Το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda 2018 στην 38η Ανάβαση Πορταριάς

Δυναμική επιστροφή στη δράση για το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda 2018 στην 38η Ανάβαση Πορταριάς.

* Ταχύτερος και στα δύο περάσματα των δοκιμών του αγώνα ο Στράτος Κυρλαγκίτσης.

* Σημαντικά χαμηλότεροι οι χρόνοι των Skoda Fabia σε σχέση με πέρυσι, χάρη στην βελτίωση των αυτοκινήτων και την νέα άσφαλτο στην ανάβαση.

* Νέο πρόσωπο στο φετινό Ενιαίο ο Δημήτρης Ρέμεντζης που κάνει ντεμπούτο στην Πορταριά.

Επιστροφή στην δράση των αγώνων και συγκεκριμένα του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda σήμανε η παρουσία 13 Skoda Fabia 1.2 TSI στην 38η Ανάβαση Πορταριάς που διοργανώνει και φέτος η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου. Ο αγώνας είναι ο 5ος γύρος του Valvoline Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και αντιστοίχως 7ος και 8ος αγώνας για το φετινό Ενιαίο.

Ένα παραδοσιακά ξεχωριστό Σαββατοκύριακο για το πρωτάθλημα αναβάσεων, κυρίως χάρη στην εντυπωσιακή ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι θεατές της Πορταριάς, ξεκίνησε όμορφα και φέτος.

Την καλύτερη εμφάνιση την έκανε αναμφίβολα ο Στράτος Κυρλαγκίτσης. Ο Πρωταθλητής Νέων του 2017 κινήθηκε πολύ γρήγορα και στα δύο σκέλη των δοκιμών σημειώνοντας στο δεύτερο από αυτά και την καλύτερη επίδοση της ημέρας για το Ενιαίο με χρόνο στο 2:17.58. Κατά πόδας ακολούθησε και στα δύο σκέλη ο Φίλιππος Καλέσης ο οποίος προηγείται στη φετινή βαθμολογία των Νέων,

έπειτα από τρία αγωνιστικά Σαββατοκύριακα, ενώ τρίτος ήταν το πρωί ο Γιάννη Χαραλαμπόπουλος και το μεσημέρι ο Μιχάλης Δουλτσίνος. Με αυτή την εικόνα οι Νέοι του Ενιαίου ολοκλήρωσαν την πιο αισθητή παρουσία τους μέχρι σήμερα στο θεσμό, καθώς ο μοναδικός «άνω των 30 ετών» που κατάφερε να ακολουθήσει ήταν ο Στάθης Κουκέας. Ο Κουκέας ήταν τέταρτος και στα δύο σκέλη και όσο και αν ήταν προετοιμασμένος για μάχη με τον Μίλτο Κύρκο, ατύχησε καθώς ο πρωτοπόρος της συνολικής βαθμολογίας αντιμετώπισε προβλήματα με το αυτοκίνητο και έκανε μια εμφάνιση μακριά από τις καλές τις οποίες μας έχει συνηθίσει.

Στην φετινή Πορταριά είχαμε ένα ακόμη ντεμπούτο οδηγού. Πρόκειται για τον Δημήτρη Ρέμεντζη, ο οποίος αποτελεί μια ακόμη περίπτωση οδηγού που εκδίδει για πρώτη φορά αγωνιστική άδεια μέσω του επιτυχημένου θεσμού του Σ.Ο.Α.Α.. Έτσι σε ηλικία 31 ετών και με μοναδική εμπειρία μέχρι τώρα μερικές συμμετοχές στο HTTC μπαίνει στην οικογένεια των ελληνικών αγώνων.

1ο Σκέλος

2ο Σκέλος