• Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 23 Ιουνίου, 2025
  • Login
automotopatras.gr
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
        • MOTORWEST 2019
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S
No Result
View All Result
automotopatras.gr
No Result
View All Result
Home Αγώνες Auto - Αγώνες Πανελλήνια Πρωταθλήματα

ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.: Τοποθέτηση για την Επανεκκίνηση του 2ου Αγώνα του Ενιαίου

Μάρκος Καπετανάκης by Μάρκος Καπετανάκης
Δεκ 4, 2017
in Πανελλήνια Πρωταθλήματα
0 0
0
0
SHARES
30
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Σε περιπτώσεις κίνησης των αγωνιζόμενων πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Γενικός Κανονισμός Ταχύτητας 2017 (αρ.15, παρ.4.2) προβλέπει πως «ο ρυθμός του αυτοκινήτου ασφαλείας πρέπει να είναι τέτοιος ώστε να δείχνει από πού πρέπει να περάσουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα με ασφάλεια από το προβληματικό σημείο της διαδρομής της πίστας, χωρίς να χάνουν την θερμοκρασία τους τα ελαστικά των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Για τον λόγο αυτό οι οργανωτές πρέπει να επιλέγουν αυτοκίνητο ασφαλείας με ικανές επιδόσεις που θα μπορεί να διατηρήσει ένα σχετικά γρήγορο ρυθμό στην πίστα».

Κατά την εν κινήσει επανεκκίνηση του 2ου αγώνα του Ενιαίου ΣΟΑΑ στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, την Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017, ο ρυθμός του αυτοκινήτου ασφαλείας ήταν περί τα 15 δευτερόλεπτα ανά γύρο πιο αργός από τον ρυθμό αγώνα των Skoda Fabia. Αυτό αποδεικνύεται από το γυρολόγιο [1] του πρωτοπόρου -κατά την επανεκκίνηση- του αγώνα, Γιάννη Χαραλαμπόπουλου (σύμφωνα με το οποίο ο δεύτερος γύρος του πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας είχε χρόνο 1:31..320, ενώ ο τελευταίος του αγωνιστικός ήταν στο 1:16.308) σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο Γ. Χαραλαμπόπουλος βρισκόταν σε απόσταση λίγων μέτρων από το αυτοκίνητο ασφαλείας τόσο στον πρώτο [2] όσο και στον δεύτερο γύρο [3] πριν την αποχώρηση του τελευταίου, όπως αποδεικνύει το τηλεοπτικό υλικό.

Δεδομενου ότι κάθε οδηγός ενημερώθηκε από τον Αλυτάρχη ότι η εκκίνηση θα γινόταν εν κινήσει, πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. θεωρεί ότι τήρησε απαρέγκλιτα τον Γενικό Κανονισμό Ταχύτητας 2017.

[1] Γυρολόγιο 2ου αγώνα Ενιαίου Μεγάρων

[2]

[3]

 

Tags: 2ουΑγώναΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.ΕνιαίουΕπανεκκίνηση
ShareTweetShare
Previous Post

“Τερμάτισε” το Ενιαίο στα Μέγαρα

Next Post

36o Ράλλυ Κένταυρος: Νικητές οι Αναπολιοτάκης-Τσιούκας στον Τελικό της Ασφάλτου!

Ετικέτες

2017 2018 2025 Dirt Games drift EKO RACING FIA HTTC IAME Karting kartmania Motor Festival Patra rotax Rotax Max Challenge Seajets Skarta Ekato Start Line ΑΟΛΑΠ ΑΟΠ ΑΣΜΑ Ανάβαση Πιτίτσας Αναβολή Αποτελέsmατα Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. ΕΠΑ Εκλογές Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής Ενιαίο Καρτόδρομο Λέσχη 4χ4 Πάτρας Μέγαρα ΟΜΑΕ Πάνω από τα όρια Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πρωτάθλημα Πρόγραμμα Ράλλυ Ακρόπολις ΣΟΑΑ Στράτος Φωτεινέλης Συμμετοχές ΦΙΛΜΠΑ αποτελέσματα
Kymco Αgility S 125i Euro5+: Αστικός δρομέας με νέα καρδιά

Kymco Αgility S 125i Euro5+: Αστικός δρομέας με νέα καρδιά

Ιούν 20, 2025
Με 69 συμμετοχές και τέσσερις Παγκόσμιους Πρωταθλητές η μάχη στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Με 69 συμμετοχές και τέσσερις Παγκόσμιους Πρωταθλητές η μάχη στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Ιούν 20, 2025
Ν. Κερερές: Στις 19 Ιουνίου 2020, έγινε η αρχή του ονείρου για την επιστροφή του Ράλι Ακρόπολις

Ν. Κερερές: Στις 19 Ιουνίου 2020, έγινε η αρχή του ονείρου για την επιστροφή του Ράλι Ακρόπολις

Ιούν 19, 2025
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In