• Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου, 2021
  • Login
automotopatras.gr
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • Motorwest 2019
      • Εκθέσεις
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • MOTORWEST 2020
    • MOTORWEST 2019
No Result
View All Result
automotopatras.gr
No Result
View All Result
Home Ειδήσεις Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας

Ο Μ. Καπετανάκης απαντά σε δημοσίευμα εφημερίδας για το Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας

Μάρκος Καπετανάκης by Μάρκος Καπετανάκης
Ιούν 4, 2020
in Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
0 0
0
Ο Μ. Καπετανάκης απαντά σε δημοσίευμα εφημερίδας για το Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
0
SHARES
23
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Με μια ανοιχτή του επιστολή ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της «Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α. Ε.» κ. Μάρκος Ν. Καπετανάκης απαντάει στο δημοσίευμα της εφημερίδας «ΚΟΣΜΟΣ της Πάτρας», αναλύοντας και εξηγώντας τα επιμέρους στοιχεία.

 

Κύριοι,

Σχετικά με το άρθρο της εφημερίδας σας (ΚΟΣΜΟΣ), που δημοσιεύθηκε στις 22 Μαΐου 2020 ( σελίδες :1 & 26) & προς αποκατάσταση της αλήθειας & της πραγματικότητας σας γνωρίζω πως :

 

  1. Ο κ Μπάρτολι δεν ήρθε στην πόλη μας το 1970 -όπως αναγράφετε-αλλά 30 χρόνια μετά,για να συνυπογράψει σύμβαση με την εταιρεία μας ( “Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας ” Α.Ε). …αυτός που ήρθε το 1971 λεγόταν Μπραντζοκαλούπι…
  2. Τα κίνητρα των 28 αρχικά , μετόχων που σήμερα είναι -από πληροφορίες μου – πολλαπλάσιοι,δεν “υποκρύπτουν καμία απολύτως  σκοπιμότητα” & τα πραγματικά τους κίνητρα δεν είναι άλλα από την αγωνία τους για τα χρήματα που διέθεσαν προ 22 ετών,για ένα όνειρο της πόλης μας & που βλέπουν να  χάνονται & σ΄αυτή την περίπτωση …
  3.  Εγώ προσωπικά ,δεκάδες φορές & με όλους τους τρόπους,ακόμα & σε ΜΜΕ πανελλήνιας κυκλοφορίας ή εμβέλειας,  έχω δηλώσει πως : ” ..αγώνες  F1 ,στην Ελλάδα δεν πρόκειται να γίνουν ΠΟΤΕ..” & ο λόγος είναι απλός & γνωστός στους γνωρίζοντες ,: κάθε αγώνας F1 αφήνει στον διοργανωτή ζημιά πολλών εκατομμυρίων € ή $…,γιαυτό & η FIA, απαιτεί την σύμβαση ανάθεσης, να προσυπογράψει ως τριτεγγυητής, το κράτος ή μεγάλος χορηγός, για την κάλυψη της ζημιάς….Ο λόγος που τον θέλουν τα κράτη είναι καθαρά για τουριστικούς λόγους…..
  4.  Κανείς από τους “μικρομετόχους” όπως τους αποκαλείται δεν ζητάει να μπει “ταφόπλακα” στο έργο, αντίθετα ζητάει να δοθούν εξηγήσεις ΑΛΗΘΙΝΕΣ , στο γιατί απελευθερώθηκε – αζημίως για εκείνον- ο “στρατηγικός επενδυτής” & έτσι ναυάγησε το έργο & η επένδυση  ( εδώ χωράει η λέξη “ταφόπλακα”..) !!!!!

Να σας ενημερώσω πως..:

…Στις 27 Ιουλίου 2006 , υπεγράφησαν 2 πολυσέλιδες συμβάσεις νομικά, επιχειρηματικά & τεχνικά,  ΑΡΤΙΕΣ, η μία, για την κατασκευή του έργου – με το “κλειδί στο χέρι “… Συνολικής δαπάνης 33.000.000 €- με την “ΙΟΝΙΟΣ” ΑΤΕ & η άλλη για την διαχείρισή του, με την  & την “ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ” ΑΕ , με εγγυημένη διανομή κερδών στους μετόχους, στην 5ετία …6.700.000 € ( προ φόρων ) ….δηλαδή… 1.340.000 €/έτος…!!!!!!

  1.  Η μη προσέλευσή μου στα Δ.Σ & στις Γ.Σ,οφείλεται στο τραγικό γεγονός,που συνέβει στην οικογένειά μου την 31/12/2017, που με υποχρέωσε να απέχω από κάθε δραστηριότητα μου…

 

Να σας θυμίσω πως για 22 ολόκληρα χρόνια πάλευα ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΟΝΟΣ μου, για να κρατήσω ζωντανό το θέμα “Αυτ/μιο Πάτρας ….!!!!!!

  1. Η επιστολή στην Περιφέρεια, όπως & σε κάθε φορέα ,είναι γνωστό, πως κοινοποιείται στον επικεφαλή του φορέα & εκείνος ενημερώνει τους συναδέλφους του …!!!!

7  Το έργο ήταν οριακά, βιώσιμο στα 33.000.000 € , & σίγουρα μη βιώσιμο στα 96.000.000 € ,που όλως ανεξήγητα ανέβηκε …!!!!!

  1.  Η αρχική του ένταξη & έγκρισή του στον “‘Αναπτυξιακό” ήταν για τα 33.000.000€
  2.  Η πίστα είναι μήκους 4.834,59 μ. & όχι 5.243 μ ή 4.880 μ , η δε ευθεία είναι 860μ & όχι 904μ  όπως αναγράφεται στο άρθρο σας ..
  3. Η πώληση των μετοχών γιατί είναι επιλήψιμη ??? δεν έχουν πωληθεί στο άφαντο στρατηγικό επενδυτή το 21% ( 29.512 τεμ. ) των μετοχών ?? χωρίς μάλιστα καμία απολύτως δέσμευση & σήμερα η εταιρεία μας είναι δέσμια του ..!!!!!
  4.  Να σημειωθεί πως παρά τα αντιθέτως ψιθυριζόμενα, η αρχική μελέτη του έργου ( 33.000.000.€) , είχε πάρει προεγκρίσεις , τόσο από την FIA,όσο & από την FIM.

Οι οριστικές εγκρίσεις δίνονται μετά την ολοκλήρωση του έργου & παρέλευση χρόνου & αφού γίνουν επιτυχείς διοργανώσεις, εξάλλου την ευθύνη για την απόκτηση των οριστικών αυτών αδειών είχε αναλάβει ο στρατηγικός επενδυτής με την σύμβαση μαζί μας …!!!

Κύριοι,

Πολλά μπορώ να γράψω ακόμα & άλλες λεπτομέρειες να αναφέρω ,αρκούμε σ΄αυτά…

Τέλος. αν πραγματικά & εσείς, ανησυχείτε για το μέλλον του έργου ,όπως & εγώ,αναθέσετε σε 1-2 από τους τόσο ικανότατους δημοσιογράφους σας ,να κάνει ρεπορτάζ-έρευνα, ή προκαλέσετε ανοικτή τηλεοπτική συζήτηση που θα αναδείξει όλες τις πτυχές του θέματος & το αληθινό ενδιαφέρον  ΟΛΩΝ μας…

Με την βεβαιότητα ότι η παρούσα επιστολή μου θα τύχει της προβλεπόμενης δημοσιότητας, τόσο από την εφημερίδα σας , όσο & από τα αλλά  θυγατρικά σας ΜΜΕ, που αναδημοσιοποίησαν  το άρθρο σας..

Με εκτίμηση

Μάρκος Ν. Καπετανάκης

Tags: Αυτοκινητοδρόμιο ΠάτραςΜάρκος Ν. Καπετανάκης
ShareTweetShare
Previous Post

“MARIO” : Υπήρχε ανάγκη να φύγει ο «Καντάφι»

Next Post

Το “restart” γίνεται με Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Dragster

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ετικέτες

2017 2018 Dirt Games drift EKO RACING HTTC Karting kartmania Motor Festival Patra Patras Motor Show pick PMS Seajets Serres Skarta Ekato skoda Start Line Track Day TRC ΑΟΛΑΠ ΑΟΠ ΑΣΜΑ Ανάβαση Πιτίτσας Ανάβαση Πορταριάς Αναβολή Αποτελέsmατα Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων Δεξιοτεχνία ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΑ Εκλογές Ενιαίο Μέγαρα ΟΜΑΕ Πάνω από τα όρια Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πρωτάθλημα Πρόγραμμα Ράλλυ ΣΟΑΑ Στράτος Φωτεινέλης Συμμετοχές ΦΙΛΜΠΑ
Επαναλειτουργούν τα 12 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό και στον Αυτοκινητόδρομο Μορέας

Επαναλειτουργούν τα 12 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό και στον Αυτοκινητόδρομο Μορέας

Ιαν 20, 2021
Step Racing- Rallye Monte Carlo: Ακόμη μια περιπέτεια αρχίζει για τους Νίκο Παυλίδη-Allan Harryman!

Step Racing- Rallye Monte Carlo: Ακόμη μια περιπέτεια αρχίζει για τους Νίκο Παυλίδη-Allan Harryman!

Ιαν 20, 2021
Θα γίνω λίγο κακός : Peugeot 208 R5 – Πόσο πιο ερωτεύσιμο;

Θα γίνω λίγο κακός : Peugeot 208 R5 – Πόσο πιο ερωτεύσιμο;

Ιαν 18, 2021
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • Motorwest 2019
      • Εκθέσεις
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • MOTORWEST 2020
    • MOTORWEST 2019

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In