• Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 16 Ιουνίου, 2025
  • Login
automotopatras.gr
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
        • MOTORWEST 2019
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S
No Result
View All Result
automotopatras.gr
No Result
View All Result
Home Vintage Historic Rally

Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025: Νικητές οι Βούλγαροι Ignat Isaev-Georgi Avramov!

Μάρκος Καπετανάκης by Μάρκος Καπετανάκης
Μαρ 27, 2025
in Historic Rally, Κύπελλα
0 0
0
Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025: Νικητές οι Βούλγαροι Ignat Isaev-Georgi Avramov!
0
SHARES
26
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Οι Βούλγαροι Ignat Isaev – Georgi Avramov με Hyundai i20 N Rally2 αναδείχθηκαν νικητές στο Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» που έλαβε χώρα την Κυριακή 23 Μαρτίου. Διοργανωτής του αγώνα ήταν η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), με συνδιοργανωτές την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τον Δήμο Λαμιέων και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος. Χορηγοί ήταν η Karellis Group και το ΙΚΤΕΟ Autovision Καραφέρης ΕΠΕ. Ο αγώνας ήταν αφιερωμένος στη μνήμη του Τάσου Κορμαζόπουλου που «έφυγε» αναπάντεχα από τη ζωή τον Αύγουστο του 2024.

Τα απρόοπτα δεν έλειψαν από τον αγώνα, καθώς το πρώτο σκέλος σημαδεύτηκε από εξόδους δύο πληρωμάτων, με αποτέλεσμα να διακοπεί η αγωνιστική ροή και να εισέλθει το ασθενοφόρο. Το πιο σοβαρό ατύχημα ήταν αυτό των Αθανάσιου Μόσχου-Ιωάννη Σαμαρτζή, οι οποίοι βγήκαν εκτός δρόμου με το Renault Clio Kit Car και χρειάστηκε να μεταφερθούν στο νοσοκομείο, με ελαφρείς τραυματισμούς. Λίγο αργότερα οι Γιώργος Παντελάκης-Γιώργος Μουρτζούκος στην πρώτη τους επαφή με το Renault Clio Rally3 είχαν έξοδο λίγα μέτρα πριν τον τερματισμό. Η ειδική δεν συνεχίστηκε και δόθηκε εναλλακτική διαδρομή στα υπόλοιπα πληρώματα, μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της διακομιδής των Μόσχου-Σαμαρτζή.

Εκμεταλλευόμενοι την ανωτερότητα του Hyundai i20 N Rally2, οι Ignat Isaev-Georgi Avramov, έφυγαν νικητές από το Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος», ξεσηκώνοντας με τα θεαματικά περάσματά τους τον κόσμο που βρέθηκε στις στροφές της διαδρομής. Το Βουλγαρικό πλήρωμα δεν αντιμετώπισε προβλήματα, το χάρηκε και δήλωσε ενθουσιασμένο από την ειδική διαδρομή του Μπράλου. Δεύτεροι γενικής τερμάτισαν οι Χρήστος Αυγερόπουλος-Στράτος Γιαβάσης στην πρώτη τους επαφή με το Peugeot 208 Rally4 επί Ελληνικού εδάφους. Το δίδυμο από την Πάτρα έδειξε να συνηθίζει από νωρίς το νέο του «γραφείο» και κατέκτησε τη νίκη στην F2 και στην C5. Παράλληλα, καρπώθηκε τους βαθμούς της πρώτης θέσης για το Κύπελλο Νοτίου Ελλάδος Νοτίου Ελλάδος, καθώς τα αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, όπως αυτό που οδηγούσαν οι νικητές, δεν έχουν δικαίωμα συλλογής βαθμών για το θεσμό. Προσπάθησαν να «καταδιώξουν» το πλήρωμα από την Πάτρα οι Γιώργος Γεροδήμος-Σωτήρης Γρηγορίου τερματίζοντας στην τρίτη θέση γενικής και στη δεύτερη στην F2, μόλις 5 δευτερόλεπτα μακριά από τους νικητές της κατηγορίας. Με το λευκό Renault Clio RS R3T που απέκτησε πρόσφατα ο οδηγός, έκαναν έναν απροβλημάτιστο αγώνα σε μια γνωστή για τους ίδιους ειδική διαδρομή και έφυγαν από τη Λαμία με ένα θετικό αποτέλεσμα.

Στην τέταρτη θέση βρέθηκαν οι Νίκος Καραθανάσης-Βασίλης Καραθανάσης με Honda Civic Type R EP3, στην επιστροφή τους στην ενεργό δράση, έπειτα από διάλειμμα ενός έτους. Οι Κυπελλούχοι Νοτίου Ελλάδος του 2023, κατάφεραν να διατηρήσουν πίσω τους τους Ανδρέα Μαργαρώνη-Ανδρέα Καλυβιώτη, με τους οποίους είχαν ωραία μονομαχία για την τέταρτη θέση, τερματίζοντας τρίτοι στην F2. Αυτή τη φορά το Peugeot 306 Maxi των Μαργαρώνη-Καλυβιώτη τους έκανε τη χάρη, δούλεψε όπως έπρεπε και το πλήρωμα ανταμείφθηκε με την πρώτη θέση στην  F2 E και στην C3. Βελτιώνοντας τις επιδόσεις τους σε κάθε πέρασμα, οι Σταμάτης Μιχαήλ-Γρηγόρης Κορίνθιος οδήγησαν εντυπωσιακά το Peugeot 106 S16, τερματίζοντας έκτοι γενικής, αφήνοντας μια θέση πιο πίσω τους Δημήτρη Πολατσίδη-Στέλιο Κεράστα. Έχοντας στα χέρια του ένα Honda Civic Type R EP3, το πλήρωμα ολοκλήρωσε το Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» στην έβδομη θέση γενικής και στη δεύτερη θέση της F2 E, χωρίς να απειλήσει και χωρίς να απειληθεί. Πιο πίσω βρέθηκαν οι Νίκος Τσέρτος-Αναστάσιος Γρυπιώτης σε μια από τις σπάνιες εμφανίσεις του οδηγού σε αγώνα ράλλυ, μένοντας για λίγο εκτός βάθρου στην κατηγορία C3.

Εντυπωσιακοί οι Δημήτρης Κούγιας-Μαρίνα Χρυσάφη (Peugeot 106) ανέβηκαν στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στην κατηγορία C6. «Παίζοντας» εντός έδρας, ο 27χρονος Λαμιώτης οδηγός κινήθηκε ταχύτατα και δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη μικρότερη κατηγορία του αγώνα. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ένα ακόμη Λαμιώτικο πλήρωμα, αυτό των Ιωάννη Μίχου-Χρυσόστομου Φλώρου που παρά τη μικρή τους εμπειρία, έδειξαν εμφανή σημάδια βελτίωσης με το Citroen Saxo VTS. Θεαματικοί και συνάμα γρήγοροι, οι τοπικοί Ντίνος Αντωνίου-Γιώργος Αντωνίου τερμάτισαν τρίτοι στην κατηγορία F2 E, ξεσηκώνοντας με τα περάσματά τους τον κόσμο που βρέθηκε στον Μπράλο. Δεύτεροι στη C6 ολοκλήρωσαν οι Αντώνης Λάππας-Δημήτρης Σαρικάς, παρά τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισαν στις αρχές του αγώνα με το Peugeot 106.

Μια θέση εμπρός από τους Λάππα-Σαρικά τερμάτισαν οι Δημήτρης Καπράλος-Κωνσταντίνος Καραθανάσης (Opel Astra G), ενώ στον αγώνα τερμάτισαν επίσης οι Βασίλης Γάτσος-Μαρία Αμαραντίδου (Citroen Saxo VTS), οι Δημήτρης Πλακουτσής-Στέλιος Παναγιωτακόπουλος (Peugeot 206), οι Μανώλης Κατσαρέλιας-Θεόδωρος Βαββάς (Volkswagen Golf III), οι Αντώνης Δραγώνας-Ανδριάνα Κεχαγιά (Honda Civic Type R), οι Γιώργος Δήμος-Ευθύμιος Μπουραζάς (Ford Escort MKII), οι Θεοφάνης Νακάκης-Ευαγγελία Κρασούλη (Citroen Saxo VTS), οι Ιωάννης Καρζής-Νίκος Ιντζόγλου (Nissan Note), οι Αντώνης Κωτσόπουλος-Ιωάννης Κόλλιας (Volkswagen Golf II) και οι Χαράλαμπος Κουρτέσης-Ευάγγελος Μούκας (Nissan Micra K11).

Στην κατηγορία των Ιστορικών, μπορεί τον ταχύτερο χρόνο να πέτυχαν οι Λυμπέρης Παπάζογλου-Μαρία Νικολοπούλου με Lancia Delta Integrale, ωστόσο τέθηκαν εκτός κατάταξης, καθώς δεν είχαν ανανεώσει το HTP του αυτοκινήτου. Ύστερα από αυτή την εξέλιξη, νικητές στην κατηγορία αναδείχθηκαν οι Ανδρέας και Κωνσταντίνος Κοφινάς με Alfa Romeo Alfetta GTV. Οι επικεφαλής της κατηγορίας, έπειτα από τα δύο πρώτα σκέλη του αγώνα, Τάκης Καμπύλης-Σταύρος Σταμέλος εγκατέλειψαν την προσπάθειά τους, αντιμετωπίζοντας μηχανικό πρόβλημα με το Volkswagen Golf I που οδηγούσαν. Εξαιτίας ληγμένου HTP δεν περιλαμβάνονται στην τελική κατάταξη και οι Γιώργος Γαβριηλίδης-Νίκος Μουζάκης (Ford Sierra RS Cosworth).

Αναφορικά με τις εγκαταλείψεις, εκτός από τους προαναφερθέντες, δεν κατάφεραν να φτάσουν στην πρώτη ειδική οι Νίκος Κομνός-Νίκος Κόντος εξαιτίας μηχανικού προβλήματος που αντιμετώπισαν με το Citroen Saxo VTS, ενώ έξοδο είχαν στο δεύτερο σκέλος οι Νίκος Τύρος-Γιώργος Λίλας (Peugeot 208 R2). Μια μηχανική βλάβη στο Honda Civic Type R R3 στέρησε τη χαρά του τερματισμού από τους Σπύρο Νίκα-Παναγιώτη Κουκλιαμπή, ενώ δεν τερμάτισαν επίσης οι Ανδρέας Γρηγορόπουλος-Ηλίας Αγγελής (Peugeot 205 Rallye). Δεν έφτασαν στον τερματισμό στις Θερμοπύλες οι Ηλίας Μανούσκος-Θεοφάνης Ζαχαρής (Peugeot 106), οι Γιώργος Ξενοκώστας-Αθανάσιος Αποστολίδης (Peugeot 205), οι Κλεάνθης Νικολουδάκης-Αικατερίνη Μπράτσου (Citroen C2) και οι Γιώργος Τσακανίκας–Απόστολος Μακάριος (Ford Sierra RS Cosworth 4x4).

 

Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) θέλει να ευχαριστήσει όλα τα πληρώματα που συμμετείχαν στο Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος».

 

Δείτε τα αποτελέσματα ΕΔΩ

Δείτε τα αποτελέσματα για τα Ιστορικά ΕΔΩ





Tags: 2025Georgi AvramovIgnat IsaevΡάλλυ Σπριντ ΜπράλοςΤάσος Κορμαζόπουλος
ShareTweetShare
Previous Post

Voge DS900X Euro5+ 2025: Το Cornering ABS κάνει τη διαφορά!

Next Post

Ανάβαση Ριτσώνας 2025: Με 103 συμμετοχές θα διεξαχθεί η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων!

Ετικέτες

2017 2018 2025 Dirt Games drift EKO RACING FIA HTTC IAME Karting kartmania Motor Festival Patra rotax Rotax Max Challenge Seajets Skarta Ekato Start Line ΑΟΛΑΠ ΑΟΠ ΑΣΜΑ Ανάβαση Πιτίτσας Αναβολή Αποτελέsmατα Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. ΕΠΑ Εκλογές Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής Ενιαίο Καρτόδρομο Λέσχη 4χ4 Πάτρας Μέγαρα ΟΜΑΕ Πάνω από τα όρια Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πρωτάθλημα Πρόγραμμα Ράλλυ Ακρόπολις ΣΟΑΑ Στράτος Φωτεινέλης Συμμετοχές ΦΙΛΜΠΑ αποτελέσματα
AUTOVISION Kart Championship: Με 42 συμμετοχές στον 2ο αγώνα στην Καλαμάτα

AUTOVISION Kart Championship: Με 42 συμμετοχές στον 2ο αγώνα στην Καλαμάτα

Ιούν 13, 2025
VOGE DS800 Rally: Ανακοινώθηκε η τιμή του και η προσφορά για προ-παραγγελία

VOGE DS800 Rally: Ανακοινώθηκε η τιμή του και η προσφορά για προ-παραγγελία

Ιούν 13, 2025
Εκπληκτικό φινάλε στο Brands Hatch με ακόμα ένα βάθρο για τον Θωμά Κρασώνη

Εκπληκτικό φινάλε στο Brands Hatch με ακόμα ένα βάθρο για τον Θωμά Κρασώνη

Ιούν 13, 2025
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In