• Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 23 Ιανουαρίου, 2021
  • Login
automotopatras.gr
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • Motorwest 2019
      • Εκθέσεις
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • MOTORWEST 2020
    • MOTORWEST 2019
No Result
View All Result
automotopatras.gr
No Result
View All Result
Home Νέα Κατασκευαστών Auto

Το νέο MINI Cooper SE : Με Green Mode στην «Πράσινη Κόλαση»

Μάρκος Καπετανάκης by Μάρκος Καπετανάκης
Οκτ 21, 2019
in Auto
0 0
0
Το νέο MINI Cooper SE : Με Green Mode στην «Πράσινη Κόλαση»
0
SHARES
1
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Το North Loop του Nürburgring, 20,8 χιλιόμετρα που έχουν περάσει στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ονομάστηκε  κάποτε «Πράσινη Κόλαση» (“Green Hell”) από τον τρεις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1 Jackie Stewart. Σήμερα, 43 χρόνια αφότου πραγματοποιήθηκε εκεί ο τελευταίος αγώνας Grand Prix για αυτοκίνητα, παραμένει ο τόπος διεξαγωγής των πιο απαιτητικών δοκιμών αντοχής. Κάθε νέο μοντέλο MINI πρέπει να δοκιμάζεται για τις επιδόσεις του σε αυτή την εξαιρετικά απαιτητική πίστα που βρίσκεται στην οροσειρά Eifel. Το θρυλικό σιρκουί είναι ο πλέον κατάλληλος τόπος δοκιμών για το νέο MINI Cooper SE (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 0,0 l/100 km, συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 16,8 – 14,8 kWh/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 0 g/km). Εκεί δοκιμάζονται οι εξαιρετικές ικανότητες του αυτοκινήτου, καθώς βρίσκεται αντιμέτωπο με εντελώς νέες προκλήσεις. Ωστόσο, αντί να κυνηγά ένα ρεκόρ γύρου, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό όχημα του Βρετανού κατασκευαστή πολυτελών αυτοκινήτων πρέπει να καταρρίψει ρεκόρ τελείως διαφορετικού τύπου. Η μέγιστη απόδοση και ένα υψηλό επίπεδο ευαισθησίας στο δεξί πόδι είναι απαραίτητα για να μπορέσει το νέο MINI Cooper SE να ανταπεξέλθει στην πρόκληση της ‘Πράσινης Κόλασης» σε Green Mode, χωρίς ο οδηγός να αγγίξει το πεντάλ φρένου.

 

Το νέο MINI Cooper SE είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο του BMW Group στο οποίο ο οδηγός μπορεί να ρυθμίζει ο ίδιος το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας και την αντίστοιχη επιβράδυνση. Ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα (mode) ο ηλεκτροκινητήρας επιστρέφει περισσότερη ή λιγότερη ενέργεια στη μπαταρία υψηλής τάσης, μόλις ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το πεντάλ. Η πέδηση που σχετίζεται με τη λειτουργία της γεννήτριας μέσω του ηλεκτροκινητήρα είναι αντίστοιχα υψηλή ή χαμηλή. Η τεχνολογική καινοτομία προσφέρει το κίνητρο για ένα πολύ ιδιαίτερο είδος πρόκλησης. Πόσο γρήγορα μπορεί το νέο MINI Cooper SE να πάρει στροφές όπως η  δεξιά στο Bergwerk (mine), η Caracciola-Karussell (carousel) ή το εσάκι του Stefan-Bellof-S που οδηγεί στο Schwalbenschwanz (Swallow’s Tail) χωρίς ο οδηγός να πρέπει να αγγίξει ούτε μία φορά το πεντάλ του φρένου;

 

Ιδανικά, το νέο MINI Cooper SE μπορεί να ολοκληρώσει τη δοκιμή απόδοσης στην πίστα του Nürburgring σε Green Mode. Παράλληλα με μια χαρτογράφηση συστήματος διεύθυνσης προσανατολισμένη στην άνεση, αυτό το πρόγραμμα περιλαμβάνει και μια όχι τόσο άμεση απόκριση του συστήματος κίνησης.

 

Μπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί η επιλογή Green + Mode από το δεξί διθέσιο διακόπτη κάτω από το κεντρικό όργανο. Αυτή επιπρόσθετα απενεργοποιεί τον αυτόματο έλεγχο κλιματισμού και τη θέρμανση του καθίσματος για εξοικονόμηση περισσότερης ενέργειας. Το πρόγραμμα ανάκτησης ενέργειας επιλέγεται με έναν άλλο διθέσιο διακόπτη αριστερά του μπουτόν start/stop. Μέσω αυτού, ο οδηγός μπορεί να προσαρμόζει την αίσθηση χρήσης ενός μόνο πεντάλ – χαρακτηριστική ενός MINI Cooper SE – ανάλογα με τις προσωπικές του προτιμήσεις για αύξηση των επιδόσεων και της απόδοσης σε όλες τις γρήγορες στροφές με ηλεκτροκίνηση.

 

Το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας και – κατ’ επέκταση- η επιβράδυνση μπορούν να εναρμονιστούν με το οδηγικό στυλ και το προφίλ της πίστας. Η έγκαιρη αλλαγή διασφαλίζει ήπια ανάκτηση ενέργειας πριν από μία παρατεταμένη στροφή και πλήρη ανάκτηση ενέργειας με αντίστοιχη επιβράδυνση πριν από κλειστές στροφές χωρίς το πόδι του οδηγού να αγγίζει το φρένο. Ας πάρουμε για παράδειγμα το τμήμα Brünnchen (Small Well) στο 16ο χλμ.: οι επαγγελματίες συνιστούν ο οδηγός, πλησιάζοντας την απότομη δεξιά στροφή τέρμα αριστερά της πίστας, να ξεκινήσει να στρίβει από νωρίς. Η πλήρης ανάκτηση ενέργειας είναι απαραίτητη εδώ για να μην πατήσει τα αριστερά κερμπ. Αντίθετα, η ήπια επιβράδυνση είναι αρκετή πριν από τη δεύτερη δεξιά στροφή αυτού του τμήματος, κυρίως επειδή δεν υπάρχει χρόνος για τέρμα γκάζι. Αυτή η στρατηγική φέρνει τους οδηγούς δυναμικά στο Eiskurve (Ice Bend) με καλή έξοδο προς το Pflanzgarten (Plant Garden). Ό,τι συμβαίνει στο Nürburgring ουσιαστικά αντανακλάται στη διασκεδαστική οδήγηση και σε καθημερινές συνθήκες, δηλαδή σε κλασικό στυλ MINI και χωρίς ρύπους.

 

Ειδικές ενδείξεις στο cockpit του νέου MINI Cooper SE βοηθούν κατά τη διάρκεια των γρήγορων αλλαγών μεταξύ κλειστών και ανοιχτών στροφών, όταν επιλέγεται το πιο κατάλληλο πρόγραμμα ανάκτησης. Μία στάνταρ ρύθμιση είναι η έντονη ανάκτηση ενέργειας που έχει ως αποτέλεσμα επιβράδυνση 0,19 g. Η αλλαγή σε ήπια ανάκτηση με 0,11 g επιβεβαιώνεται από την ανάλογη ένδειξη στον ψηφιακό πίνακα οργάνων του νέου MINI Cooper SE. Επιπλέον, μόνο ένα από τα δύο πεδία λυχνιών LED παραμένει ενεργό στην οθόνη του προγράμματος ανάκτησης. Παράλληλα, μία κίτρινη λυχνία LED ανάβει μπροστά από το διθέσιο διακόπτη.

 

Ο πρώτος γύρος στην «Πράσινη Κόλαση» ήδη αποκαλύπτει σε τι βαθμό η ανάκτηση ενέργειας δύο σταδίων αυξάνει τη διασκεδαστική οδήγηση παράλληλα με την απόδοση, κάτι που γίνεται άμεσα εμφανές πριν από τη στροφή Galgenkopf (Gallow Hill). Εδώ, το νέο MINI Cooper SE μπορεί να αξιοποιήσει την ενέργεια που έχει αποθηκευτεί στη μπαταρία υψηλής τάσης κατά τη διάρκεια της αναγεννητικής πέδησης, αντί να την ξοδέψει στο φρενάρισμα. Και τώρα δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο για έναν εξαιρετικό τερματισμό στο Döttinger Höhe (Döttingen Height).



Tags: Cooper SEGreen HellGreen ModeMININurburgringΠράσινη Κόλαση
ShareTweetShare
Previous Post

EKO RACING Dirt Games : Με στυλ… ειδικής διαδρομής!

Next Post

SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda : Δύο νίκες κατέκτησε ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ετικέτες

2017 2018 Dirt Games drift EKO RACING HTTC Karting kartmania Motor Festival Patra Patras Motor Show pick PMS Seajets Serres Skarta Ekato skoda Start Line Track Day TRC ΑΟΛΑΠ ΑΟΠ ΑΣΜΑ Ανάβαση Πιτίτσας Ανάβαση Πορταριάς Αναβολή Αποτελέsmατα Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων Δεξιοτεχνία ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΑ Εκλογές Ενιαίο Μέγαρα ΟΜΑΕ Πάνω από τα όρια Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πρωτάθλημα Πρόγραμμα Ράλλυ ΣΟΑΑ Στράτος Φωτεινέλης Συμμετοχές ΦΙΛΜΠΑ
Περιφέρεια Αττικής – «Ηλεκτροκίνηση 2021»

Περιφέρεια Αττικής – «Ηλεκτροκίνηση 2021»

Ιαν 23, 2021
Συνέντευξη του Αλέξανδρου Παπαευθυμίου

Συνέντευξη του Αλέξανδρου Παπαευθυμίου

Ιαν 22, 2021
Step Racing- Rallye Monte Carlo: «Ψαλιδίστηκαν» οι ελπίδες για τερματισμό των Παυλίδη-Harryman!

Step Racing- Rallye Monte Carlo: «Ψαλιδίστηκαν» οι ελπίδες για τερματισμό των Παυλίδη-Harryman!

Ιαν 22, 2021
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • Motorwest 2019
      • Εκθέσεις
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • MOTORWEST 2020
    • MOTORWEST 2019

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In