• Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 16 Ιουνίου, 2025
  • Login
automotopatras.gr
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
        • MOTORWEST 2019
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S
No Result
View All Result
automotopatras.gr
No Result
View All Result
Home Αγώνες Auto - Αγώνες Ακρόπολις

Οι Μάνος και Κώστας Στεφανής απαντούν σε ερωτήσεις πιο χαλαρού… ύφους!

Μάρκος Καπετανάκης by Μάρκος Καπετανάκης
Αυγ 22, 2022
in Ακρόπολις
0 0
0
Οι Μάνος και Κώστας Στεφανής απαντούν σε ερωτήσεις πιο χαλαρού… ύφους!
0
SHARES
97
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
Απομένουν ελάχιστες ημέρες για τη διεξαγωγή του Ράλι Ακρόπολις, που θα αποτελέσει τον 10ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) στις 8-11 Σεπτεμβρίου.

Ο φετινός αγώνας αποτελεί την επιστροφή των Μάνου και Κώστα Στεφανή στην αγωνιστική δράση, με το δίδυμο να μοιράζεται ένα Hyundai i20 N Rally2, στο πλαίσιο του WRC 2.

Την προετοιμασία και τεχνική υποστήριξη του αυτοκινήτου έχει αναλάβει η ιταλική GB Motors.

Χορηγοί της συμμετοχής των Μάνου και Κώστα Στεφανή στο Ράλι Ακρόπολις, είναι η Hyundai Hellas και η Coral A.E. – Shell Licensee.

Λίγες ημέρες πριν από την άφιξη του Hyundai i20 N Rally2 στη χώρα μας, καθώς και τη διεξαγωγή μιας ημέρας δοκιμών εξέλιξης, οι Μάνος και Κώστας Στεφανής εκμεταλλεύθηκαν την ευκαιρία, ώστε να πραγματοποιήσουν μια «τελική φόρτιση» των μπαταριών τους, ενόψει του Ράλι Ακρόπολις.

Αυτή στάθηκε η κατάλληλη αφορμή ώστε να απαντήσουν ένα διαφορετικό «Q&A», συνδυάζοντας τη σοβαρότητα που απαιτείται, με χαλαρή διάθεση η οποία είναι επίσης απαραίτητη, ιδιαίτερα σε αυτή την περίοδο της χρονιάς.
Q&A

Πού βρίσκεστε τη στιγμή που απαντάτε αυτές τις ερωτήσεις;
Μάνος: Στην αγαπημένη μου Πάτμο.
Κώστας: Με την εγγονή μου τη Φυλιάννα πιάνουμε τζιτζίκια, τα ακούμε να τραγουδάνε και τα αφήνουμε πάλι.
 
Με τι ποτό ανά χείρας, επεξεργάζεστε τις απαντήσεις σας;
Μάνος: Ανθρακούχο νερό με πολύ πάγο και μια φέτα lime.
Κώστας: Με παγωμένο νερό.
 
Πώς αισθάνεστε που το Ράλι Ακρόπολις 2022 βρίσκεται προ των πυλών;
Μάνος: Ευτυχής, καθώς μας δίνεται η ευκαιρία να συμμετέχουμε στον εθνικό μας αγώνα.
Κώστας: Ανυπομονώ να βρεθώ στην αφετηρία ενός ακόμη Ράλι Ακρόπολις με την νέα του μορφή, αλλά με τις κλασικές του δυσκολίες. Το επιβεβαιώνει το όνομά του: Ράλι Ακρόπολις!
 
Ποιο είναι το μεγαλύτερο άγχος σας ενόψει του αγώνα;
Μάνος: Να καταφέρουμε να έχουμε έναν όσο το δυνατόν απροβλημάτιστο αγώνα, καθώς διαχρονικά το Ράλι Ακρόπολις είναι μια τεράστια πρόκληση τόσο για τα πληρώματα όσο και για τα αυτοκίνητα.
Κώστας: Δεν έχω κανένα άγχος, απλά εύχομαι να κάνουμε έναν απροβλημάτιστο αγώνα.
 
Βλέποντας τις 70 συμμετοχές του Ράλι Ακρόπολις, εκ των οποίων οι 35 εντάσσονται στο WRC 2 (για αυτοκίνητα Rally2) όπου συμμετέχετε, πώς διαμορφώνονται οι δικοί σας στόχοι και ποια είναι η γνώμη σας για το επίπεδο του ανταγωνισμού;
Μάνος: Βασικότερος στόχος μας είναι να καταφέρουμε να καλύψουμε όλα τα χιλιόμετρα του αγώνα, ώστε να πλασαριστούμε όσο το δυνατόν υψηλότερα ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα. Το επίπεδο του ανταγωνισμού θα είναι σίγουρα πολύ υψηλό με τόσες συμμετοχές, ενώ για μια ακόμα φορά το Ράλι Ακρόπολις πλαισιώνουν πολλές και αξιόλογες ελληνικές συμμετοχές
Κώστας: Υπάρχουν δυο επίπεδα ανταγωνισμού: Αυτό των επαγγελματιών και αυτό των ερασιτεχνών Ελλήνων και ξένων. Στο πρώτο επίπεδο των επαγγελματιών, ο ανταγωνισμός είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο και φυσικά, δεν κάνουμε ούτε σκέψη ότι μπορούμε να τους κοιτάξουμε στα μάτια όσον αφορά τους χρόνους στις ειδικές διαδρομές. Θα ήταν ουτοπία, αλλά και ανοησία.
Στο επίπεδο των ερασιτεχνών που ανήκει η δική μας συμμετοχή, σαφώς και θα αντιμετωπίσουμε με σεβασμό τον αντίστοιχο ανταγωνισμό αφού στο ενεργητικό μας υπάρχει η απουσία 15 ετών από την ενεργό δράση, με εξαίρεση ένα ράλι Σπριντ το 2015. Στόχος μας είναι να κινηθούμε σβέλτα και απροβλημάτιστα, ενώ παράλληλα όσο περνούν τα χιλιόμετρα και ο Μάνος κάνει κτήμα του το αυτοκίνητο, να κινηθούμε ακόμη πιο γρήγορα.

Μάνο, ποια ανάμνηση από Ράλι Ακρόπολις όπου συμμετείχε ο Κώστας, σου έρχεται πρώτη στο μυαλό και γιατί;
Μάνος: Οι τερματισμοί στο Ζάππειο στις αρχές της δεκαετίας του ’90! Ήταν ιδιαίτερα φορτισμένοι συγκινησιακά και καθώς ήμουν μικρό παιδί, έχουν χαραχτεί ανεξίτηλα στη μνήμη μου.
 
Ποια είναι η αγαπημένη σας ειδική διαδρομή από όσες περιλαμβάνονται στο φετινό Ράλι Ακρόπολις;
Μάνος: Θα έλεγα πως ο Ταρζάν είναι διαχρονικά η αγαπημένη μου ειδική διαδρομή.  
Κώστας: Στην καρδιά μου ξεχωρίζουν ο Ταρζάν και οι Βωξίτες.
 
Έχετε κάποια ιστορία να μας διηγηθείτε για την αγαπημένη σας φετινή ειδική διαδρομή;
Μάνος: Ο Ταρζάν βρίσκεται μόλις λίγα χιλιόμετρα από τον τόπο καταγωγής του παππού μου και πιο συγκεκριμένα από το χωριό Τσούκα, οπότε ήταν ανέκαθεν συνυφασμένος με τις ρίζες μου, εντός ή εκτός αγωνιστικού αυτοκινήτου.
Κώστας: Πρέπει να ήταν από τις τελευταίες φορές που τρέξαμε την τριπλέτα των ειδικών διαδρομών στην επιστροφή για Αθήνα, με οδηγό τον Jigger: Ραχούλα, Νεράιδα, Ταρζάν.
Λόγω σφιχτού ωραρίου και έλλειψης σέρβις, θα μας εξυπηρετούσε η επίσημη ομάδα της Lancia Martini έξω από το σπίτι του Ταρζάν, για να μας αλλάξει τέσσερα λάστιχα και να μας ανεφοδιάσει με καύσιμα. Φτάνοντας, οι μηχανικοί έβαλαν γρύλους εμπρός και πίσω, σηκώνοντας το αυτοκίνητο στον αέρα, ενώ δεξιά κι αριστερά άλλοι δυο κρατούσαν σταθερό το αυτοκίνητο για να μην πέσει από αυτούς. Στην πλευρά του Jigger διαπιστώσαμε έκπληκτοι, ότι το αυτοκίνητο κρατούσε από το τελάρο του παραθύρου ο Cesare Fiorio, Team Manager της Abarth ή ο “Capo di tutti capi” όπως τον έλεγαν οι Ιταλοί.
Αυτό αποτελούσε τεράστια τιμή και έκπληξη φυσικά, ενώ τότε άκουσα τον Jigger να μου λέει μέσα στην ενδοσυνεννόηση του κράνους, γιατί δεν υπήρχε χρόνος να τα βγάλουμε: «Πού είναι ένας φωτογράφος να έχω αυτή την ιστορική στιγμή στο άλμπουμ με τις φωτογραφίες!».
 
Κλείνετε τα μάτια και ονειρεύεστε. Μόλις ανοίξετε τα μάτια, σε ποια ειδική διαδρομή και με τι αυτοκίνητο βρίσκεστε;
Μάνος:  Στο Flying της ειδικής διαδρομής Ελευθεροχώρι 2 με το Hyundai i20 N Rally2…
Κώστας: Ορεινή Ναυπακτία, τέλος Μαΐου, δεκαετία του ’80 με βροχή στην ειδική Ελατόβρυση, όμως η θερμοκρασία καμπίνας στο Quattro βρίσκεται μεταξύ 60-65 βαθμών Κελσίου.  Ο Jigger δουλεύει  με το αριστερό πόδι στο φρένο, το τούρμπο λειτουργεί συνέχεια σε πλήρωση και το αυτοκίνητο στην κυριολεξία εκτοξεύεται από στροφή σε στροφή.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας οδηγός;
Μάνος: Juha Kankkunen και Jigger
Κώστας: Markku Alen

Περισσότερες πληροφορίες για τους Μάνο και Κώστα Στεφανή, το Hyundai i20 N Rally2 καθώς και φωτογραφικό υλικό υψηλής ανάλυσης, μπορείτε να βρείτε μέσω του εξειδικευμένου microsite της ομάδας .

Bonus: Δείτε σε video, τον Κώστα Στεφανή να αφηγείται μια αγαπημένη του ιστορία, άμεσα συνυφασμένη με την ιστορική ειδική διαδρομή Ταρζάν.


Tags: HyundaiHyundai i20 N Rally2>i20 NRally2Κώστας ΣτεφανήςΜάνος Στεφανής
ShareTweetShare
Previous Post

Αθανασούλας και Ζακχαίος και πάλι με Hyundai i20N στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Next Post

Συνεχίζεται η περιοδεία τουEKO Acropolis Rally Road Truck – στη Χαλκίδα έως και τις 25 Αυγούστου

Ετικέτες

2017 2018 2025 Dirt Games drift EKO RACING FIA HTTC IAME Karting kartmania Motor Festival Patra rotax Rotax Max Challenge Seajets Skarta Ekato Start Line ΑΟΛΑΠ ΑΟΠ ΑΣΜΑ Ανάβαση Πιτίτσας Αναβολή Αποτελέsmατα Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. ΕΠΑ Εκλογές Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής Ενιαίο Καρτόδρομο Λέσχη 4χ4 Πάτρας Μέγαρα ΟΜΑΕ Πάνω από τα όρια Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πρωτάθλημα Πρόγραμμα Ράλλυ Ακρόπολις ΣΟΑΑ Στράτος Φωτεινέλης Συμμετοχές ΦΙΛΜΠΑ αποτελέσματα
AUTOVISION Kart Championship: Με 42 συμμετοχές στον 2ο αγώνα στην Καλαμάτα

AUTOVISION Kart Championship: Με 42 συμμετοχές στον 2ο αγώνα στην Καλαμάτα

Ιούν 13, 2025
VOGE DS800 Rally: Ανακοινώθηκε η τιμή του και η προσφορά για προ-παραγγελία

VOGE DS800 Rally: Ανακοινώθηκε η τιμή του και η προσφορά για προ-παραγγελία

Ιούν 13, 2025
Εκπληκτικό φινάλε στο Brands Hatch με ακόμα ένα βάθρο για τον Θωμά Κρασώνη

Εκπληκτικό φινάλε στο Brands Hatch με ακόμα ένα βάθρο για τον Θωμά Κρασώνη

Ιούν 13, 2025
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In