• Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 16 Ιουνίου, 2025
  • Login
automotopatras.gr
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
        • MOTORWEST 2019
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S
No Result
View All Result
automotopatras.gr
No Result
View All Result
Home Αγώνες Moto - Αγώνες Διάφοροι Αγώνες

Τεχνικές Προδιαγραφές Κατηγοριών Μοτοσυκλετών 2017

Μάρκος Καπετανάκης by Μάρκος Καπετανάκης
Φεβ 13, 2017
in Διάφοροι Αγώνες, Πανελλήνια Πρωταθλήματα
0 0
0
Τεχνικές Προδιαγραφές Κατηγοριών Μοτοσυκλετών 2017
0
SHARES
320
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Στα  κοινά σημεία αναφοράς μεταξύ του παρόντος κανονισμού ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ (2) και του ΓΕΝΙΚΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (1) που προαναφέρεται  , ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟΣ είναι και ΙΣΧΥΟΥΝ οι κανόνες των ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ (2)

 

2.0 FREE PASS

2.1 MINI PRO

2.2 PRO Z                                                                   

2.3 TRUE STREET 9,5

2.4 STREET 2

2.5 PRO STREET 1

2.6 PRO STREET 2

2.7 SUPER STREET

2.8 SUPER PRO

2.9 REAL STREET

2.10 DRAG JUNIOR

 

2.0 FREE PASS

● Κατηγορία χρονομετρημένων περασμάτων..

● ΔΕΝ μπορεί να δηλωθεί ως κύρια κατηγορία συμμετοχής.

● Δηλώνετε  μόνο ως δεύτερη συμμετοχή.

● Μπορούν να λάβουν μέρος  μοτοσυκλέτες όλων των κατηγοριών.

● Μπορούν να λάβουν μέρος  μοτοσυκλέτες που δεν ανήκουν σε καμία προκηρυγμένη κατηγορία.

● Δεν υπάρχουν απονομές.

● Δεν υπάρχουν σχάρες.

2.1 MINI PRO

● Μοτοσυκλέτες ιδιοκατασκευής που χρησιμοποιούν:

● Mονοκύλινδρο κινητήρα τετράχρονο παράλληλο η κάθετο, κατασκευασμένο για μοτοσυκλέτα παραγωγής, με έγκριση τύπου Underbοne (παπί), ανεξαρτήτως κυβισμού.

● Μονοκύλινδροι τετράχρονοι κάθετοι κινητήρες τύπου X135 και FX με το ίδιο πλαίσιο και τα εργοστασιακά κάρτερ.

● Οι βελτιώσεις στα εξαρτήματα παραγωγής ή και η χρήση κυλίνδρων ανεξάρτητου κατασκευαστή είναι ελεύθερες.

● Ο μπροστινός τροχός πρέπει να είναι υποχρεωτικά από μοτοσυκλέτα- παπάκι.

● Μπορούν να έχουν εμπρός δισκόφρενο ποδηλάτου, µε ελάχιστη διάμετρο 180 mm, υποχρεωτικά υδραυλικά, με μαρκούτσια, τρόμπα και δαγκάνα.

● Πίσω φρένο, δίσκος180 χλστ ή ταµπούρο 108 χλστ  ελάχιστη διάμετρο  αντίστοιχα.

● Υποχρεωτικά φέρουν αμορτισέρ τιμονιού (stabilizater).

● Το κάθισμα δεν πρέπει να έχει ανοιχτά και αιχμηρά (μυτερά) τελειώματα, αλλά κλειστά και λεία.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

● Στον κάθετο κινητήρα η υποβοήθηση ( τούρμπο η νίτρο )

● Η ταυτόχρονη χρήση τούρμπο και νίτρου.

● Η χρήση δεύτερου κινητήρα.

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

● Στον παράλληλου κινητήρα  η υποβοήθηση ( τούρμπο η νίτρο )

● Η χρήση κάθε τύπου συμπλέκτη.

● Η αντικατάσταση και η μετατροπή του πλαισίου

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:

● Η χρήση wheelie bar

● To wheelie bar  πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.

ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΒΑΡΟΣ:

Παράλληλος ατμοσφαιρικός κινητήρας μαζί με τον αναβάτη 105 κιλ.

Κάθετος ατμοσφαιρικός κινητήρας μαζί με τον αναβάτη 115κιλ.

Παράλληλος με υπερτροφοδότηση  μαζί με τον αναβάτη  115κιλ.

 

2.2 PRO Z

●Μοτοσυκλέτες με πλαίσιο και κινητήρα (Κάρτερ) παραγωγής με έγκριση τύπου Undrbone (παπί) αρχικού κυβισμού 125 κ.εκ., δίχρονες, μονοκύλινδρες.

● Σκούτερ (scooter) δίχρονα έως 180 κ.ε.

● Ο μπροστινός τροχός πρέπει να είναι υποχρεωτικά από μοτοσικλέτα- παπάκι.

● Μπορούν να έχουν εμπρός δισκόφρενα ποδηλάτου, µε ελάχιστη διάμετρο 180 mm, υποχρεωτικά υδραυλικά, με μαρκούτσια, τρόμπα και δαγκάνα.

● Πίσω φρένο, δίσκος διάμετρο 180 χλστ ή ταµπούρο με  108 χλστ τουλάχιστον.

● Υποχρεωτικά φέρουν αμορτισέρ τιμονιού (stabilizater).

● Το κάθισμα δεν πρέπει να έχει ανοιχτά και αιχμηρά (μυτερά) τελειώματα, αλλά

κλειστά και λεία.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

● Η αλλαγή κινητήρα με άλλου τύπου και η χρήση turbo ή nitro.

 ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

● Η αύξηση του κυβισμού

● Η αντικατάσταση της κεφαλής του κυλίνδρου.

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:

● Η χρήση wheelie bar

● To wheelie bar πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.

ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΒΑΡΟΣ:    105κιλ. μαζί με τον αναβάτη.

 

2.3 TRUE STREET MOTO 9,5

● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα άνω των 750cc.

● Ανεξαρτήτως αριθμού κυλίνδρων.

● Το πλαίσιο και ο κινητήρας πρέπει να ανήκουν σε αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα

ιδίου κατασκευαστή.

● Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε μετατροπή (έλλειψη ή πρόσθεση) εξαρτημάτων  κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης, τότε η μοτοσυκλέτα μεταφέρεται στην επόμενη κατηγορία, εφόσον πληροί τις διατάξεις της.

● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά

● Tα wheelie bars

● Ιμάντες χαμηλώματος

● Αυτόματο σασμάν

● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης

● Air shifters και οποιουδήποτε είδους υποβοήθηση που να επιτρέπει την διαδικασία αλλαγής ταχυτήτων με το χέρι.

● Oποιαδήποτε επέμβαση, αλλαγή ή τροποποίηση στο εργοστασιακό ψαλίδι, καθώς και η οποιαδήποτε αντικατάσταση όλων των συνεργαζόμενων εξαρτημάτων του ψαλιδιού, ρεγουλατόροι αλυσίδας, ρουλεμάν στήριξης ψαλιδιού κ.α.) με προϊόντα after market.

● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.

● H αφαίρεση το κόψιμο και η τροποποίηση της καρίνας.

● Η αφαίρεση των φαναριών (εμπρός-πίσω)

● Η αλλαγή θέσης των δαγκανών φρένου.

● Η πλαϊνή εξάτμιση

● Tα πρόσθετα βάρη

● Να αφαιρεθεί η να αντικατασταθεί το μπροστινό φτερό.

● Η αλλαγή διάστασης των τροχών.

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

● Εξάτμιση (ΕΚΤΟΣ ΠΛΑΙΝΗΣ)

● Ζιγκλέρ, βελόνες

● Φίλτρο αέρα

● Μπεκ έκχυσης.

● H επέμβαση  στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)

● Η βελτίωση του κινητήρα.

● Tα ηλεκτρονικά και μηχανικά βοηθήματα διαχείρισης της μοτοσυκλέτας, υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων θα γίνονται πάντοτε με το πόδι.

● H αλλαγή του μοχλικού συστήματος που είναι σχετική με το χαμήλωμα της μοτοσυκλέτας.

●H αλλαγή τιμονόπλακας, υπό την προϋπόθεση να μην αυξάνεται το εργοστασιακό μεταξόνιο της εκάστοτε μοτοσυκλέτας.

● Nα αφαιρεθούν Καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.

2.4  STREET 2 

● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα άνω των 750cc.

● Ανεξαρτήτως αριθμού κυλίνδρων.

● Το πλαίσιο και ο κινητήρας πρέπει να ανήκουν σε αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα ιδίου κατασκευαστή.

● Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε έλλειψη εξαρτημάτων ή μετατροπή κατά τον

έλεγχο εξακρίβωσης, τότε η μοτοσυκλέτα μεταφέρεται στην επόμενη κατηγορία,

εφόσον πληροί τις διατάξεις της.

● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.

● Ελάχιστη διάσταση εμπρός τροχού 17”

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά

● Tα wheelie bars

● Ιμάντες χαμηλώματος

● Αυτόματο σασμάν

● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης

● Αir shifters και οποιουδήποτε είδους υποβοήθηση που να επιτρέπει την διαδικασία

   αλλαγής ταχυτήτων με το χέρι.

● Η οποιαδήποτε επέμβαση, αλλαγή ή τροποποίηση στο εργοστασιακό ψαλίδι, καθώς και η οποιαδήποτε αντικατάσταση όλων των συνεργαζόμενων εξαρτημάτων του ψαλιδιού, ρεγουλατόροι αλυσίδας, ρουλεμάν στήριξης ψαλιδιού κ.α.) με προϊόντα after market.

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

 H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

● Εξάτμιση

● Ζιγκλέρ, βελόνες

● Φίλτρο αέρα

● Μπεκ έκχυσης.

● H επέμβαση  στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)

● Η βελτίωση του κινητήρα.

● Tα ηλεκτρονικά και μηχανικά βοηθήματα διαχείρισης της μοτοσυκλέτας, υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων θα γίνονται πάντοτε με το πόδι.

● Η αλλαγή του μοχλικού συστήματος σχετικά με το χαμήλωμα της μοτοσυκλέτας.

● Η αλλαγή τιμονόπλακας, υπό την προϋπόθεση να μην αυξάνεται το εργοστασιακό μεταξόνιο της εκάστοτε μοτοσυκλέτας.

● Nα αφαιρεθούν φανάρια, καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.

● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.

● H τροποποίηση  ψυγείου ψύξης κινητήρα.

● Να αφαιρεθεί το μπροστινό φτερό.

● Να αντικατασταθεί η ελαιολεκάνη.

● Να κοπή η καρίνα με την προϋπόθεση ότι θα είναι στο ίδιο ύψος με την ελαιολεκάνη.

2.5 PRO STREET 1 

● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα 4κυλινδρο , μέχρι 750cc.

● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό κινητήρα 2 ή 3 κυλίνδρων ανεξαρτήτως κυβισμού

● Μοτοσυκλέτες ατμοσφαιρικές ή τούρμπο ή νίτρο μονοκύλινδρες ανεξαρτήτως κυβικών

● Μεταξόνιο μέχρι 1,95m.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης εμπρός τροχού 3.5’’.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης πίσω τροχού 7’’.

● H ελάχιστη εμπρόσθια ζάντα πρέπει να είναι WM 1 x 16”.

● Ελεύθερη επιλογή είδους ελαστικού

● Στις μοτοσυκλέτες με φυγοκεντρικό συμπλέκτη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η επαφή με το τιμόνι  όσων ωθούν την μοτοσικλέτα μετά το burn out πρός τα  πίσω στην θέση εκκίνησης EKTOΣ ΑΝ προβλέπεται μια διάταξη αποφυγής ανοίγματος του γκαζιού.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

● H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

● Εξάτμιση

● Eλατήρια ανάρτησης

● Zιγκλέρ, βελόνες

● Φίλτρο αέρα

● Μπεκ έκχυσης.

● H επέμβαση  στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)

● Η βελτίωση του κινητήρα.

● Ιμάντες  χαμηλώματος

● Αυτόματο σασμάν

● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης.

● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.

● Nα μετατραπεί και να αφαιρεθεί το φαίρινγκ και η καρίνα.

 

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:

● Η χρήση wheelie bar

● To wheelie bar  πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.

 

2.6 PRO STREET 2 

●Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό ή υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα πάνω από 750cc  ανεξαρτήτως κυλίνδρων

● Μεταξόνιο μέχρι 1,98m.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης εμπρός τροχού 3.5’’.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης πίσω τροχού 7’’.

● H ελάχιστη εμπρόσθια ζάντα πρέπει να είναι WM 1 x 16”.

● Ελεύθερη επιλογή είδους ελαστικού.

● Στις μοτοσυκλέτες με φυγοκεντρικό συμπλέκτη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η επαφή με το τιμόνι  όσων ωθούν την μοτοσικλέτα μετά το burn out πρός τα  πίσω στην θέση εκκίνησης EKTOΣ ΑΝ προβλέπεται μια διάταξη αποφυγής ανοίγματος του γκαζιού.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:                              

● Η χρήση νίτρου και η ύπαρξη σχετικής εγκατάστασης σε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες.

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

● Η χρήση νίτρου μόνο σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες.

● H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

● Εξάτμιση

● Ελατήρια ανάρτησης

● Ζιγκλέρ, βελόνες

● Φίλτρο αέρα

● Μπεκ έκχυσης.

● H επέμβαση  στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)

● Η βελτίωση του κινητήρα.

● Ιμάντες  χαμηλώματος

● Αυτόματο σασμάν

● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης.

● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.

● Nα μετατραπεί και να αφαιρεθεί το φαίρινγκ και η καρίνα

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:

● Η χρήση wheelie bar

● To wheelie bar  πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.

 

2.7 SUPER STREET

● Μοτοσυκλέτες με έγκριση τύπου.

● Διατηρούν την εργοστασιακή μορφή.

● Το πλαίσιο και ο κινητήρας παραμένουν ίδια με την αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα. ● Η χρήση turbo ή nitro είναι ελεύθερη .

● Το μέγιστο μεταξόνιο να είναι 1,73 μ.

● Ελάχιστη διάμετρος τροχών εμπρός και πίσω 16 in.

● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης εμπρός τροχού 3.5’’.

● Μέγιστο πλάτος στεφάνης πίσω τροχού 7’’.

● Στις μοτοσυκλέτες με φυγοκεντρικό συμπλέκτη ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η επαφή με το τιμόνι  όσων ωθούν την μοτοσικλέτα μετά το burn out πρός τα  πίσω στην θέση εκκίνησης EKTOΣ ΑΝ προβλέπεται μια διάταξη αποφυγής ανοίγματος του γκαζιού.

● Υποχρεωτικά πρέπει να έχει φέρινγκ και πίσω μέρος.

Τα φέρινγκ πρέπει να είναι τοποθετημένα και στερεωμένα σταθερά με μηχανικό τρόπο (zip ties, περιμετρικοί σφικτήρες κ.λ.π. απαγορεύονται)

● Οι αναρτήσεις θα είναι λειτουργικές, θα έχουν ελάχιστη διαδρομή, η μπροστινή 2 εκατοστά (ακόμη και με χρήση ιμάντων) και η πίσω 3 εκατοστά.

● Κάτω από το Κάρτερ δεν επιτρέπεται να προεξέχει κανένα εξάρτημα του κινητήρα (ρακόρ, τουρμπίνα, φίλτρο λαδιού, κ.λ.π.)

● Φρένα, υποχρεωτικά: δύο δίσκοι εμπρός και ένας πίσω 220×5 χλστ κατ’ ελάχιστον.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά

● Η ταυτόχρονη χρήση τούρμπο και νίτρου.

● Η χρήση wheelie bar

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

● Εξάτμιση

● Ελατήρια ανάρτησης

● Ζιγκλέρ, βελόνες

● Φίλτρο αέρα

● Μπεκ έκχυσης

● H επέμβαση  στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)

● Ιμάντες  χαμηλώματος

● Η βελτίωση του κινητήρα

● H χρήση κάθε τύπου συμπλέκτη.

● Nα μετατραπεί το φαίρινγκ.

● Να αφαιρεθεί μόνο το κάτω μέρος (καρίνα).

● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα και ψυγείου λαδιού.

● Nα αφαιρεθούν φανάρια, καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.

2.8 SUPER PRO 

●Μοτοσυκλέτες ιδιοκατασκευής, τεχνικών προδιαγραφών σύμφωνα με τον πίνακα που ακολουθεί.

Αρ. κυλίνδρων                                        Ελαχ.βάρος (με τον αθλητή)     Κυβισμός

3/4 κύλινδροι                                         260 κιλά                                 μεγιστ.1510 κ.εκ.

3/4 κύλινδροι                                         270 κιλά                                 μεγιστ.1600 κ.εκ.

3/4 κύλινδροι                                         275 κιλά                                 μεγιστ.1655 κ.εκ.

3/4 κύλινδροι                                         280 κιλά                                 μεγιστ.1755 κ.εκ.

3/4 κύλινδροι, στροφ/ρος με κουζινέτα          285 κιλά                                 μεγιστ.1800 κ.εκ.

2 κύλινδροι/ωστήρια, γων 45°                 265 κιλά                                 μεγιστ.3200 κ.εκ.

2 κύλινδροι/ωστήρια, γων > 45°              290 κιλά                                 μεγιστ.2700 κ.εκ.

2 κύλινδροι/1 ΕΕΚ ή 2 ΕΕΚ                  285 κιλά                                 μεγιστ.2700 κ.εκ.

2 κύλινδροι                                            220 κιλά                                 μεγιστ.2000 κ.εκ.

2-stroke                                                 220 κιλά/νίτρο επιτρ                έως 1000 κ.εκ.

4 κύλινδροι κινητήρες με κάρτερ παραγωγής και κουζινέτα στο στροφαλοφόρο, με λιγότερα των 1755 κ.εκ. μπορούν να έχουν μειωμένο βάρος κατά 5 κιλά.

● Μέγιστη γωνία κάστερ 40°.

● Ανάρτηση υποχρεωτικά εμπρός με ελάχιστη διαδρομή 20 χλστ.

● Μέγιστο μεταξόνιο 1780 χλστ, 3.310 χλστ συνολικά με το wheelie bar (απόσταση εμπρός άξονα με άξονα  ράουλων wheelie bar).

● Επιτρέπονται μοτοσυκλέτες με μεγαλύτερο μεταξόνιο έως 2150χλστ, με αντίστοιχη αύξηση του ελάχιστου βάρους: 10κιλ./100χλστ.

● Φρένα: εμπρός δύο δίσκοι 200 Χ 4,5 χλστ κατ’ ελάχιστον ή ένας δίσκος 250Χ4,5 χλστ κατ ελάχιστον. Πίσω ένας δίσκος 200Χ4,5 χλστ κατ’ ελάχιστον.

● Οι μοτοσυκλέτες αυτές δεν έχουν δικαίωμα να αγωνιστούν σε άλλη κατηγορία.

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ:

●Η χρήση wheelie bar που πρέπει να είναι τοποθετημένα στον τεχνικό έλεγχο.

● Τετράγωνα πίσω ελαστικά με ζάντα πλάτους 7 in κατ’ ελάχιστο.

● Ελαιοσυλλέκτης.

● Στις μοτοσικλέτες που δεν έχουν κλειστά φερινγκ θα μπαίνουν επενδύσεις στο κάτω μέρος του κάρτερ π.χ (σφουγγάρια, πάμπερς κ.τ.λ).

2.9 REAL STREET

● Μοτοσυκλέτες με ατμοσφαιρικό η υπερτοφοδοτούμενο 4κυλίνδρο κινητήρα άνω των 1000 κ.ε

● Το πλαίσιο και ο κινητήρας πρέπει να ανήκουν σε αναγνωρισμένη μοτοσυκλέτα ιδίου κατασκευαστή.

●Μεταξόνιο ατμοσφαιρικών μέχρι    1.68

●Μεταξόνιο υπερτοφοδοτούμενου μέχρι   1.62

● Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε μετατροπή (έλλειψη ή πρόσθεση) εξαρτημάτων  κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης, τότε η μοτοσυκλέτα μεταφέρεται στην επόμενη κατηγορία, εφόσον πληρή τις διατάξεις της.

● Τα ελαστικά πρέπει να είναι radial η drag radial.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

● Τα τετράγωνα (DRAGSTER) ελαστικά

● Tα wheelie bars

● Ιμάντες χαμηλώματος

● Αυτόματο σασμάν

● Φυγοκεντρικός συμπλέκτης  και οποιαδήποτε τροποποίηση του συμπλέκτη

● H ύπαρξη εγκατάστασης και χρησιμοποίησης Air shifters και οποιουδήποτε είδους υποβοήθηση που να επιτρέπει την διαδικασία αλλαγής ταχυτήτων με το χέρι .

● H αφαίρεση ψυγείου ψύξης κινητήρα .

● H αφαίρεση της καρίνας.

● Η αφαίρεση των φαναριών (εμπρός-πίσω)

● Η αλλαγή θέσης των δαγκανών φρένου.

● Να αφαιρεθεί η να αντικατασταθεί το μπροστινό φτερό.

● Η αλλαγή διάστασης των τροχών. 

 

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ:

H μετατροπή ή αντικατάσταση των :

● Εξάτμιση

● Ζιγκλέρ, βελόνες

● Φίλτρο αέρα

● Μπέκ έκχυσης.

● H επέμβαση  στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ΕCU)

● Η βελτίωση του κινητήρα.

● Tα ηλεκτρονικά και μηχανικά βοηθήματα διαχείρισης της μοτοσυκλέτας, υπό την προϋπόθεση ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων θα γίνονται πάντοτε με το πόδι.

● H αλλαγή του μοχλικού συστήματος που είναι σχετική με το χαμήλωμα της μοτοσυκλέτας.

●H αλλαγή τιμονόπλακας, υπό την προϋπόθεση να μην αυξάνεται το εργοστασιακό μεταξόνιο της εκάστοτε μοτοσυκλέτας.

● Η αφαίρεση  του ψυγείου λαδιού.

● H τροποποίηση  ψυγείου ψύξης κινητήρα.

● Nα αφαιρεθούν Καθρέπτες, φλας, πινακίδα με την βάση της.

● Να αντικατασταθεί η ελαιολεκάνη.

● Να κοπή η καρίνα με την προϋπόθεση ότι θα είναι  στο ίδιο ύψος με την ελαιολεκάνη.

● Να αντικατασταθή η να τροποποιηθεί το πλαστικό μέρος της ουράς  με την προϋπόθεση :

ότι το φανάρι και τα φλας δεν θα αφαιρεθούν , η θέση του οδηγού θα παραμείνει στην αρχική (εργοστασιακή) θέση , και θα χρησιμοποιηθούνε οι ίδιες βάσεις στήριξης.     

2.10 DRAG JUNIOR

 

• Μοτοσυκλέτες  Βενζινοκίνητες ανεξαρτήτως αριθμού τροχών.

• Διανυόμενα μέτρα 0 – 100

• Ηλικία αναβατών 8 +

• Συγκατάθεση και των δύο γονέων.

• Kράνος Παιδικό προδιαγραφών ΕCΕ 22/05

• Μπουφάν-Παντελόνι δερμάτινα.

• Μπότες η μποτάκι με την προϋπόθεση να καλύπτετε ο αστράγαλος

• Γάντια δερμάτινα .

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ:

Nά αγωνιστή στην κατηγορία FREE PASS

ShareTweetShare
Previous Post

Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2017

Next Post

Βραβεύτηκαν οι Πρωταθλητές του D Cup Challenge 2016 στην Πάτρα

Ετικέτες

2017 2018 2025 Dirt Games drift EKO RACING FIA HTTC IAME Karting kartmania Motor Festival Patra rotax Rotax Max Challenge Seajets Skarta Ekato Start Line ΑΟΛΑΠ ΑΟΠ ΑΣΜΑ Ανάβαση Πιτίτσας Αναβολή Αποτελέsmατα Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. ΕΠΑ Εκλογές Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής Ενιαίο Καρτόδρομο Λέσχη 4χ4 Πάτρας Μέγαρα ΟΜΑΕ Πάνω από τα όρια Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πρωτάθλημα Πρόγραμμα Ράλλυ Ακρόπολις ΣΟΑΑ Στράτος Φωτεινέλης Συμμετοχές ΦΙΛΜΠΑ αποτελέσματα
AUTOVISION Kart Championship: Με 42 συμμετοχές στον 2ο αγώνα στην Καλαμάτα

AUTOVISION Kart Championship: Με 42 συμμετοχές στον 2ο αγώνα στην Καλαμάτα

Ιούν 13, 2025
VOGE DS800 Rally: Ανακοινώθηκε η τιμή του και η προσφορά για προ-παραγγελία

VOGE DS800 Rally: Ανακοινώθηκε η τιμή του και η προσφορά για προ-παραγγελία

Ιούν 13, 2025
Εκπληκτικό φινάλε στο Brands Hatch με ακόμα ένα βάθρο για τον Θωμά Κρασώνη

Εκπληκτικό φινάλε στο Brands Hatch με ακόμα ένα βάθρο για τον Θωμά Κρασώνη

Ιούν 13, 2025
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In