• Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 19 Μαΐου, 2025
  • Login
automotopatras.gr
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
        • MOTORWEST 2019
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S
No Result
View All Result
automotopatras.gr
No Result
View All Result
Home Νέα Κατασκευαστών Auto

COTY: Η 7άδα των εκπλήξεων

Μάρκος Καπετανάκης by Μάρκος Καπετανάκης
Νοέ 30, 2017
in Auto, Νέα
0 0
0
COTY: Η 7άδα των εκπλήξεων
0
SHARES
18
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Του Στρατή Χατζηπαναγιώτου

Ξεπερνώντας το αρχικό σοκ, τον προβληματισμό από τις επιλογές των συναδέλφων που αφορούν τη «μικρή» λίστα ώστε να προκύψει το COTY-2018, οφείλεις στο ρόλο σου μια δεύτερη, ψύχραιμη ματιά. Με σεβασμό στους συναδέλφους και στους κατασκευαστές που δημιουργούν. Άλλωστε, ήταν αναμενόμενο πως, από τη στιγμή που οι Δυτικοί και οι Βόρειοι Ευρωπαίοι έχουν ξεπεράσει την κρίση και δεν περιορίζονται σε μικρές και μεσαίες κατασκευές, θα προκύψει χάσμα.

Στη σκέψη, στις ιδέες και εντέλει σε ψήφους. Ας μη γελιόμαστε, ουδέποτε είδαν τα SUV οι Ευρωπαίοι ως προτάσεις ουσίας. Πάντα ήθελαν το διαφορετικό και επί του προκειμένου, όπως ήταν το Peugeot 3008 και είναι το εξαιρετικό Volvo XC40, με την AlfaStelvio να προδίδει πώς μπορεί να εξελιχθεί από Ιταλούς με «μπάτζετ» το καλύτερο μεσαίο της κατηγορίας. Η Giulia που αμφισβητήσαμε.

Aπό εκεί και πέρα, από τη βροχή των B-SUV επέλεξαν το πλέον κομψό και το περισσότερο διαφορετικό, όπως είναι το C3 Aircross, ένα συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο από το C3. Σε κάθε περίπτωση, στα δικά μας συμβατικά μάτια δεν υπερέχει της ήρεμης δύναμης της κατηγορίας, όπως είναι το Peugeot 2008, με το τέλειο πάτημα κλάσης «208», ή του φρέσκου, του εξαιρετικού Seat Arona, και είναι θέμα προτεραιοτήτων και έκδοσης το πού θα το κατατάξεις σε σχέση με το Kia Stonic, ενώ ήρθε φρεσκαρισμένο Captur και έρχεται το Kona. Εδώ ίσως υπάρχει και καλοπροαίρετο παρασκήνιο, όπως και συμπτώσεις. Η Seat, θέλοντας να υπενθυμίσει την ιστορία και την ποιότητα σε βάθος του Ibiza -πρόταση και value for money, μέσα από τη δυναμική που χαρακτηρίζει τον Λούκα Ντε Μέο στην επικοινωνία και όχι μόνο-, διακριτικά αλλά με σαφήνεια έδειξε Ibiza αντί Arona.

Εκτιμώντας προφανώς πως το SUVάκι-κόσμημα δε βλέπει τίτλο, ενώ είναι σημαντικό για την προσπάθειά τους να δουν Ibiza στα 7. Μακάρι ο «μαέστρο» να έχει δίκιο γιατί, με το Ibiza σε όλες τις λίστες των προκριματικών γύρων για Αυτοκίνητα της Χρονιάς σε Ελλάδα, Ευρώπη και στο έγκυρο ΑutoBest του Γιάννη Σταυρόπουλου, θα αποδειχθεί αστοχία αν δεν κερδηθεί ένας τίτλος. Αστοχία θα είναι και αν δεν αποδειχθεί ατού το 3/10 της «Κάτω Κηφισιάς» σε σχέση με το Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα. Άλλωστε, διαχρονικά ο Όμιλος Βασιλάκη μισεί την πολιτική των πιέσεων και των υποσχέσεων.

Αντίστοιχα, όμως, δεν είναι λίγοι οι εκλέκτορες που έχουν εκκρεμότητες από το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς των Hyundai-Κia. Τυπικά και «νομικίστικα» όλα καλά, στην ουσία όμως το «άλλα λόγια να αγαπιόμαστε» πνίγει το συναίσθημα, και ο πληγωμένος δεν έχει πολλά περιθώρια στο παιχνίδι με την αντικειμενικότητα. Το σχόλιο εννοείται πως δεν αφορά τη Seat με την υποδειγματική της λειτουργία-διαχρονική αξία, ούτε βέβαια χαρακτηρίζει τα εξαιρετικά προϊόντα στο «ισόγειο», που οφείλεις να προβάλλεις και να κρίνεις αντικειμενικά και με έντιμη συνέπεια. Το ψηφίζω, όμως – είναι κάπως, αν όχι εντελώς διαφορετικό, ειδικά σήμερα που τα αυτοκίνητα είναι πολύ κοντά μεταξύ τους. Πάντως, το καθαρό παιχνίδι που προαναφέραμε, οπότε Ibiza, i30 και Stonic άνευ στρατηγικής κινδυνεύουν να μείνουν μόνο στην τιμητική λίστα των δέκα για το Ελληνικό Αυτοκίνητο, αφορά και την πολιτική των Κορεατών. Βάρος στο Stinger, που φιγουράρει στα 7 και δε θα το βρείτε στη δική μας λίστα, ενώ στα υποψήφια είχαν μια σειρά από διαμάντια. Το Picanto, το καλύτερο μίνι της αυτοκινητοβιομηχανίας (διάβασε σχετική Συγκριτική Δοκιμή σε 4Τ Ιανουαρίου), το Rio και βέβαια την εξέλιξή του, το Stonic.

Σταθμεύεις έξω από τις εκθέσεις της Κia και το απολαμβάνεις. Επέλεξαν Stinger, για να επιβραβεύσουν οι συνάδελφοι μια προσπάθεια από την Ανατολή με τεχνολογία αιχμής. Δεν το έκαναν ποτέ με την Infiniti, και κυρίως με τη Lexus, αλλά ποτέ μη λες ποτέ, και στις επόμενες ημέρες διαβάστε τις εντυπώσεις μας για το θηρίο της Kia, καθρέφτη του R&D των Κορεατών σε διαστάσεις «5άρας». Η ΒΜW σειράς 5 φιγουράρει στη λίστα των 7, παρά την αδιαφορία του εργοστασίου διαχρονικά για το θεσμό, μέσα από τα δικά μας μάτια και τη δική μας εικοσαετή εμπειρία στα του COTY.

Δεν υπάρχει αμφιβολία στο γιατί αυτά τα χρόνια η συγκεκριμένη BMW είναι στην κορυφή μιας σημαντικής κατηγορίας-δείγμα γραφής, παρά τον ανταγωνισμό με την περίφημη Ε-Class της Mercedes. Το αυτοκίνητο, άλλωστε, στη σύγχρονη εκδοχή του, που το κατατάσσει στην κορυφή βάθρου από λευκόχρυσο, θα φιγουράρει στα Αριστεία του περιοδικού μας στο τεύχος Ιανουαρίου, ενώ είμαστε τυχεροί. Το Φεβρουάριο, στο Μορτφοντέν όπου και η τελική αξιολόγηση, θα δοκιμάσουμε και εμείς την περίφημη Μ5, τη ναυαρχίδα της «5άρας» και της ιερής για εμάς Σειράς «Μ», εδώ και τριάντα και πλέον χρόνια. Από τις περιπτώσεις που το προϊόν ξεπερνά συμπεριφορές μέσα από τις επιλογές μας.

Στην ίδια εκδήλωση θα δοκιμάσουμε και το Audi Α8, μια επιλογή που μόνο τυχαία δε χαρακτηρίζεις, αν τη συνδυάσεις με απουσίες από τη λίστα αυτοκινήτων του γκρουπ που θα μπορούσαν να διεκδικήσουν τον τίτλο. Ήταν το Q2 και το Kodiaq, είναι το T-Roc και το Karoq και, ακόμα και αν δεν έχεις δοκιμάσει Α8, που διδάσκει σήμερα την τέχνη και το λόγο του μέλλοντος, αντιλαμβάνεσαι πως ο πήχης ξεπέρασε τα συνηθισμένα, ως μήνυμα που προδίδει σεβασμό και προς τον κατασκευαστή, αλλά και προς τον καταναλωτή. Περισσότερο COTY στις 20 Φεβρουαρίου από το Μορτφοντέν, εκεί έξω από το Παρίσι, όπου είμαστε… καταδικασμένοι να δώσουμε το «παρών» – για την Μ5 ρε γαμώτο, αλλά και όχι μόνο.

ΠΗΓΗ : http://www.4troxoi.gr/

Tags: 7άδαCOTY
ShareTweetShare
Previous Post

Οι ποδοσφαιριστές της Ρεάλ Μαδρίτης παρέλαβαν τα Audi τους

Next Post

Τρομερή καραμπόλα οχημάτων σε αγώνες ταχύτητας

Ετικέτες

2017 2018 Dirt Games drift EKO RACING FIA HTTC IAME Karting kartmania Motor Festival Patra rotax Rotax Max Challenge Seajets Skarta Ekato Start Line ΑΟΛΑΠ ΑΟΠ ΑΣΜΑ Ανάβαση Πιτίτσας Αναβολή Αποτελέsmατα Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. ΕΠΑ Εκλογές Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής Ενιαίο Καρτόδρομο Λέσχη 4χ4 Πάτρας Μέγαρα ΟΜΑΕ Πάνω από τα όρια Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πρωτάθλημα Πρόγραμμα Ράλλυ Ράλλυ Ακρόπολις ΣΟΑΑ Στράτος Φωτεινέλης Συμμετοχές ΦΙΛΜΠΑ αποτελέσματα
Π. Π. Drift 2025: Οι Χαντζαράς, Καρβέλης και Χιώτης νικητές σε D1, D2 και D3 αντίστοιχα στον Μαραθώνα

Π. Π. Drift 2025: Οι Χαντζαράς, Καρβέλης και Χιώτης νικητές σε D1, D2 και D3 αντίστοιχα στον Μαραθώνα

Μάι 14, 2025
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025: Υπερθέαμα την πρώτη μέρα της μάχης του Μαραθώνα

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025: Υπερθέαμα την πρώτη μέρα της μάχης του Μαραθώνα

Μάι 10, 2025
Πλημυρίζει και πάλι η Ελλάδα με Ferrari από το Club “Passione Rossa”

Πλημυρίζει και πάλι η Ελλάδα με Ferrari από το Club “Passione Rossa”

Μάι 9, 2025
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In