CUPRA : Μία νέα Μάρκα έφτασε

CUPRA σημαίνει Μοναδικότητα, Φινέτσα και Κορυφαίες Επιδόσεις.

Στις 22 Φεβρουαρίου 2018, η SEAT ανακοίνωσε το λανσάρισμα της νέας μάρκας CUPRA, μιας μάρκας με τη δική της ταυτότητα. Η ανακοίνωση έγινε στα πλαίσια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Terramar. Η νέα μάρκα εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να παρουσιάσει το πρώτο της μοντέλο, το CUPRA Ateca SUV.

To CUPRA πάντοτε αντιπροσώπευε την πιο σπορ έκφραση της SEAT. Tώρα απέκτησε τη δική του ψυχή και τη δική του ταυτότητα για να κατακτήσει τους λάτρεις των αυτοκινήτων σε όλο το κόσμο. CUPRA σημαίνει μοναδικότητα, φινέτσα και κορυφαίες επιδόσεις. Ήρθε λοιπόν η ώρα να γεννηθεί μία νέα ιδιαίτερη μάρκα για ιδιαίτερους ανθρώπους.

Το CUPRA καθίσταται μία νέα οντότητα, που δημιουργήθηκε για να κατασκευάσει μοντέλα από κοινού με τη SEAT και με τη σταθερή δέσμευση να αναπτυχθεί περαιτέρω ανεξάρτητα. Η μάρκα θα φιλοξενείται σε δικούς της αποκλειστικούς χώρους, σε περίπου 260 ειδικά επιλεγμένους αντιπροσώπους της SEAT σε ολόκληρη την Ευρώπη.

«Το CUPRA είναι μία μεγάλη ευκαιρία για τη SEAT, για τους πελάτες μας και για την ίδια την Μάρκα», δήλωσε ο Luca de Meo. «Ολόκληρο το project αποτελεί όνειρο μίας ομάδας ανθρώπων που αναζητούσαν τον τρόπο να κατακτήσουν νέους εραστές του αυτοκινήτου».

Η νέα μάρκα θα αποτελεί ανεξάρτητο τμήμα της SEAT, με τον ίδιο τρόπο όπως και το  SEAT Metropolis:Lab Barcelona. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία επιδιώκει να διαφοροποιήσει τις δραστηριότητες της και να κατασκευάσει νέα μοντέλα που μπορούν να αποδειχθούν κερδοφόρα και να συμβάλλουν στη συνέχιση της ενίσχυσης των εσόδων.

Η SEAT είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ευρώπη και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην καλύτερη φάση για το λανσάρισμα της νέας μάρκας. Επιπλέον, η μάρκα CUPRA θα αναλάβει το τμήμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού και των αγωνιστικών μοντέλων που μέχρι τώρα ήταν ευθύνη της SEAT Sport.

O SEAT Vice-president Sales and Marketing, Wayne Griffiths τόνισε ότι «Η φιλοδοξία μας για τη μάρκα CUPRA είναι να διπλασιάσουμε τις πωλήσεις μας μέσα στα επόμενα 4 με 5 χρόνια, βασίζοντας το επιχειρηματικό μας μοντέλο σε τέσσερις βασικούς πυλώνες: διανομή, συνεργασίες, αγώνες και προϊόντα».