Pete Παρθένης : Ο χειρότερος αγώνας της ζωής μου

Ο ΑΟΠ (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΠΑΤΡΩΝ) διοργάνωσε τον τελευταίο γύρο του Valvoline Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων 2018 και του Κυπέλλου Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος, την Aegean Κολοκυθάς – Ανάβαση Πλατάνι ¨Πιτίτσα¨, το Σάββατο και την Κυριακή 10-11 Νοεμβρίου 2018.

Ανάμεσα στους 88 που δήλωσαν συμμετοχή ήταν και ο Παναγιώτης (PETE) Παρθένης με το Mitsubishi EVO 9 του, που αποκαλεί Godzilla. Ο Pete μάλλον θα θέλει να ξεχάσει τον συγκεκριμένο αγώνα που όλα του πήγαν στραβά.

Από το πρώτο σκέλος στα δοκιμαστικά του Σαββάτου παρουσιάστηκε πρόβλημα στην μετάδοση του αυτοκινήτου. Όταν μετά το τέλος του πρώτου σκέλους αμάξι και οδηγός κατέβηκαν στο service park, ξεκίνησε η διαδικασία αποτίμησης της ζημιάς. Βλάβη στο σαζμάν και έτσι ο Pete πήρε το αυτοκίνητο και το πήγε στο συνεργείο του, για να προσπαθήσουν να επιδιορθώσουν τη βλάβη. Τα νέα καθόλου ευχάριστα. Σασμάν και διαφορικό είχαν υποστεί μεγάλη ζημιά. Αμέσως τα τηλέφωνα πήραν φωτιά παρόλο που ο ήλιος είχε ήδη δύσει. Τα μηνύματα και πάλι αρνητικά. Η εύρεση του ανταλλακτικού κόντευε να καταλήξει σε παρωδία. Από τον Βορρά μέχρι τον Νότο και από την Δύση μέχρι την Ανατολή δεν βρισκόταν τίποτα. Ξαφνικά η ομάδα είδε φως στο όνομα του Λευτέρη Σωτήρχου ο οποίος με ζήλο φρόντισε να έχει έτοιμο το ανταλλακτικό για να το παραδώσει όσο το δυνατόν πιο άμεσα.

Επόμενο βήμα ήταν να βρεθεί τρόπος μεταφοράς στην Πάτρα. Στην όλη βαβούρα ο Πρόεδρος του ΣΟΑΑ κ. Μάριος Ηλιόπουλος ενδιαφερόταν και μάθαινε για τις εξελίξεις των εργασιών ανα τακτά χρονικά διαστήματα και ως απομηχανής θεός έδωσε την λύση στην μεταφορά με ένα απλό τηλεφώνημα.

Το ανταλλακτικό ήταν στην Πάτρα περίπου στις 1 το βράδυ. Ξεκίνησαν οι εργασίες. Δυστυχώς όμως η κακή τύχη δεν είχε απομακρυνθεί. Κάποια μέρη δεν ταίριαζαν με αποτέλεσμα να πρέπει να «τροχιστούν». Αδύνατο στις 2 το βράδυ να βρεις τόρνο. Ο Pete διώχνει φίλος και γνωστούς από το συνεργείο να πάνε να ξεκουραστούν και κάθεται και «τρώει» τα μεταλλικά μέρη με το χέρι ώστε να ταιριάξουν, με περίσσια υπομονή. Η ώρα 5:00 το πρωί. Έχει την αίσθηση (όσο μπορεί από την κούραση) πως όλα είναι οκ. Φεύγει και επιστρέφει στις 7:30. 2 ώρες ύπνος ήταν αρκετές; Η ομάδα είχε ανασυνταχθεί από τις πρώτες πρωινές ώρες και έμενε μόνο να κουμπώσουν το σασμάν στο αμάξι.

Η γκαντεμιά συνεχίζει. Δεν το βάζουν κάτω. Το αμάξι φτάνει στο Service Park λίγα λεπτά πριν να πάρει εκκίνηση. Πανικός. Δεν υπάρχει άλλη λέξη.

Οδηγός και αυτοκίνητο φαίνεται να προσφέρουν τις τελευταίες τους δυνάμεις με στόχο το βάθρο και το θέαμα για τους θεατές που τους τιμούν.

Στην γραμμή τις εκκίνησης όλα δείχνουν να είναι έτοιμα και να λειτουργούν. Δυστυχώς η χαρά δεν κράτησε για πολύ. Το σασμάν έκανε τα δικά του με αποτέλεσμα να μην κουμπώνουν οι σωστές ταχύτητες και το χρονόμετρο να δείξει 1:53:6 για το πρώτο σκέλος.

Ο Pete διδάσκει ψυχραιμία και στο κενό του πρώτου και δεύτερου σκέλους προσπαθεί να επιδιορθώσει το αμάξι. Το εύκολο σενάριο ήταν να έφταιγε ο επιλογέας των ταχυτήτων. Για καλή του τύχη, υπήρχε λεβιές στην Kirkos Racing Team όπου και τον παρέδωσαν με μεγάλη χαρά, βλέποντας την απέλπιδα προσπάθεια του Pete να προλάβει το 2ο σκέλος του Αγώνα.

Και πάλι όλα δείχνουν να λειτουργούν καλά και να είναι έτοιμα για το δεύτερο σκέλος. Λίγα μέτρα πριν την γραμμή εκκίνησης το αμάξι δεν λέει να κουμπώσει πρώτη με τίποτα και τελικά για κάποιο λόγο, σβήνει………… Άλλος θα τα είχε παρατήσει στην καλύτερη. Το χειρότερο δεν το σκέφτομαι καν. Ο Pete δεν το βάζει κάτω και με υπομονή προσπαθεί να βάλει το αυτοκίνητο μπροστά. Μετά από 7-8 λεπτά παίρνει. Η πρώτη στο σασμάν αρνείται κατηγορηματικά να μπει και η εκκίνηση γίνεται με δευτέρα. Το πρώτο split ήταν κακό, αφού μέχρι και που έσβησε ανάμεσα στην Κ1 και την Κ2, για περίπου 3-4 δευτερόλεπτα.

Μετά την Κ4 αμάξι και οδηγός ως δια μαγείας, συνεργάζονται και λειτουργούν άψογα με αποτέλεσμα το 2ο ταχύτερο split στην Γενική Κατάταξη και χρόνο 1:50:66.

 

Ο Pete Μέσα από αυτές τις γραμμές θέλει να ευχαριστήσει :

  • Την Kirkos Racing Team για την πολύτιμη παροχή τεχνογνωσία και ανταλλακτικών
  • Τον Λευτέρη Σωρήρχο για την άμεση αποστολή του ανταλλακτικού
  • Τον Μάριο Ηλιόπουλο που έδωσε λύση πιο άμεσα και από αστραπή
  • Τους Ντίνο Ζυγογιάννη, Αντρέα Καρούζο και Νίκο Μπουκουβάλα για το ξενύχτη και την ταλαιπωρία και τον συνέταιρό του Αντώνη Αργυρόπουλο για όλα
  • Τον Γιάννη Καραγιάννη γιατί χωρίς αυτόν δεν θα έτρεχα. Γενικά

 

Ηθικό δίδαγμα : Δεν πρέπει να το βάζουμε κάτω. Πέφτουμε για να μαθαίνουμε να σηκωνόμαστε.

Στο πιο κάτω βίντεο μπορείτε να δείτε το 2ο σκέλος του Αγώνα, όπου το αμάξι έσβησε για περίπου 3-4 δευτερόλεπτα.