• Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 16 Ιουνίου, 2025
  • Login
automotopatras.gr
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
        • MOTORWEST 2019
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S
No Result
View All Result
automotopatras.gr
No Result
View All Result
Home Vintage Historic Rally

Περιπλάνηση ακριβείας σε Αναβάσεις της Αττικής

Μάρκος Καπετανάκης by Μάρκος Καπετανάκης
Δεκ 11, 2016
in Historic Rally
0 0
0
0
SHARES
33
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Ράλλυ Regularity Αναβάσεων, που είχε ως νικητές του Μάνο Παλαβίδη-Ιούλιο Ιατρίδη, με Renault 5 GT Turbo του 1985.

 

Το Πρωτάθλημα Ράλλυ Regularity Ιστορικών Αυτοκινήτων ολοκληρώθηκε την Κυριακή 11 Δεκεμβρίου με το Ράλλυ Regularity Αναβάσεων, που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.).

Οι διαδρομές της Αττικής γέμισαν με όμορφα Ιστορικά αυτοκίνητα που είχαν κατασκευαστεί από το 1960 έως το 1990, καθώς 47 πληρώματα έλαβαν μέρος στο τελευταίο ραντεβού της φετινής χρονιάς. Η ημέρα ξεκίνησε από το Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών (Ο.Α.Κ.Α.) όπου αρχικά πέρασαν από τη διαδικασία Τεχνικού και Διοικητικού Ελέγχου, τα πληρώματα εκτός Αττικής που δεν είχαν βρεθεί χθες στο Ιδιωτικό ΚΤΕΟ “MyKTEO” στη Λεωφόρο Κηφισού, στο οποίο πραγματοποιήθηκε η διαδικασία για τα πληρώματα που προέρχονταν από την Αττική. Μετά την ολοκλήρωση της συγκεκριμένης, απαραίτητης διαδικασίας, το Ράλλυ Regularity Αναβάσεων εκκίνησε από το Ολυμπιακό Στάδιο, με τα πληρώματα να τερματίζουν την προσπάθειά τους λίγες ώρες αργότερα στην Πάρνηθα και πιο συγκεκριμένα στο Καζίνο. Ενδιάμεσα, οι συμμετέχοντες έδωσαν τη μάχη ακριβείας απέναντι σε χρονόμετρα και αντιπάλους, σε 5 Regularity Ειδικές Διαδρομές που περιλάμβαναν 11 μετρήσεις Ακριβείας στην Πεντέλη και την Πάρνηθα, οι οποίες περιλάμβαναν μεταξύ άλλων, διαδρομές Ανάβασης που έχουν γράψει ιστορία στον Ελληνικό Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, όπως η Ανάβαση Πάρνηθας και η Ανάβαση Διονύσου, που μάλιστα αναβίωσε το 2016.

Το Ράλλυ Regularity Αναβάσεων χαρακτηρίστηκε από δύσκολες διαδρομές, που χρειάζονταν μεγάλη προσοχή και πολύ καλή συνεργασία μεταξύ των μελών του πληρώματος. Όσον αφορά στα τελικά αποτελέσματα, η μάχη για τη νίκη στον απαιτητικό αγώνα που είχε μήκος 120 χιλιομέτρων ήταν αμφίρροπη και κρίθηκε μόλις στην τελευταία χρονομέτρηση. Νικητές αναδείχθηκαν οι Μάνος Παλαβίδης-Ιούλιος Ιατρίδης (Renault 5 GT Turbo, 1985) οι οποίοι τέθηκαν εξαρχής επικεφαλής, όμως απειλήθηκαν από τους Γιώργο Γεωργακόπουλο-Κωνσταντίνο Τσιτσιλώνη (Morris Mini, 1967) οι οποίοι μάλιστα προηγήθηκαν στην προτελευταία χρονομέτρηση, προτού υποχωρήσουν στο τέλος για μόλις 1,1 δευτερόλεπτα. Στο βάθρο ανέβηκαν επίσης οι Πέτρος Βασιλόπουλος-Βασίλης Βασιλόπουλος (Ford Capri GT, 1973), καθώς τερμάτισαν στην 3η θέση της Γενικής Κατάταξης. Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Σπύρος Μουστάκας-Νικόλας Μουστάκας (Renault 5 Alpine, 1984) που με αυτό το αποτέλεσμα, κατέκτησαν το Πρωτάθλημα Regularity για το 2016, επίτευγμα που αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία αν αναλογιστούμε πως ο συνοδηγός Νικόλας Μουστάκας, είναι μόλις 10 ετών! Την πρώτη εξάδα του αγώνα διαμόρφωσαν οι Νίκος Φράγκος-Κωστής Γιαννόπουλος (Alfa Romeo GT Junior, 1973) και Δημήτρης Χανιώτης-Τάσος Αρωνίτης (Porsche 911T, 1970). Να σημειωθεί, πως στο τέλος του αγώνα απονεμήθηκαν ειδικά κύπελλα στο μικρότερο και στο παλαιότερο αυτοκίνητο του αγώνα, τα οποία κέρδισαν οι Γιώργος Γεωργακόπουλος-Κωνσταντίνος Τσιτσιλώνης για το Morris Mini των 998 κ.εκ. και οι Ανδρέας Πανούσης-Valentina Myrosnychenko για τη Mercedes Benz 190 SL, με έτος παραγωγής το 1960!

Ο επίλογος γράφτηκε σε όμορφο κλίμα στο ξενοδοχείο “Parnis Palace” στις Αχαρνές, όπου πέραν της Απονομής των Επάθλων στους νικητές, η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα παρέθεσε αποχαιρετιστήριο γεύμα στα πληρώματα. Άπαντες αποχώρησαν ευχαριστημένοι και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τους αγώνες της Κατηγορίας Regularity, για το 2017.

 

ΝΙΚΗΤΕΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ

Κατηγορία Ε: Θεοφάνης Μήλας – Ελένη Μήλα (Morris Sedan, 1961)

Κατηγορία G: Γιώργος Γεωργακόπουλος-Κωνσταντίνος Τσιτσιλώνης (Morris Mini, 1967)

Κατηγορία H: Πέτρος Βασιλόπουλος-Βασίλης Βασιλόπουλος (Ford Capri GT, 1973)

Κατηγορία Ι: Θεμιστοκλής Κονταράτος-Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911 SC, 1980)

Κατηγορία J1/J2: Μάνος Παλαβίδης-Ιούλιος Ιατρίδης (Renault 5 GT Turbo, 1985)

 

 

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

Μάνος Παλαβίδης-Ιούλιος Ιατρίδης (Renault 5 GT Turbo, 1985) – 1οι Γενικής

“Ήταν μια ωραία εκδήλωση συνολικά. Ο αγώνας ήταν ωραίος και οι Ειδικές Διαδρομές ήταν πολύ ενδιαφέρουσες, ειδικά στην Ιπποκράτειο Πολιτεία που είχε πολλή πλοήγηση. Φτάσαμε στο τέλος να κερδίσουμε την πρώτη θέση για κλάσματα του δευτερολέπτου από τους δεύτερους, οι οποίοι είναι ένα πολύ καλό πλήρωμα.”

Γιώργος Γεωργακόπουλος-Κωνσταντίνος Τσιτσιλώνης (Morris Mini, 1967) – 2οι Γενικής

“Δεύτερη θέση της Γενικής για εμάς, στον τελευταίο αγώνα Πρωταθλήματος της χρονιάς. Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος και οι Ειδικές Διαδρομές είχαν τρομερό ενδιαφέρον, κάτι που φαίνεται και στα αποτελέσματα, αφού οι διαφορές ήταν πολύ μικρές και η πρώτη θέση άλλαξε χέρια. Οι διαδρομές στο Μερκούρη, την Ιπποκράτειο Πολιτεία και τη Λίμνη Μπελέτσι ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία. Συγχαρητήρια στους Διοργανωτές, στον Αλυτάρχη και σε όλους όσοι συνεργάστηκαν για να γίνει αυτός ο αγώνας.”

Πέτρος Βασιλόπουλος-Βασίλης Βασιλόπουλος (Ford Capri GT, 1973) – 3οι Γενικής

“Ένας πολύ ωραίος αγώνας τελείωσε. Ο αγώνας ήταν εξαιρετικός και οι καιρικές συνθήκες άψογες. Η πλοήγηση και το στήσιμο ήταν μοναδικά, ενώ δεν υπήρχαν λάθη στο Road Book που ήταν πολύ έξυπνο, καλογραμμένο και απαιτούσε μεγάλη προσοχή. Ευχαριστούμε πολύ και ευχόμαστε του χρόνου να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε ακόμη καλύτερα.”

Αποτελέσματα: http://www.sportstiming.gr/live/results/auto/regularity/REG16PAN7/

ShareTweetShare
Previous Post

Ενημερωτικό Δελτίο 2ου και 3ου Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρισης

Next Post

Ολοκληρώθηκε η Δημόσια Διαβούλευση για τον Αθλητικό Νόμο

Ετικέτες

2017 2018 2025 Dirt Games drift EKO RACING FIA HTTC IAME Karting kartmania Motor Festival Patra rotax Rotax Max Challenge Seajets Skarta Ekato Start Line ΑΟΛΑΠ ΑΟΠ ΑΣΜΑ Ανάβαση Πιτίτσας Αναβολή Αποτελέsmατα Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. ΕΠΑ Εκλογές Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής Ενιαίο Καρτόδρομο Λέσχη 4χ4 Πάτρας Μέγαρα ΟΜΑΕ Πάνω από τα όρια Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πρωτάθλημα Πρόγραμμα Ράλλυ Ακρόπολις ΣΟΑΑ Στράτος Φωτεινέλης Συμμετοχές ΦΙΛΜΠΑ αποτελέσματα
AUTOVISION Kart Championship: Με 42 συμμετοχές στον 2ο αγώνα στην Καλαμάτα

AUTOVISION Kart Championship: Με 42 συμμετοχές στον 2ο αγώνα στην Καλαμάτα

Ιούν 13, 2025
VOGE DS800 Rally: Ανακοινώθηκε η τιμή του και η προσφορά για προ-παραγγελία

VOGE DS800 Rally: Ανακοινώθηκε η τιμή του και η προσφορά για προ-παραγγελία

Ιούν 13, 2025
Εκπληκτικό φινάλε στο Brands Hatch με ακόμα ένα βάθρο για τον Θωμά Κρασώνη

Εκπληκτικό φινάλε στο Brands Hatch με ακόμα ένα βάθρο για τον Θωμά Κρασώνη

Ιούν 13, 2025
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In