Θέαμα, μάχες και ο Κεχαγιάς νικητής στο Διόνυσο

Μετά από 40 χρόνια στο βουνό του Διονύσου αντιλαλούσαν και πάλι ήχοι από μοτέρ που ξεσήκωσαν όλο τον κόσμο που αγαπάει τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό. Το Σαββατοκύριακο 23 και 24 Απριλίου σίγουρα θα μείνει στην ιστορία ως το “come back” μιας από τις ιστορικότερες διαδρομές της Ελλάδας, κάτι που δεν άφησε κανέναν ασυγκίνητο.

Η Πρωτεύουσα της Ελλάδας διεκδίκησε με αξιώσεις μια Ανάβαση μέσα στην καρδιά της και το πέτυχε με πάνω από 20.000 κόσμου να κατακλύζει το βουνό και να κάνει τους οδηγούς να το δίνουν όλα για όλα.

Το Αθλητικό Σωματείο ΕΛΛΑΔΑ διοργάνωσε τον αγώνα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο που μπορούσε ώστε η Ανάβαση Διονύσου να γίνει και πάλι θεσμό στο καλεντάρι του Πρωταθλήματος Αναβάσεων Ελλάδος. Οι 106 συμμετοχές είχαν δείξει το κλίμα από την αρχή καθώς σε όλες τις κατηγορίες έδωσαν το παρόν όλα τα μεγάλα ονόματα πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που λόγο όλων προβλημάτων δεν μπόρεσαν να δώσουν το παρόν.

Ο καιρός ήταν ο απόλυτος σύμμαχος στην όλη προσπάθεια κάνοντας την δουλειά της Οργάνωσης και των Ομάδων ακόμα πιο ευχάριστη, ώστε το ΣΚ να κυλήσει χωρίς προβλήματα και σπαζοκεφαλιές. Ευτυχώς σε γενικές γραμμές όλα κύλησαν ομαλά με μόνο κάποιες μικρό καθυστερήσεις όπως σε όλες τις Αναβάσεις.

Στο αγωνιστικό μέρος είχαμε ντέρμπι και εκπλήξεις καθώς σε όλες τις κατηγορίες οι μάχες για τις πρώτες αλλά και τις πιο πίσω θέσεις κρίθηκαν στο νήμα. Μεγάλη έκπληξη του αγώνα ο Κεχαγιάς Γιώργος με Ford Sierra RS500 έσπασε τα χρονόμετρα παίρνοντας την  άτυπη Γενική με διαφορά με 7 δευτερόλεπτα διαφορά από τον δεύτερο Μιχάλη Ευθυμίου με Ford Escort WRC και σχεδόν 12 από τον Διονύση Τροβά με την BMW M3.

Αναλυτικά στις Ομάδες και ξεκινώντας από την «μικρή» ΟΜΑΔΑ Ν νικητής ήταν ο ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ με MITSUBISHI LANCER EVO IX ο οποίος οδήγησε ταχύτατα αφήνοντας στην δεύτερη θέση τον ΚΑΤΣΙΜΗ ΣΤΑΜΑΤΗ με MITSUBISHI EVO IX και στην Τρίτη θέση τον ΑΝΔΡΕΑΔΗ ΕΥΑΓΓΕΛΟ με MITSUBISHI LANCER EVO IX και αυτός.

Στην ΟΜΑΔΑ Α ο ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΜΙΧΑΗΛ με το FORD ESCORT WRC ήταν ο νικητής αφού ήταν και ο μοναδικός με τετρακίνητο «τερατάκι». Ο γνωστός ΒΟΡΓΙΑΣ ΣΠΥΡΟΣ με το «όπλο» του PEUGEOT 106 S16 επικράτησε για ακόμη μία φορά του ανταγωνισμού κερδίζοντας την δεύτερη θέση αφήνοντας στην Τρίτη τον Αρτινό ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟ ΚΩΣΤΑ με CITROEN SAXO VTS.

Στην ΟΜΑΔΑ Ε νικητής φυσικά ήταν ο ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ με το FORD SIERRA RS 500. Δεύτερος ο εντυπωσιακός ΤΡΟΒΑΣ ΣΑΚΗΣ με BMW M3 και τρίτος ο ΝΤΟΦΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ με FORD ESCORT MKII.

Στην ΟΜΑΔΑ FS νικητής ήταν ο ΠΑΡΘΕΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ με το “Godzilla” MITSUBISHI EVO IX που έδειξε τα δόντια του στον συναγωνισμό μετά την όχι ξκαι τόσο καλή εμφάνιση της Ριτσώνας λόγο καιρού. Δεύτερος ο ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ με το κουκλί OPEL ASTRA OPC το οποία ξεσήκωσε το βουνό με τα περάσματά του. Τρίτος ο ΠΛΕΣΣΑΣ ΝΙΚΟΣ με FORD COSWORTH RS 500.

Στα ΟΜΑΔΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ νικητής ήταν για μία ακόμη φορά ο ΚΑΤΣΑΡΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ με το εντυπωσιακά γρήγορο FORD ESCORT RS1600. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο ΓΕΩΡΓΟΥΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ με FORD ESCORT RS 2000 και στην Τρίτη ο ΕΔΙΠΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ με το πανέμορφο LOTUS ELAN.

Στις επιμέρους κλάσεις και ξεκινώντας από την μάχη της Ν2 τα αποτελέσματα μάλλον είναι προσωρινά καθώς περιμένουμε το πόρισμα από τους Τεχνικούς Ελέγχους που θα πραγματοποιηθούν στα πρώτα 3 αμάξια της κλάσης.  Με 20 συμμετοχές και τους 17 να τερματίζουν ήταν η πιο ανταγωνιστική κλάση αφού η μάχη για όλες τις θέσεις ήταν έντονη. Πιο γρήγορος ήταν ο ΜΠΡΙΛΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ με PEUGEOT 106 RALLYE δεύτερος ο ΠΟΛΑΤΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ με PEUGEOT 106 S16 και τρίτος ο ΖΑΚΧΑΙΟΣ ΝΙΚΟΣ με  CITROEN SAXO VTS.

Το βάθρο της Ν4 ήταν ίδιο με το βάθρο της Ν και έτσι οι ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ με  MITSUBISHI LANCER EVO IX, ο ΚΑΤΣΙΜΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ με MITSUBISHI EVO IX και ο  ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ με MITSUBISHI LANCER EVO IX το συμπλήρωσαν.

Στην Α5 νικητής αναδείχθηκε ο ΜΠΑΤΖΑΝΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ με PEUGEOT 106 RALLYE αφήνοντας την δεύτερη θέση στον ΔΗΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟ με VW POLO και την τρίτη στον ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΣΤΕΛΙΟ ΠΕΛΟΠΙΔΑ με PEUGEOT 106 RALLYE και αυτός.

Η Κλάση της Α6 όπως όλα δείχνουν θα πρέπει να μετονομαστεί σε Ομάδα Σπύρος Βοργιάς αφού για μία ακόμη φορά εντυπωσίασε με τα περάσματά του κάνοντας τον ανταγωνισμό να βλέπει μόνο από την δεύτερη θέση και κάτω. Έτσι ο ΒΟΡΓΙΑΣ ΣΠΥΡΟΣ με PEUGEOT 106 ανέβηκε στο πρώτο σκαλί με τον εξήσου εντυπωσιακό ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟ ΚΩΣΤΑ με CITROEN SAXO VTS να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί και τον ΚΡΕΤΣΑ ΣΤΑΥΡΟ με CITROEN SAXO VTS να αρκείτε στο 3ο.

Στην Κλάση Α7 ο συναγωνισμός επέστρεψε κάτι που είχαμε να δούμε καιρό. 6 τα αυτοκίνητα που τερμάτισαν στην κατηγορία με έντονο συναγωνισμό με τον ΤΣΕΡΤΟ ΝΙΚΟ με το HONDA CIVIC TYPE R να βγαίνει νικητής από την μάχη. Δεύτερος ο ΑΝΑΔΙΩΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ με το πανέμορφο RENAULT CLIO SPORT και τρίτος ο ΓΑΖΕΤΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ με το OPEL CORSA S1600. Χατούπης, Μαυροειδάκος και Γιαννόπουλος ήταν οι άλλοι τρεις.

Στην κλάση Ε10 ο συνήθης ύποπτος ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ με το πράσινο CITROEN AX E10 πήρα για ακόμα μία φορά την κατηγορία αφήνοντας τον οδηγό της ΑΛΜΑ ΑΙΓΙΟΥ ΡΟΙΔΟΠΟΥΛΟ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ με PEUGEOT 205 MAXI να τερματίζει στην δεύτερη θέση και τον ΝΤΕΚΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ με PEUGEOT 205 GTI σην Τρίτη.

Στην κλάση Ε11 η μάχη ήταν έντονη με τον ΝΤΟΦΗ ΚΩΝ/ΝΟ με FORD ESCORT MKII να βγαίνει νικητής, τον ΤΣΑΛΑΜΑΤΑ ΓΙΑΝΝΗ με PEUGEOT 309 να τερματίζει δεύτερος και τον ΣΑΜΑΡΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ με OPEL ASCONA να τερματίζει τρίτος.

Στην Ε12 φυσικά ο πρωταγωνιστής της ημέρας ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ με FORD SIERRA RS 500 ήταν ο νικητής. Δεύτερος ο ΤΡΟΒΑΣ ΣΑΚΗΣ με BMW M3 και τρίτος ο ΚΑΛΚΟΥΝΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ με BMW M3.

Στα ατμοσφαιρικά της FS νικητής ήταν ο ΜΠΟΧΩΡΗΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ με AUDI S4 ενώ δεύτερο ο ΤΟΥΝΤΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ με FORD ESCORT MKII. Στην κατηγορία φυσικά δεν υπήρχε ανταγωνισμός μεταξύ των νικητών αφού μοναδικός σκοπός ήταν το θέαμα της πλαγιολίσθησης.

Στα δικίνητα της FS ο ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ με OPEL ASTRA OPC επικράτησε σχετικά άνετα του ανταγωνισμού αφού άφησε στην δεύτερη θέση τον ΠΛΕΣΣΑ ΝΙΚΟ με FORD COSWORTH RS 500 και στην τρίτη τον ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΔΙΟΝΥΣΙΟ με TOYOTA COROLLA.

Τις εντυπώσεις τις ημέρες κέρδισε και ο οδηγός της ΦΙΛΜΠΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΡΘΕΝΗΣ με MITSUBISHI EVO 9, αφού εκτός από την γενική της FS επικράτησε και στην FST με τον ανταγωνισμό δυστυχώς να μην καταφέρνει να τερματίσει.

Στην κλάση 2 των Ιστορικών νικητής ήταν ο ΚΑΤΣΑΡΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ με το FORD ESCORT RS1600 αφήνοντας στην δεύτερη θέση τον ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟ ΓΙΩΡΓΟ με FORD ESCORT RS2000 και τρίτο τον ΚΑΡΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ με BMW 2002ti.

Στην κλάση 3 ο ΓΕΩΡΓΟΥΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ με FORD ESCORT RS 2000 ήταν ο νικητής, ο ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ με FORD ESCORT RS2000 τερμάτισε δεύτερος και ο ΜΑΝΟΥΣΑΡΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ με FORD ESCORT RS2000 τρίτος.

Στην κλάση 4 πρώτος τερμάτισε ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ με BMW δεύτερος ο ΚΑΛΑΙΤΖΙΑΝ ΙΩΑΝΝΗΣ με FIAT RITMO 130 TC και τρίτος ο ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ με MAZDA 323GTX.

Αξίζει να σημειώσουμε στους άτυχους του Αγώνα τον Μάριο Ηλιόπουλο όπου εγκατέλειψε στον πρώτο πέρασμα της Κυριακής από Μηχανική βλάβη και τον Κίμωνα Θέο που διεκδικούσε βάθρο στην Ν2 αλλά ο συμπλέκτης του είχε διαφορετική άποψη. Άτυχος και ο ΠΑΡΑΒΑΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ που τραυμάτισε το TOYOTA YARIS του μετά από μια έξοδο πάνω στην προσπάθειά του. Άτυχος και ο Παναγιώτης Ευθυμίου που εγκατέλειψε και αυτός από μηχανική βλάβη στο BMW M3.

Επόμενος γύρος του θεσμού η Ανάβαση Κύμης στις 14 και 15 Μαίου.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΑΣΕΩΝ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 1ου ΣΚΕΛΟΥΣ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2ου ΣΚΕΛΟΥΣ

 

ΦΩΤΟ : photorallypress.gr