EKO Racing Dirt Games: Η τελευταία στροφή!

Ο τελευταίος γύρος του EKO Racing Dirt Games για το 2018 βρίσκεται προ των πυλών, και 54 οδηγοί θα δώσουν το «παρών» στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, σε έναν αγώνα που αναμένεται να είναι γιορτή για το μηχανοκίνητο αθλητισμό στη χώρα μας. Η πέμπτη συνάντηση της χρονιάς συνοδεύεται και από ένα σημαντικό ρεκόρ, αφού στη λίστα των συμμετοχών συναντάμε 35 συμμετέχοντες με χωμάτινες φόρμουλες, τις περισσότερες από κάθε άλλον αγώνα του θεσμού τα δύο τελευταία χρόνια. Μάλιστα, ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι ανάμεσα στα 19 αυτοκίνητα που θα λάβουν μέρος στον αγώνα συμπεριλαμβάνονται μερικά από τα σπουδαιότερα ονόματα των ελληνικών αγώνων!
Το Σάββατο 8 Δεκεμβρίου, όσοι από τους 54 συμμετέχοντες επιθυμούν, θα έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τα αυτοκίνητά τους και να προετοιμαστούν ενόψει του αγώνα της Κυριακής, λαμβάνοντας μέρος στο trackday που θα πραγματοποιηθεί στη μικτή διαδρομή των 2,1 χιλιομέτρων.
Όμως, όλα τα βλέμματα και το ενδιαφέρον θα είναι στραμμένα στις μάχες των τίτλων στις κατηγορίες των 600 και των 750 κ.εκ. στις χωμάτινες φόρμουλες, που θα διεξαχθούν την Κυριακή, αρχής γενομένης από τις 10 π.μ. Και στις δύο περιπτώσεις όλα είναι ανοιχτά, και ουσιαστικά θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι την Κυριακή το μεσημέρι για να μάθουμε τους νικητές της χρονιάς. Στην κατηγορία των 600 κ.εκ., που για ακόμα μία φορά είναι η πολυπληθέστερη του αγώνα με 22 συμμετοχές, το Κύπελλο θα κριθεί ανάμεσα στους Γιώργο Ζυμαρίδη και Γιάννη Χεκιμιάν με SR Kartcross και Speedcar Xtrem, αντίστοιχα. Οι δυο τους θα δώσουν σπουδαία μάχη, με τον Ζυμαρίδη να έχει το προβάδισμα για την κατάκτηση του Κυπέλλου. Όμως, ο αγώνας των Μεγάρων για τα 600 κ.εκ. αναμένεται να είναι ο πλέον αμφίρροπος, αφού συναντάμε μία σειρά από οδηγούς που μοιάζουν ικανοί για τη νίκη, αλλά και για μία θέση στο βάθρο. Τέτοιοι είναι οι μετρ της πίστας Τάκης Καϊτατζής και Στέφανος Καμιτσάκης με Kamikaz 2, αλλά και ο ταχύτατος σε κάθε είδους επιφάνεια Άρης «Ιαβέρης» με ακόμα ένα Kamikaz 2. Σε αυτούς πρέπει να συνυπολογίσουμε τον Νώντα Καρανικόλα με το La Base RΧ01 και τον νεαρό ταλαντούχο ‘Panagiotis Roustemis’, με το Semog Trophy. Μάλιστα, όλοι οι προαναφερθέντες διεκδικούν την 3η θέση στην τελική κατάταξη του κυπέλλου, γεγονός που σημαίνει ότι θα κινηθούν με το γκάζι στο πάτωμα!
Πιο ξεκάθαρο είναι το τοπίο στην κατηγορία των 750 κ.εκ., όπου η κούρσα του τίτλου είναι για δύο, με τον νικητή να τα παίρνει όλα! Ο Χαράλαμπος Γαζετάς και ο Νίκος Αθηναίος θα λύσουν τις διαφορές τους στα Μέγαρα, αμφότεροι οδηγώντας Speedcar Xtreme. Αυτό, όμως, που έχει ενδιαφέρον είναι ότι αυτήν τη φορά στην κατηγορία θα έχουμε και οδηγούς-έκπληξη, που αναμφίβολα μπορούν να παίξουν το ρόλο τους και να διεκδικήσουν τη νίκη. Ο λόγος για τον Γιάννη Ακράτο, που μετά την εντυπωσιακή του εμφάνιση στον Ιππόδρομο Αθηνών θα οδηγήσει ένα Semog Bravo, αλλά και τον Πρωταθλητή Κύπρου του 2007, Νίκο Θωμά, που θα λάβει μέρος στον αγώνα με ακόμα ένα Speedcar Xtreme.
Ενδιαφέρον, ωστόσο, θα έχει αυτήν τη φορά και η κατηγορία Open, η οποία συγκέντρωσε 5 συμμετοχές, με το όνομα του Λάμπρου Αθανασούλα να ξεχωρίζει. Ο Έλληνας οδηγός με τις διακρίσεις σε διεθνείς και εγχώριους αγώνες, θα οδηγήσει το τετρακίνητο Camotos Dual, το οποίο μάλιστα θα μοιραστεί με τον ταχύτατο Δημήτρη Βαζάκα! Την ίδια ώρα, επανεμφάνιση στο θεσμό θα κάνει και ο Μάνος Στεφανής, ο οποίος και θα οδηγήσει το τετρακίνητο Autocross της Car Center.
Αντίστοιχα ποιοτικές είναι και οι συμμετοχές στις κατηγορίες αυτοκινήτων, με σπουδαία ονόματα αλλά και σύγχρονες κατασκευές να έχουν ήδη δώσει το ραντεβού τους για το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Μεταξύ τους ξεχωρίζει ο «Στρατισίνο», τον οποίο είχαμε δει στον πρώτο φιλικό αγώνα του Dirt Games το 2016, με Mitsubishi Lancer EVO IX. Σήμερα, ο πρώην εργοστασιακός οδηγός σε Nissan και Seat, με τίτλους σε αγώνες ράλλυ αλλά και μεγάλες επιτυχίες στο Ράλλυ Ακρόπολις, θα αγωνιστεί με το Peugeot 208 R2 της Evolution Motor Car. Παράλληλα, στον αγώνα θα δούμε τον τέσσερις φορές Πρωταθλητή Ελλάδος Λάμπρο Κύρκο, ο οποίος έπειτα από τρία χρόνια επιστρέφει στη δράση οδηγώντας το Mitsubishi Lancer EVO IX της οικογενείας.
Στη μεγάλη κατηγορία θα δούμε επίσης τους Θωμά Παπαπάσχο και Πάνο Κωνσταντάκο με Lancer ένατης γενιάς, αλλά και τον Kώστα Κόρακα με ίδιο αυτοκίνητο, που επιστρέφει στη δράση ύστερα από σημαντικό διάστημα. Ανάμεσά τους θα βρεθεί και ο Γιώργος Βασιλάκης, με το εντυπωσιακό Ford Fiesta R5. Συμμετοχές που επίσης ξεχωρίζουν είναι αυτές των Χρυσόστομου Καρέλη με Citroen DS3 R3T και Χρήστου Πλατή με Renault Clio R3 στην κατηγορία των 1.600-2.000 κ.εκ., οι οποίοι αναμφίβολα θα κινηθούν γρήγορα. Η πολυπληθέστερη κατηγορία, όμως, είναι αυτή των 1.400-1.600 κ.εκ., αφού, εκτός από τον «Στρατισίνο», θα δούμε και μία σειρά από εξαιρετικούς οδηγούς, όπως είναι ο Σάββας Λευκαδίτης, που θα μοιραστεί με τον «Στρατισίνο» το Peugeot 208 R2, αλλά και οι Γιάννης Καββαδίας (Peugeot 206) και Κωνσταντίνος Μαχαίρας (Citroen Saxo), που ακολουθούν το θεσμό.
Όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, το θέαμα αναμένεται εντυπωσιακό στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή.
Την ευθύνη διοργάνωσης του αγώνα έχει το σωματείο Start Line ενώ η Ολυμπία Οδός για μια ακόμα φορά θα παρέχει τα απαραίτητα υλικά και μηχανήματα τόσο για την διαμόρφωση όσο και για την αποκατάσταση της διαδρομής.
Σημειώστε ότι η είσοδος στην πίστα κοστίζει 10 ευρώ (δωρεάν για όσους κάτω των δώδεκα ετών και για άτομα με ειδικές ανάγκες). Με το απόκομμα του εισιτηρίου μπορείτε να παρακολουθήσετε και τις δύο ημέρες του αγώνα, ενώ αυτομάτως λαμβάνετε μέρος και σε μία σειρά από διαγωνισμούς με πλούσια δώρα, προσφορά των χορηγών του αγώνα.
Θυμίζουμε πως το ΕΚΟ Racing Dirt Games για το 2018… τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζουν η Subaru Πλειάδες Motors και η USAG Greece. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin Greece, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, με την COSMOTE TV και το περιοδικό 4TΡΟΧΟΙ να έχουν αναλάβει το ρόλο των χορηγών επικοινωνίας, ενώ το συνδρομητικό κανάλι καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά!