Toyota Celica GT-4 : Όταν οι αναμνήσεις του Ράλλυ Ακρόπολις σε διαπερνούν

Το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό όταν ακούς Toyota Celica είναι ο Carlos Sainz και οι ειδικές του Ακρόπολις.

Βάζουμε στοίχημα ότι στο παιδικό ή εφηβικό δωμάτιο του Αντώνη Τσαγκάνη , οι τοίχοι ήταν γεμάτοι αφίσες των θρυλικών εποχών που τα Celicas όργωναν τα Ελληνικά άγια χώματα του ράλι Ακρόπολις. Αν και για κάποιο λόγο η Toyota την εποχή που βγήκε στην παραγωγή το συγκεκριμένο Celica, είχε ρίξει στη μάχη του Wrc την Corolla.

Θα πει κάποιος ότι όλα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με το συγκεκριμένο βελτιωμένο αυτοκίνητο. Κι όμως έχουν. Ο Αντώνης ουσιαστικά έχει φτιάξει ένα μίνι Wrc, με ένα ιδιαίτερο και φουσκωμένο look. Η βελτίωση όμως δε μένει στο custom bodykit, αλλά βρίσκεται παντού.

Το μπλοκ του μοτέρ είναι 2000cc 3sgte με water injection από Wrc (2000 κομμάτια παγκόσμιος) και φοράει Cp πιστόνια με Zrp μπιέλες. Το καπάκι έχει δεχτεί και αυτό τις περιποιήσεις του κουμπάρου του Αντώνη, τον Κώστα Βλάχο από Αίγιο που έχει αναλάβει το project και έχει συμπίεση 9,2 χρησιμοποιώντας μάλιστα εκκεντροφόρους από ατμοσφαιρικό Mr2. Το turbo της Greedy t67-g25 ευθύνεται για την απόδοση των 430 ίππων και των 58 κιλών ροπής. Στο χώρο του κινητήρα συναντάμε επίσης GREDDY σκάστρα, Turbosmart 45αρι external. Tα ρεύματα του κινητήρα έχει αναλάβει η Magnecor με τα μπουζοκαλώδια της και η γενικότερη διαχείριση γίνεται από τον άγραφο της Apexi Fc comander που έχει προγραματιστεί και ρυθμιστεί από τον Σταύρο Νομικό by I-race rally support στα Σπάτα. Οι βάσεις μηχανής είναι Τrd.

O αέρας ψύχεται από i/c από Evo 9 και η εισαγωγή του αέρα με το ελεύθερη ροη που έχει από Caldina. Τα καυσαέρια βγαίνουν από μια χειροποίητη εξάτμιση από το χταπόδι μέχρι το τελικό που έχει επιμεληθεί τα πάντα ο φίλος του Γιάννης Καραγιάννης.

Όλα αυτά για να βγουν στο δρόμο χρειάζονται την coilover ανάρτηση της Bc και τα πάντα από κάτω που είναι της Cusco, ψαλιδόμπαρες , υποπλαίσια κτλ. Η ορμή των 430 ίππων σταματάει με τα τετραμπιστονα  Brembo των 352mm.

Πανέμορφο το Celica Αντώνη με τα φουσκωμένα φτερά από Αγγλία από τον Kirill Gluhovsij που συμπληρώνεται από τις Xxr ζάντες των 18 ιντσών με πλάτος 9,75 με λάστιχα Falken 510 me 255/35/18. Την όλη φανοποιεία επιμελείται ο Κονταξής Νίκος.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ : Yavor Photography