• Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 25 Μαρτίου, 2023
  • Login
automotopatras.gr
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
        • MOTORWEST 2019
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S
No Result
View All Result
automotopatras.gr
No Result
View All Result
Home Αγώνες Auto - Αγώνες Formula 1

Οι πρωταθλητές παραδίδουν τη σκυτάλη από τη Renault F1 στην Alpine F1

Μάρκος Καπετανάκης by Μάρκος Καπετανάκης
Δεκ 16, 2020
in Formula 1
0 0
0
Οι πρωταθλητές παραδίδουν τη σκυτάλη  από τη Renault F1 στην Alpine F1
0
SHARES
61
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ύστερα από 43 χρόνια ιστορίας στη Formula 1, μετά από δύο Παγκόσμια Πρωταθλήματα Οδηγών και Κατασκευαστών, 35 νίκες και 399 εκκινήσεις, το GP του Abu Dhabi ήταν ο τελευταίος αγώνας πριν η ομάδα της Renault F1, μετονομαστεί σε Alpine, για τη σεζόν του 2021.

H Renault γιόρτασε την αγωνιστική κληρονομιά της με έναν γύρο επίδειξης στο Abu Dhabi, συνδέοντας το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον. Ο Fernando Alonso βρέθηκε ξανά πίσω από το τιμόνι του μονοθέσιου R25, με το οποίο κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 το 2005, λίγο πριν την επιστροφή του στις πίστες, το 2021. Πρόκειται για το πιο τρανό σύμβολο της κοινής κληρονομιάς των δύο, ομάδας και οδηγού, αλλά και για ένα δείγμα της λαχτάρας όλης της ομάδας για περαιτέρω επιτυχίες.

Η R25 παραμένει, ακόμα και σήμερα, ένα από το εμβληματικά μονοθέσια στην ιστορία της F1. Με τον κινητήρα V10 της Renault να της χαρίζει απλόχερα τη δύναμή του, αποτελώντας, παράλληλα, ένα από τα κορυφαία κινητήρια σύνολα καθόλη τη δεκαετία του 1990, αλλά και των αρχών της επόμενης, η αιχμηρή σχεδίαση του αμαξώματος της R25, αλλά και το χαρακτηριστικό μπλε-κίτρινο χρώμα της, την καθιστούν άμεσα αναγνωρίσιμη.

Κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2005, που περιλάμβανε 19 αγώνες, ο Fernando Alonso και ο συναγωνιστής του, Giancarlo Fisichella, πέτυχαν 8 νίκες, μεταξύ των οποίων και μία φαρμακερή νίκη στο «σπίτι» της ομάδας στη Γαλλία, 7 pole positions, ενώ κατάφεραν να ανέβουν στο πόντιουμ συνολικά 18 φορές, με αποτέλεσμα να χαρίσουν στη Renault το πρώτο της Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, την ώρα που ο Alonso κέρδισε και το πρώτο του Πρωτάθλημα Οδηγών.

Τώρα, 15 χρόνια μετά, η R25 έτρεξε στην πίστα για μία ακόμα φορά, κατόπιν της αξιοθαύμαστης αποκατάστασής της από τις ομάδες της Renault Sport Racing, τόσο στο Enstone της Αγγλίας, όσο και στο Viry-Châtillon στη Γαλλία, αλλά και από τους ειδικευμένους τεχνικούς της εταιρείας Rennwerk, που έχει έδρα στη Γερμανία.

Η τελευταία φορά που είχε χρησιμοποιηθεί η R25 ήταν το 2006 σε ένα δοκιμαστικό γύρο, ενώ έκτοτε αποτελούσε μέρος της συλλογής Renault Classic, μέχρι το 2018, οπότε και μπήκε σε εφαρμογή το πρόγραμμα για την αποκατάσταση του «κτήνους» στην αρχική του κατάσταση, προκειμένου να αναδείξει, εκ νέου, όλη τη λάμψη που το ακολουθεί.

Το πρόγραμμα για την αποκατάσταση του αμαξώματος ξεκίνησε το 2019 με την εταιρεία Rennwerk, ενώ ο αρχικός σχεδιασμός ήταν το αυτοκίνητο να τρέξει στο γαλλικό GP. Δυστυχώς, η πανδημία ανέβαλε τον αρχικό σχεδιασμό. Η επανεκκίνηση των εργασιών ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβριο, στο εργοστάσιο στο Viry-Châtillon, όπου και απαιτήθηκαν περισσότερες από 50 ανθρωποώρες για την αποκατάσταση του κινητήρα. Μόλις δύο εβδομάδες αργότερα, ο κινητήρας V10 επανήλθε στην ζωή, βγάζοντας το χαρακτηριστικό του «μούγκρισμα», στο εργαστήριο της Rennwerk, ενώ, μέχρι τα μέσα του προηγούμενου Νοέμβρη, η R25 είχε ήδη ολοκληρώσει τον πρώτο της δοκιμαστικό γύρο στο circuit του La Ferté Gaucher, λίγο έξω από το Παρίσι.

Τώρα, ο Fernando Alonso ενώθηκε ξανά με την R25 στο circuit Yas Marina, για τρεις πανηγυρικούς γύρους.

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Cyril Abiteboul, ο Αρχηγός της Ομάδας Renault DP World F1, «είναι, πράγματι, πολύ συγκινητικό να βλέπεις την R25 να τρέχει σε όλο της το μεγαλείο και την αγριάδα, ακόμα μία φορά, ενώ ο Fernando πίσω από το τιμόνι της είναι το κερασάκι στην τούρτα! Αυτή η συνεργασία αποτέλεσε μία από τις πιο εμβληματικές περιόδους στην ιστορία της F1, ενώ παραμένει ένα από τα πιο σπουδαία επιτεύγματα της Renault στους αγώνες αυτοκινήτου. Παρόλο που το αυτοκίνητο, αυτό καθ΄ αυτό, αποτελεί ένα σύμβολο των επιτευγμάτων του παρελθόντος, ο Alonso αντικατοπτρίζει την αδιαμφησβήτητη επιθυμία μας να συνεχίσουμε να πιέζουμε για ακόμα περισσότερες επιτυχίες, προκειμένου να ζήσουμε ξανά τις ίδιες εκπληκτικές στιγμές και συναισθήματα. Φυσικά, τα νέα αποτελέσματα της προσπάθειά μας θα βρίσκονται, πλέον, κάτω από την ομπρέλα του ονόματος Alpine, αλλά οι όποιες μελλοντικές επιτυχίες μας δε θα πάψουν ποτέ να αποτείνουν φόρο τιμής σε αυτή την εκπληκτική περίοδο της ιστορίας της Renault F1».


Tags: Alpine F1f1GPRenaultRenault F1Renault F1 Team
ShareTweetShare
Previous Post

Η Ελληνική αποστολή στο Rotax MΑΧ Challenge Grand Finals-Απόβαση στο Πόρτιμάο

Next Post

Επίσημο : Το Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει στο WRC

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ετικέτες

2017 2018 Dirt Games drift EKO RACING FIA HTTC IAME Karting kartmania Motor Festival Patra Patras Motor Show pick rotax Rotax Max Challenge Seajets Skarta Ekato Start Line ΑΜΟΤΟΕ ΑΟΛΑΠ ΑΟΠ ΑΣΜΑ Ανάβαση Πιτίτσας Αναβολή Αποτελέsmατα Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΑ Εκλογές Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής Ενιαίο Καρτόδρομο Μέγαρα ΟΜΑΕ Πάνω από τα όρια Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πρωτάθλημα Πρόγραμμα Ράλλυ ΣΟΑΑ Στράτος Φωτεινέλης Συμμετοχές ΦΙΛΜΠΑ
Χ. Μπουροθανασόπουλος: Είμαι αντίθετος με τους κανονισμούς, αλλά θα είμαι πάντα σύννομος

Χ. Μπουροθανασόπουλος: Είμαι αντίθετος με τους κανονισμούς, αλλά θα είμαι πάντα σύννομος

Μαρ 22, 2023
Με το βλέμμα στο Παγκόσμιο Κύπελλο Cross Country Bajas η επίσημη παρουσίαση του 10ου Rally Greece Offroad

Με το βλέμμα στο Παγκόσμιο Κύπελλο Cross Country Bajas η επίσημη παρουσίαση του 10ου Rally Greece Offroad

Μαρ 21, 2023
RALLY SPRINT ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ: Λεπτομέρειες για τον αγώνα

RALLY SPRINT ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ: Λεπτομέρειες για τον αγώνα

Μαρ 21, 2023
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In