Ένα 206 QuickSilver διαφορετικό από τα άλλα

Σίγουρα έχουν γραφτεί πολλά δισεκατομμύρια λέξεις για την «Γαλλική Σχολή» του στρίβειν με γκάζι στο πάτωμα. Σίγουρα έχουν γίνει αμέτρητα «κλικ» σε φωτογραφικές για να αποτυπωθούν εντυπώσεις και συναισθήματα. Το πιο σίγουρο όμως είναι ότι ποτέ δεν θα είναι αρκετά για να καλύψουν τους φανατικούς του είδους.

Οι πιο κάτω γραμμές είναι ακόμα μερικές που θα «θυσιαστούν» σε αυτό το βωμό. Η τρέλα είναι ανεξάντλητη και δεν πάει στα βουνά. Κυκλοφορεί ανάμεσά μας και συνήθως έχει και ονοματεπώνυμο.

Εν προκειμένω ονομάζετε Γιώργος Κιούρκας. Πατρινός με τα μπούνια ο Γιώργος της «Γαλλικής φιλοσοφίας» κάτι που μας τον κάνει ιδιαίτερα αγαπητό.

Ο Γιώργος πριν καιρό αγόρασε ένα Peugeot 206 1.4 8V QuickSilver. Αυτό όμως όπως αποδεικνύει η ιστορία δεν του ήταν αρκετό. Έτσι αποφάσισε να διαμορφώσει το αυτοκίνητο σε γούστα που θα τον κάλυπταν περισσότερο και θα έκαναν το αγαπημένο του 206 πιο ευχάριστο οδηγικά.

Τα 1400 κυβικά σε ατμοσφαιρικό επίπεδο ποτέ δεν φτάνουν και έτσι έδωσαν την θέση τους στον 1.6 κινητήρα του μοντέλου με διάφορα περιφερειακά καλούδια από Saxo 1.6 όπως εγκέφαλο, πολλαπλή εισαγωγής χταπόδι και βολάν.

Η εξάτμιση είναι χειροποίητη Group A από την Pantelis Exhaust. Την εισαγωγή την έχει αναλάβει μια χειροποίητη «σκούπα» όπου τροφοδοτεί τους εκκεντροφόρους από SAXO με τα ρυθμιζόμενα γρανάζια τους.

Το μηχανικό σύνολο έτσι μετατράπηκε σε εργοστάσιο παραγωγής ικανοποιητικής ροπής και δύναμης για να ευχαριστεί το δεξί πόδι του Γιώργου, κάτι που κατά την άποψή μας απαιτεί και μια αλλαγή σαζμάν καθώς έχει μείνει το μακρύ εργοστασιακό 1.4.

Το εξωτερικό μέρος του αυτοκινήτου έχει δεχθεί αλλαγή χρώματος σε ένα πολύ ωραίο τόνου του γκρι για να θυμίζει και το χαρακτήρα QuickSilver, ενώ οι πινελιές στο χώρο του κινητήρα είναι εντυπωσιακές όπως θα δείτε στις φωτό. Οι νέες ζάντες είναι Japan Racing 16 jr3 όπου δένουν καταπληκτικά με τις μεμβράνες των φαναριών και τα φιμέ από την Garage Art.

Στο τομέα της ασφάλειας ο Γιώργος έχει κάνει πολύ σωστές επιλογές τοποθετώντας άξονα με δισκόφρενα πίσω και αντικαθιστώντας τα εμπρός με αεριζόμενα 266. Την λειτουργία όλων αυτών βοηθάει και η ανάρτηση της Koni (κίτρινα – εξωτερικά ρυθμιζόμενα).

Ο Γιώργος θέλει να ευχαριστήσει δημόσια τον Γιάννη Πλατανησιώτη της ECOWASH Platanisiotis, τον Σωτήρη Αποστολάτο που ανάλαβε και εκτέλεσε όλη την μετατροπή με τον βοηθό του Νίκο Γκαβό, την Garage Art των Θέμη Ράπτη και Δημήτρη Κυριακόπουλο και τον φανοποιό του Αντώνη Παλαιοθόδωρο.

Τέλος ο Γιώργος μας δήλωσε ότι το αμάξι θα διεκδηκίσει την πρώτη θέση στο 6o Patras Motor Show στην κατηγορία Best Light Tuned Car.