο οδηγός ‘κλέβει’ μέτρα και ο συνοδηγός πρέπει να τα διορθώνει στο όργανο. Η συνοδήγηση σε έναν βαθμό, όχι ακραίο βέβαια, είναι τύπου Sporting, καθότι χρειάζεται σε κάποια σημεία να πληροφορείς τον οδηγό και για τις στροφές που ακολουθούν».

Ο Σπύρος Μουστάκας κατέληξε: «Ήταν ο πιο απαιτητικός αγώνας που έχω κάνει ποτέ. Είχαμε θέσει τον πολύ φιλόδοξο στόχο της πρώτης δεκάδας ερχόμενοι εδώ, αλλά καταφέραμε να τον ξεπεράσουμε».

Στο 21ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο επίσης, από ελληνικής πλευράς στην 168η θέση τερμάτισαν οι Λυγάκης-Μανσόλας (Autobianchi A112 Abarth, 1975) και στην 204η οι Θεοδοσίου-Νασόπουλος (Alfa Romeo 2000, 1972). Άτυχοι, καθώς εγκατέλειψαν με μηχανικά προβλήματα, στάθηκαν οι Κατσαούνης-Δρουλίσκος (Volkswagen Golf GTI, 1979) και οι Βασιλόπουλος-Ναρλή (Ford Capri 1600 GT, 1973).

[Δείτε ΕΔΩ τα φωτογραφικά καρέ της επιτυχίας του ελληνικού πληρώματος στο 21ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο]

Tags: Γιώργος ΔελαπόρταςιστορικόΜόντε ΚάρλοΡάλλυΣπύρος Μουστάκας
ShareTweetShare
Previous Post

Αναβαθμισμένα τα Fabia για το 2018. Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα

Next Post

To 2o Underground PMS από την ΦΙΛΜΠΑ

Ετικέτες

2017 2018 Dirt Games drift EKO RACING HTTC kart Karting kartmania Motor Festival Patra Patras Motor Show pick PMS rotax Seajets Serres Skarta Ekato skoda Start Line Track Day ΑΟΛΑΠ ΑΟΠ ΑΣΜΑ Ανάβαση Πιτίτσας Αναβολή Αποτελέsmατα Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων Δεξιοτεχνία ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΑ Εκλογές Ενιαίο Μέγαρα ΟΜΑΕ Πάνω από τα όρια Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πρωτάθλημα Πρόγραμμα Ράλλυ ΣΟΑΑ Στράτος Φωτεινέλης Συμμετοχές ΦΙΛΜΠΑ
Ο Ανδρέας Χαλκιόπουλος στο “Πάνω από τα Όρια” με τον Στράτο Φωτεινέλη

Ο Ανδρέας Χαλκιόπουλος στο “Πάνω από τα Όρια” με τον Στράτο Φωτεινέλη

Φεβ 23, 2021
Rotax Max Challenge 2021: Eπανεκκίνηση του Ελληνικού Karting, από την Κρήτη έως τις Σέρρες

Rotax Max Challenge 2021: Eπανεκκίνηση του Ελληνικού Karting, από την Κρήτη έως τις Σέρρες

Φεβ 19, 2021
Το πρωτότυπο Renault 5,  σου κλείνει το μάτι… με τα φώτα του

Το πρωτότυπο Renault 5, σου κλείνει το μάτι… με τα φώτα του

Φεβ 19, 2021
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • Motorwest 2019
      • Εκθέσεις
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • MOTORWEST 2020
    • MOTORWEST 2019

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In