36o Ράλλυ Κένταυρος: Νικητές οι Αναπολιοτάκης-Τσιούκας στον Τελικό της Ασφάλτου!

Η αυλαία των αγώνων Ράλλυ για το 2017 έπεσε στο Βόλο και το Πήλιο, όπου κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου 2-3 Δεκεμβρίου διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο «Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου» (Λ.Α.Βόλου) το Ράλλυ Κένταυρος, που αποτέλεσε ταυτόχρονα τον Τελικό του Κυπέλλου Ασφάλτου.

Το Ράλλυ Κένταυρος αποτελούνταν από 5 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 57,40 χιλιομέτρων, με το πρώτο σκέλος να περιλαμβάνει περάσματα από τις Ειδικές Διαδρομές Αλυκόπετρα, Καράβωμα, Κισσός και το δεύτερο σκέλος να επαναλαμβάνεται ξανά με τις Ειδικές του Καραβώματος και του Κισσού ως Power Stage.

Ο καιρός ξεκίνησε καλός το Σάββατο το πρωί και ο Διοικητικός-Τεχνικός Έλεγχος των αυτοκινήτων έγινε στην παραλία του Βόλου, συννεφιασμένος μεν αλλά κατά διαστήματα το «κρυφτούλι» του ήλιου έδινε τάσεις αισιοδοξίας. Στο ίδιο μοτίβο και η διεξαγωγή του Shakedown, όπου τα πληρώματα δοκίμασαν τα αγωνιστικά τους αυτοκίνητα σε δρόμο με όλα τα μέτρα ασφαλείας. Ο καιρός, ωστόσο, τα χάλασε όλα στη ράμπα της πανηγυρικής εκκίνησης, με συνεχόμενη βροχή, πριν βελτιωθεί λίγο στο τέλος.

Το πρωί της Κυριακής στις 09:30, όμως, η εκκίνηση του αγώνα έγινε με καιρό άκρως καλοκαιρινό, ηλιόλουστο και με θερμοκρασία 20 βαθμών! Οι συνθήκες διαμόρφωσαν έναν γρίφο για τα πληρώματα, σχετικά με την επιλογή ελαστικών – επιλογή που ουσιαστικά έμελλε να αποδειχθεί ρυθμιστής για την εξέλιξη του αγώνα, αφού η σωστή επιλογή ελαστικών ήταν απαραίτητη μεν, ιδιαίτερα δύσκολη δε καθώς οι συνθήκες του καιρού στο βουνό μπορεί να άλλαζαν πολύ γρήγορα.

Οι Γιώργος Αναπολιοτάκης-Θανάσης Τσιούκας (Seat Ibiza K/C) είχαν δημιουργήσει μια σημαντική διαφορά από το πρώτο σκέλος και κατάφεραν να τη διατηρήσουν έως το τέλος, φτάνοντας νικητές στον Τερματισμό που πραγματοποιήθηκε στο πιο κεντρικό σημείο του Βόλου, την Παραλία, έχοντας κερδίσει τις 4 από τις 5 Ειδικές Διαδρομές.

Οι Παναγιώτης Καμπύλης-Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000) με λάθος επιλογή ελαστικών, έφθασαν στα μέσα του Καραβώματος, με τα ελαστικά να υπερθερμαίνονται και να τελειώνουν την ειδική με ένα κλαταρισμένο λάστιχο. Στο δεύτερο σκέλος πλέον πιο ανταγωνιστικοί και με τα κατάλληλα ελαστικά μπόρεσαν και σκαρφάλωσαν στην 3η Θέση της Γενικής κατάταξης, κατακτώντας την Power Stage του αγώνα αλλά και το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος.

Στη δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης τερμάτισαν οι Ν. Καρπάνος-Δ. Καρπάνος (Mitsubishi Lancer EVO X) με την σωστή επιλογή ελαστικών και με έναν σταθερό ρυθμό, σημείωναν χρόνους εντός της πεντάδας. Σε επίπεδο Γενικής 4οι, ανέβηκαν επίσης οι αθλητές της Λέσχης Αυτοκινήτου Βόλου, Α.Σταφυλοπάτης-Α.Βεργοζήσης (Mitsubishi Lancer EVO VI) οι οποίοι χωρίς να αποσκοπούν σε κάτι, παρά μόνον σε οδηγική απόλαυση, μέχρι και το 2ο Καράβωμα βρισκόντουσαν στην 3η θέση της Γενικής.

Νικητές για την Κατηγορία F2 και 5οι Γενικής οι Β. Αναδιώτης-Μ. Μακρινός (Renault Clio RS) με δεύτερους τους Κρητικούς Κτιστάκηδες, Δημήτρη και Μάνο, (Peugeot 306) οι οποίοι είχαν ένα τέτ-α-κε στο Καράβωμα και από εκεί και πέρα έχασαν την επαφή με τους πρωτοπόρους.

Στη C5 νικητές ήταν οι Ν. Καραθανάσης- Β. Καραθανάσης (Honda Civic TypeR), υπό την καθοδήγηση του συνοδηγού πατέρα, ο υιός «πετούσε»! Την τριάδα έκλεισαν οι Σ. Θεοφανίδης-Λ. Μαύρος και Θ. Τσιτσιγιάννης-Γ. Κορίνθιος, αμφότεροι με Citroen Saxo VTS.

Στη κατηγορία C6 τα βολιώτικα πληρώματα κέρδισαν τις εντυπώσεις με τους Α. Βλάχο- Ν.Λεγαντή (Peugeot 106) και Σ.Μιχαήλ-Δ.Μπαλωτή (Peugeot 106) να κατακτούν τις δύο πρώτες θέσεις. Τα δύο πληρώματα αντάλλαξαν «πυρά» σε όλες τις ειδικές, με τους νικητές να επικρατούν στις Ειδικές 1,3,5 και τους δεύτερους να κερδίζουν την 2η και 4η Ειδική! Ο πανελλήνιος τίτλος της κατηγορίας κατέληξε στους Τ.Φαρσούλη-Β.Γεωργίτσα (Citroen Saxo) που τερμάτισαν τρίτοι στη C6. Οι Μ. Μπενούκας- Χ. Μουρκάκης (Peugeot 106) είχαν έξοδο τη στιγμή μάλιστα που βρισκόταν σε θέση «τίτλου», οι Κ.Πολυχρονόπουλος- Μ.Χριστογιαννούλα (Citroen Saxo) πήραν τους βαθμούς της δεύτερης θέσης, ενώ οι Π.Μπαξεβανάκης-Κ.Παναγόπουλος (Toyota Yaris) τους βαθμούς της τρίτης.

Το Σωματείο Λ.Α.Βόλου θεσμοθέτησε έπαθλα για τα τρία πρώτα πληρώματα αθλητών που ανήκουν στο δυναμικό του Σωματείου, ανεξαρτήτου κατηγορίας και κλάσεως. Πρώτοι αναδείχθηκαν οι Α.Σταφυλοπάτης-Α.Βεργοζήσης (Mitsubishi Lancer EVO VI), με δεύτερους τους Π. Νταή-Γ.Κυριαζή (VW Golf Gti) και τρίτους τους Μ. Αναστασίου-Α.Βαγδούτη (Peugeot 106).

Το 36ο «AEGEAN ΚΑΡΑΛΗΣ» Ράλλυ Κένταυρος δε θα μπορούσε να διεξαχθεί δίχως τη στήριξη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που για ακόμη μια φορά στάθηκε αρωγός στις προσπάθειες των ανθρώπων της Λέσχης Αυτοκινήτου Βόλου. Η Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας ,ο Δήμος Βόλου και ο ΔΟΕΠΑΠ- ΔΗΠΕΘΕ, προσέφεραν τα μέγιστα. Ακόμη, η λέσχη ευχαριστεί θερμά όλους τους Κριτές και τα στελέχη του αγώνα καθώς επίσης και τους αγωνιζόμενους και μηχανικούς που τίμησαν με τη παρουσία τους τον αγώνα.

Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου ευχαριστεί θερμά τον Μέγα χορηγό AEGEAN ΚΑΡΑΛΗΣ, τους Χορηγούς Opel Σφακιανάκης, Συνεταιριστικό ΚΤΕΟ Βόλου και τους Υποστηρικτές του αγώνα τις εταιρείες Ελαστικά Αντωνοβαρδάκης, Food Service ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗΣ, ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ Security, Γερανομεταφορές ΚΕΦΑΛΑΣ, Αναψυκτικά ΕΨΑ.

Επίσης τους χορηγούς επικοινωνίας Astra TV, Εφημερίδα ΘΕΣΣΑΛΙΑ, GRally, TIME2RALLY, MOTORI.GR, RALLYCAR.GR, AutoMoto Patras.gr, Κανάλι Ένα 90,4, ATTICA TV, e-volos.gr, Techitsirious Production, ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ Racing Video, Voliotaki.blogspot.com, Radio Marconi 96.1.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ