Με 8 Αθλητές και 9 βάθρα η ΦΙΛΜΠΑ στην Πιτίτσα

Ο ΑΟΠ (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΠΑΤΡΩΝ) διοργάνωσε τον τελευταίο γύρο του Valvoline Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων 2018 και του Κυπέλλου Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος, την Aegean Κολοκυθάς – Ανάβαση Πλατάνι ¨Πιτίτσα¨, το Σάββατο και την Κυριακή 10-11 Νοεμβρίου 2018.

Η ΦΙΛΜΠΑ έδωσε δυναμικό παρόν στον Αγώνα με 8 Αθλητές όπου κατάφεραν και ανέβηκαν 9 φορές στο βάθρο.

Με το Νο1 ο Κίμωνας Θέος δεν θα μπορούσε να μην ανέβει στο πρώτο σκαλί της Ν2 εντός έδρας. Ο νεαρός αθλητής έδωσε τον καλύτερό του εαυτό στην αυλαία της χρονιάς και ανέβηκε στο πιο ψηλό σκαλί της Κλάσης Ν2 και στο 2ο για την Ομάδα Ν έως 2000.

Με το Νο4 ο Δεκής Νίκος επιστρέφει στις εμφανίσεις με το Peugeot 106 του, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Το τρίτο σκαλί της Κλάσης Ν2 είναι γεγονός κάτι που χαροποίησε ιδιαίτερα τον Αθλητή της ΦΙΛΜΠΑ.

Με το Νο5 ο Πολύδορος Φούντας ήθελε να επαναλάβει την ευχάριστη έκπληξη που έκανε με την 3η θέση στην Ανάβαση Πορταριάς και τα κατάφερε. Η δεύτερη θέση στην εντός έδρας Aegean Κολοκυθάς – Ανάβαση Πιτίτσας ήρθε μετά από προσπάθεια και ομαδική δουλειά.

Με το Νο33 ο Σταύρος Χατούπης ήθελε να εξασφαλίσει την τρίτη θέση στην μάχιμη κατηγορία της Α7 για το Πρωτάθλημα και τα κατάφερε. Μετά από έναν αγώνα με αρκετό συναγωνισμό ήρθε η τρίτη θέση και για τον Αγώνα και για το Πρωτάθλημα.

Με το Νο59 ο Σάκης Καλούδης επιβεβαίωσε ότι είναι γρήγορος. Αυτή τη φορά έτρεξε στην Κλάση FSA2L και πήρε άξια την δεύτερη θέση της με το Peugeot 205 MAXI του.

Με το Νο60 είδαμε τον Παντελή Τζικόπουλο με το ανανεωμένο και εσωτερικά αλλά και εξωτερικά Ford Escort MK2 του. Η πρώτη θέση στην FSA2L δεν ήρθε και εύκολα με τον ανταγωνισμό να ήταν μεγάλος.

Με το Νο65 έκανε την επανεμφάνισή του ο Χριστόφορος Γερολυμάτος με το ολοκληρωμένο πλέον Toyota Starlet στην FST2. Η πολύμηνη απουσία οδηγού και αυτοκινήτου δεν ήταν ανούσια αφού το δίδυμο κατάφερε να τερματίσει στην 2η θέση της Κλάσης FST2.

Τέλος με το Νο70 ο Παναγιώτης Παρθένης ήταν άτυχος αφού μια μηχανική βλάβη τον έστειλε στο συνεργείο του να ξενυχτάει και να προλαβαίνει στο νήμα τους χρόνους για να εκκινήσει. Αν και η προσπάθεια ήταν μεγάλη από την ομάδα του δεν κατάφεραν να ετοιμάσουν το αμάξι στο 100% με το αποτέλεσμα να μην είναι αυτό που τους άξιζε. Η τέταρτη θέση σε FS και FST ίσως είναι μια παρηγοριά.