• Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 17 Ιουνίου, 2025
  • Login
automotopatras.gr
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
        • MOTORWEST 2019
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S
No Result
View All Result
automotopatras.gr
No Result
View All Result
Home Vintage Historic Rally

Historic Acropolis Rally 2023 – Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων: Πέφτει η αυλαία στη χώρα μας!

Μάρκος Καπετανάκης by Μάρκος Καπετανάκης
Νοέ 1, 2023
in Historic Rally
0 0
0
Historic Acropolis Rally 2023 – Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων: Πέφτει η αυλαία στη χώρα μας!
0
SHARES
67
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, ένας θεσμός που θεσπίστηκε από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου στα τέλη της δεκαετίας του ’80 περιλαμβάνει 9 αγώνες φέτος, με το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις να επιστρέφει στο καλεντάρι του πρωταθλήματος, έπειτα από έξι χρόνια απουσίας και να έχει εξέχουσα θέση σε αυτό, όντας ο πιο σκληρός αγώνας του πρωταθλήματος.

Η αρχή έγινε τον Μάρτιο με το ασφάλτινο Rally Costa Brava που διεξήχθη στην Ισπανία και περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα από το 2010. Εκεί, οι Ιταλοί “Zippo”-Nicola Arena οδηγώντας ένα Audi Quattro επικράτησαν των Γάλλων Jean-François Bérenguer-Aline Bérenguer Marès (Ford Escort RS1800 MKII), αφήνοντας τους “Lucky”-Fabrizia Pons (Lancia Delta Integrale 16V) στην τρίτη θέση. Η Τσεχία φιλοξένησε τον δεύτερο αγώνα τον Απρίλιο, με τους Μαγυάρους, γνωστούς στο Ελληνικό κοινό από τη συμμετοχή τους σε Ευρωπαϊκά Ράλλυ Ακρόπολις, Tibor Erdi jnr–Istvan Kerek να επικρατούν με ένα Ford Sierra RS Cosworth 4×4 και να αφήνουν τους “Lucky”-Fabrizia Pons (Lancia Delta Integrale 16V) δεύτερους. Το βάθρο στο επίσης ασφάλτινο, Historic Vltava Rallye, συμπλήρωσαν οι Αυστριακοί Karl Wagner–Gerda Zauner (Porsche 911 SC).

Το Rally de Asturias Historico αποτέλεσε τον τρίτο γύρο του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, με τον “Zippo” να αποδεικνύει πως είναι άτρωτος εντός Ισπανικού εδάφους, επικρατώντας για άλλη μια φορά φέτος, αυτή τη φορά με τον Denis Piceno στο δεξί μπάκετ του Audi Quattro. Δύο λεπτά μακριά από την κορυφή βρέθηκαν οι δεύτεροι “Lucky”-Fabrizia Pons με Lancia Delta Integrale, ενώ τους βαθμούς της τρίτης θέσης του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος καρπώθηκαν οι Ιταλοί Paolo Pasutti–Giovanni Battista Campeis (Porsche 911 Carrera RS 3.0). Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Ιουνίου, στην Ελβετία διοργανώθηκε το Rallye du Chablais, ο τέταρτος γύρος του θεσμού, εκεί όπου οι “Lucky”-Fabrizia Pons με την Lancia Delta Integrale επικράτησαν στον Ευρωπαϊκό αγώνα, τερματίζοντας εμπρός από τα Ελβετικά πληρώματα των Pascal Bachmann–Xavier Machet με BMW M3 E30 και Guy Trolliet–Sebastien Moulin (Porsche 911 SC).

Εντός έδρας επικράτηση για τους Tibor Erdi jun.-Istvan Kerek (Ford Sierra RS Cosworth 4×4) στον πέμπτο αγώνα που φιλοξενήθηκε στην Ουγγαρία τον Ιούνιο. Δεύτεροι στο ασφάλτινο Mecsek Rallye Historic τερμάτισαν οι “Lucky”-Fabrizia Pons (Lancia Delta Integrale 16V), εμπρός από τους Karl Wagner–Gerda Zauner (Porsche 911 SC). Η Αυστρία είχε την τιμητική της τον Ιούλιο, με το Rallye Weiz να αποτελεί τον έκτο αγώνα του θεσμού. Δεύτερη σερί νίκη στο πρωτάθλημα πέτυχαν οι Tibor Erdi jun.-Istvan Kerek (Ford Sierra RS Cosworth 4×4), αφήνοντας και πάλι πίσω τους Ιταλούς “Lucky”-Fabrizia Pons (Lancia Delta Integrale 16V). Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Jurgen Geist–Josef Kral (Opel Manta 400).

Ένας πρώην αστέρας του WRC κέρδισε τον έβδομο γύρο, το Lahti Historic Rally. Ο Jari Matti Latvala, ο οδηγός που έχει πετύχει 18 νίκες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, επικράτησε με άνεση στη χώρα του, έχοντας το δεξί μπάκετ μιας Toyota Celica GT-4 την 34χρονη Enni Malkonen. Δεύτεροι ολοκλήρωσαν στον μοναδικό, πλην του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, χωμάτινο αγώνα του πρωταθλήματος, οι Tibor Erdi jun.-Istvan Kerek (Ford Sierra RS Cosworth 4×4), με τους Βρετανούς Ernie και Karen Graham (Ford Escort MKII) να καρπώνονται τους βαθμούς της τρίτης θέσης. Έπειτα από ένα διάλειμμα δύο μηνών, το πρωτάθλημα συνεχίστηκε στις αρχές Οκτωβρίου με το Sanremo Rally Storico στη γειτονική Ιταλία. Εκεί, ήταν η σειρά τoυ Βορειοϊρλανδού Marty McCormack να κερδίσει τον Ευρωπαϊκό αγώνα, με συνοδηγό στην BMW M3 E30 τον Barney Mitchell. Η δεύτερη θέση ήταν ικανή να χαρίσει στους “Lucky”-Fabrizia Pons (Lancia Delta Integrale 16V) τον τίτλο στην Κατηγορία 4 του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι πρωτάρηδες στο θεσμό, Βέλγοι Pieter-Jan Maeyaert-Yves Dewulf με BMW M3 E30. Η χρονιά ολοκληρώνεται στη χώρα μας, με τη διεξαγωγή του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις.

Εκτός από την Κατηγορία 4 που περιλαμβάνει αυτοκίνητα μεταξύ του 1982 και του 1990, τον τίτλο της οποίας κατέκτησαν οι “Lucky”-Fabrizia Pons, τον τίτλο στην Κατηγορία 3 που απευθύνεται σε αυτοκίνητα μεταξύ του 1976 και του 1981, κατέκτησαν και μαθηματικά οι Αυστριακοί Karl Wagner–Gerda Zauner. Στην Κατηγορία 2, η οποία προορίζεται για αυτοκίνητα μεταξύ του 1970 και του 1975, πρωταθλητές αναδείχθηκαν οι Νορβηγοί Valter Christian Jensen–Erik Pedersen με Ford Escort RS1800 MKII και στην Κατηγορία 1, η οποία αναφέρεται σε αυτοκίνητα πριν το 1970, από νωρίς πανηγύρισαν φέτος οι Βρετανοί Ernie και Karen Graham με Ford Escort MKII.

Το «δικό μας», Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις διοργανώθηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 2002 και εντάχθηκε στο πρόγραμμα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος το 2004. Παρέμεινε σε αυτό έως και το 2016, ενώ δύο χρονιές δεν πραγματοποιήθηκε (2010 και 2013). Φέτος, επιστρέφει εκεί που ανήκει, στον κορυφαίο θεσμό για Ιστορικά αυτοκίνητα της FIA και θα διεξαχθεί από τις 3 έως τις 5 Νοεμβρίου, έχοντας καταφέρει να προσελκύσει αρκετά πληρώματα από το εξωτερικό.

Στο πλευρό της διοργάνωσης βρίσκονται ο Δήμος Ελευσίνας, η Ελευσίνα, η Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2023, η Superfast Ferries, η SP Tableware, η Seajets και η Cosmote TV.



ShareTweetShare
Previous Post

TRC: Δυνατές μάχες και όμορφο θέαμα στον Γρύλλο

Next Post

2o Acropolis Rally Legends 2023 – Ξεχωριστή νότα προσδίδει στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις η κατηγορία Legends!

Ετικέτες

2017 2018 2025 Dirt Games drift EKO RACING FIA HTTC IAME Karting kartmania Motor Festival Patra rotax Rotax Max Challenge Seajets Skarta Ekato Start Line ΑΟΛΑΠ ΑΟΠ ΑΣΜΑ Ανάβαση Πιτίτσας Αναβολή Αποτελέsmατα Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. ΕΠΑ Εκλογές Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής Ενιαίο Καρτόδρομο Λέσχη 4χ4 Πάτρας Μέγαρα ΟΜΑΕ Πάνω από τα όρια Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πρωτάθλημα Πρόγραμμα Ράλλυ Ακρόπολις ΣΟΑΑ Στράτος Φωτεινέλης Συμμετοχές ΦΙΛΜΠΑ αποτελέσματα
AUTOVISION Kart Championship: Με 42 συμμετοχές στον 2ο αγώνα στην Καλαμάτα

AUTOVISION Kart Championship: Με 42 συμμετοχές στον 2ο αγώνα στην Καλαμάτα

Ιούν 13, 2025
VOGE DS800 Rally: Ανακοινώθηκε η τιμή του και η προσφορά για προ-παραγγελία

VOGE DS800 Rally: Ανακοινώθηκε η τιμή του και η προσφορά για προ-παραγγελία

Ιούν 13, 2025
Εκπληκτικό φινάλε στο Brands Hatch με ακόμα ένα βάθρο για τον Θωμά Κρασώνη

Εκπληκτικό φινάλε στο Brands Hatch με ακόμα ένα βάθρο για τον Θωμά Κρασώνη

Ιούν 13, 2025
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In