• Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 16 Ιουνίου, 2025
  • Login
automotopatras.gr
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
        • MOTORWEST 2019
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S
No Result
View All Result
automotopatras.gr
No Result
View All Result
Home Αγώνες Auto - Αγώνες Πανελλήνια Πρωταθλήματα

myKTEO 11ο Φθινοπωρινό Ράλλυ 2024: Νικητές οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης!

Μάρκος Καπετανάκης by Μάρκος Καπετανάκης
Οκτ 10, 2024
in Πανελλήνια Πρωταθλήματα
0 0
0
myKTEO 11ο Φθινοπωρινό Ράλλυ 2024: Νικητές οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης!
0
SHARES
48
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Το myKTEO 11ο Φθινοπωρινό Ράλλυ πέρασε στην ιστορία ως ένας από τους πιο ενδιαφέροντες αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης κυριάρχησαν στις ειδικές διαδρομές του δεύτερου σκέλους, πετυχαίνοντας τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους στο φετινό θεσμό. Στην Ιτέα, το διήμερο 5 και 6 Οκτωβρίου αναδείχθηκαν οι Πρωταθλητές Ελλάδος στις διάφορες κατηγορίες, με τον 27χρονο Γιώργο Αμούτζα να χρίζεται Πρωταθλητής, μόλις στη δεύτερή του χρονιά στους αγώνες ράλλυ.

Ο δύο φορές Πρωταθλητής Ελλάδος, Ιωάννης Παπαδημητρίου, ήταν ταχύτερος στις τέσσερις από τις πέντε διαδρομές της Κυριακής, ελέγχοντας τον συναγωνισμό και άφησε το πόδι από το γκάζι στην Power Stage, εξασφαλίζοντας την τρίτη νίκη σε Φθινοπωρινό Ράλλυ. Η επιτυχία του πληρώματος του Skoda Fabia RS Rally2, ωστόσο,  δεν ήταν αρκετή ώστε να χαρίσει άλλον έναν τίτλο στον οδηγό, εξαιτίας των δύο εγκαταλείψεων στην αρχή της χρονιάς. Από την άλλη, ο συνοδηγός του, Χρήστος Κουζιώνης, χαμογέλασε διπλά, καθώς αναδείχθηκε Πρωταθλητής Ελλάδος. Δεύτεροι στο myKTEO 11ο Φθινοπωρινό Ράλλυ τερμάτισαν οι Γιώργος Αμούτζας-Ηλίας Παναγιωτούνης που είχαν στα χέρια τους ένα Skoda Fabia Rally2 Evo. Ο νεαρός ηθοποιός δεν πίεσε, κάνοντας αγώνα τακτικής και με τη δεύτερη θέση στον αγώνα, κατέκτησε τον τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδος, παρά τη μικρή του εμπειρία από το χώρο των χωμάτινων ράλλυ. Ξεκινώντας την πορεία του τον Μάρτιο του 2023 και με μονοψήφιο αριθμό αγώνων στο βιογραφικό του, η ταχύτητα σε συνδυασμό με τη σταθερότητα που επέδειξε ο Γιώργος Αμούτζας, του χάρισαν το στέμμα του Πρωταθλητή Ελλάδος. Άτυχοι στο πρώτο σκέλος, καθώς είχαν κλαταρισμένο ελαστικό που τους κόστισε πολύτιμο χρόνο, οι Γιώργος Κεχαγιάς-Θανάσης Τσιούκας δεν πτοήθηκαν, ανέβασαν ρυθμό στη συνέχεια, κέρδισαν την Power Stage και ανταμείφθηκαν με την τρίτη θέση στον τελευταίο πρωταθληματικό αγώνα της χρονιάς. Στην πρώτη τους κοινή συνύπαρξη ως πλήρωμα, μοιράστηκαν ένα Skoda Fabia R5.

Μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι Ιορδάνης Σερδερίδης-Fred Miclotte, οδηγώντας ένα Skoda Fabia RS Rally2. Ο Καβαλιώτης οδηγός που ζει μόνιμα στο εξωτερικό, έκανε κακό ξεκίνημα στις πρωινές διαδρομές, στη συνέχεια όμως βελτίωσε τις επιδόσεις του, ολοκληρώνοντας το myKTEO Φθινοπωρινό Ράλλυ στην τέταρτη θέση. Με τον καλύτερο τρόπο έκλεισε η χρονιά για τους Πασχάλη Χατζημάρκο-Μάριο Τσαούσογλου, οι οποίοι κέρδισαν την κατηγορία Rally3, τερματίζοντας παράλληλα στην πέμπτη θέση γενικής. Το δίδυμο που είχε ένα Renault Clio Rally3 στα χέρια του ήταν ταχύτερο στις 4 από τις 6 Ειδικές διαδρομές στην κατηγορία, πανηγυρίζοντας τη δεύτερη συνεχόμενη επιτυχία του στη Rally3. Πρωταθλητές στην κατηγορία αναδείχθηκαν οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς, οδηγώντας ένα Ford Fiesta Rally3, οι οποίοι βρέθηκαν στην έκτη θέση του αγώνα.  Όταν είδαν τους κύριους αντιπάλους τους, για τον τίτλο, Πέτρο Παντελή-Πάμπο Λαό, να τίθενται εκτός αγώνα, οι δύο φορές Πρωταθλητές της δικίνητης κατηγορίας έκοψαν ρυθμό και πανηγύρισαν αυτή τους την επιτυχία, πέφτοντας στη θάλασσα της Ιτέας! Από την άλλη το Κυπριακό δίδυμο του Renault Clio Rally3 είδε τις ελπίδες του για το Πρωτάθλημα Ελλάδος και για αυτό της κατηγορίας Rally3, να εξανεμίζονται στις Καρούτες, καθώς εγκατέλειψε από πρόβλημα στην αντλία βενζίνης.

Συνέχεια στο επιτυχημένο σερί τερματισμών έδωσαν οι έβδομοι γενικής, Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Κομνός, τερματίζοντας παράλληλα στην τρίτη θέση της κατηγορίας Rally3. Το πλήρωμα του Renault Clio Rally3 αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα πέδησης κατά τη διάρκεια του δεύτερου σκέλους και δεν μπόρεσε να απειλήσει τους πρωτοπόρους της κατηγορίας. Εμφανή σημάδια βελτίωσης στην πρώτη του χρονιά πλήρους εμπλοκής στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος έδειξε ο Νίκος Βιγκόπουλος, ο οποίος επέστρεψε πίσω από το τιμόνι του Renault Clio Rally3. Έχοντας για πρώτη φορά δίπλα του τον Δημήτρη Σαΐνη, ο 25χρονος οδηγός κινήθηκε με στόχο τον τερματισμό και τα κατάφερε, ολοκληρώνοντας όγδοος στη δεύτερή του συμμετοχή στον αγώνα της Ιτέας. Μια θέση πιο πίσω ολοκλήρωσαν οι νικητές της Ν, Πάνος Ισμαήλος-Κωνσταντίνος Σούκουλης (Mitsubishi Lancer Evo IX), που μετά τις ατυχίες τους σε Πύργο και Κόρινθο, είδαν και πάλι τη σημαία του τερματισμού. Με τη δεύτερη θέση στη Ν, οι Νίκος Ντάβαρης-Κωνσταντίνος Μακρής αναδείχθηκαν Κυπελλούχοι Ελλάδος στην κατηγορία, οδηγώντας ένα Mitsubishi Lancer Evo IX.

Βελτιωμένοι οδηγικά εμφανίστηκαν στην Ιτέα οι Γιώργος Βασιλάκης-Δημήτρης Αμαξόπουλος (Ford Fiesta Rally3) και οι “Flandy”-Κώστας Στεφανής (Ford Fiesta Rally3), οι οποίοι θα τερμάτιζαν ψηλότερα στην κατάταξη εάν δεν αντιμετώπιζαν κλατάρισμα στην Power Stage του αγώνα.

Με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος, τις ολοκλήρωσαν οι Πανίκος Πολυκάρπου-Γιώργος Βότσης. Το Ελληνοκυπριακό πλήρωμα που μοιράστηκε ένα Peugeot 208 Rally4, άφησε πίσω την ατυχία του Σαββάτου, όπου είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό, οδήγησε χωρίς προβλήματα στο δεύτερο σκέλος του αγώνα και πανηγύρισε τη νίκη στην F2. Πρωταθλητές Ελλάδος στην F2 αναδείχθηκαν οι Χρύσος Παντελή-Βασίλης Κούγιας με Peugeot 208 R2 που τερμάτισαν δεύτεροι στην κατηγορία στο myKTEO 11Ο Φθινοπωρινό Ράλλυ. Έπειτα από την εκπληκτική επίδοσή τους στους Βωξίτες το απόγευμα του Σαββάτου, προτίμησαν να μη ρισκάρουν, έκοψαν ρυθμό και ανταμείφθηκαν! Την τριάδα της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Παλαιοκώστας-Ανδρέας Βίγκος, οι οποίοι οδήγησαν χωρίς άγχος το Peugeot 208 Rally4, αφήνοντας μια θέση πιο πίσω τους Θεόδωρο Καλαμαρά-Δημήτρη Λαμπράκη. Με το Ford Fiesta Rally4 στα χέρια του, το δίδυμο πέτυχε την καλύτερη επίδοση της καριέρας του.

Νίκη με τίτλο συνδύασαν στο myKTEO 11ο Φθινοπωρινό Ράλλυ οι Αντώνης Δημόπουλος-Ευθύμιος Σκαλτσάς, οδηγώντας με το πλάι ένα Toyota Starlet KP60. Το πλήρωμα που αντιμετώπισε πρόβλημα με την κρεμαγιέρα του αυτοκινήτου στις πρωινές διαδρομές, τα έλυσε στη συνέχεια και κατέκτησε τη νίκη στην F2 E, γεγονός που του χάρισε και τον τίτλο των Πρωταθλητών Ελλάδος στην κατηγορία. Οι πρωτοπόροι του πρώτου σκέλους, Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νίκος Παραπέρας (Toyota Corolla AE101) δεν κατάφεραν να αντισταθούν στην πίεση των νικητών και αρκέστηκαν στη δεύτερη θέση της F2 E, δίνοντας συνέχεια στο επιτυχημένο σερί τερματισμών που έχουν ξεκινήσει από το 2021. Τρίτοι στην κατηγορία ολοκλήρωσαν οι Αριστείδης Μαυραγάνης-Ιορδάνης Τσελεπίδης με Toyota Corolla AE92.

Πολύτιμο χρόνο, αλλά και θέσεις στην κατάταξη κόστισε το κλαταρισμένο ελαστικό το οποίο σταμάτησαν να αλλάξουν οι Αθανάσιος Αθανάσουλας-Βασίλης Μπασιούκας. Στη συνέχεια, όμως, κατάφεραν με αντεπίθεση διαρκείας στις τρεις τελευταίες διαδρομές του αγώνα, να κόψουν πρώτοι το νήμα στην κατηγορία C6. Το πλήρωμα του λευκού Renault Clio Rally5 ανέτρεψε την εις βάρος του κατάσταση στην Power Stage στην πρώτη του απόπειρα με το συγκεκριμένο αγωνιστικό, αντιμετωπίζοντας και προβλήματα με τα φρένα στο τέλος. Τους ακολούθησαν οι Στέφανος Γιόκαρης-Γιώργος Μουρτζούκος με Toyota Starlet EP91, οι οποίοι με αυτό τους το αποτέλεσμα αναδείχθηκαν Κυπελλούχοι Ελλάδος στην κατηγορία για τη φετινή χρονιά. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Ψύλλος-Κώστας Κόντος (Nissan Micra K11), με τον 18χρονο οδηγό να δείχνει για άλλον έναν αγώνα θετικά δείγματα γραφής. Οι Νίκος Κωτσαδάμ-Παναγιώτης Αλεξίου (Toyota Starlet EP91) και Ιωάννης Παυλοστάθης-Παναγιώτης Κώστας (Peugeot 206) τους ακολούθησαν, στην πολυπληθέστερη κατηγορία του αγώνα. Στη C3, νικητές αναδείχθηκαν οι Γιώργος Χατζηγάκης-Ιωάννης Τόλιας με Ford Escort MKII.

Δεν δυσκολεύτηκαν να επικρατήσουν στα Ιστορικά οι Παναγιώτης Παραδείσης-Νίκος Μουζάκης, προσφέροντας άφθονο θέαμα με το Ford Escort MKII. Το πλήρωμα κέρδισε όλες τις ειδικές του myKTEO 11ου Φθινοπωρινού Ράλλυ, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τους Αλέξανδρο Χριστοδούλου-Θανάση Σαμαρά οι οποίοι με την Lancia Delta Integrale 16V δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό των πρωτοπόρων. Απρόσμενα τρίτοι στα Ιστορικά ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Ιωάννης Παράβαλος-Διονύσης Κολοτούρος με μία Toyota Corolla AE92, ανεβαίνοντας τέσσερις θέσεις την τελευταία διαδρομή του αγώνα! Οι Στέλιος Γιαμαλάκης-Νίκος Σάμιος και Δημήτρης Τρικάρδος-Νίκος Μανούσκος (Ford Escort MKI) τους ακολούθησαν. Έξοδο στα τελευταία χιλιόμετρα είχαν οι Δημήτρης Παύλος Μελάς-Στάθης Βαρδαξής (Porsche 911 Carrera), με αποτέλεσμα να χάσουν πολύτιμο χρόνο και μαζί την τρίτη θέση που κρατούσαν σφιχτά μέχρι εκείνη τη στιγμή.

Μια σπασμένη ανάρτηση στο Mitsubishi Lancer Evo IX, στέρησε τη χαρά της κατάκτησης του τίτλου στη Ν, από τους Αργύρη Τσούλο-Πάνο Σπυρογιάννη, ενώ και οι Ντίνος Ζυγογιάννης-Νίκος Τσέλλος με ίδιο αυτοκίνητο εγκατέλειψαν την προσπάθειά τους, καθώς ο κινητήρας παρέδωσε πνεύμα. Από διαφορικό δεν τερμάτισαν οι Ντίνος Αντωνίου-Ευθύμιος Μπουραζάς (Ford Escort MKII), ενώ λίγο πριν το τέλος εγκατέλειψαν οι Ιωάννης Κασίμης-Χρυσούλα Δικοπούλου (Toyota Yaris) από σπασμένη ανάρτηση, έχοντας παράλληλα και τρία κλαταρίσματα. Από κινητήρα δεν τερμάτισαν οι Γιώργος Ρήγας-Ιωάννης Γεωργιάδης (Ford Escort MKII), με τους Νίκο Σωτηρόπουλο-Βαγγέλη Μούκα (Toyota Yaris) να τίθενται εκτός αγώνα από ρεζερβουάρ καυσίμου. Στο τέλος εγκατέλειψαν οι Γιώργος Δελαπόρτας-Βαγγέλης Παναρίτης (Volkswagen Golf II) από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους με το όμορφο Skoda Felicia οι Δημήτρης Καττής-Ευγενία Βυτινάρου.

Διοργανωτής του αγώνα ήταν το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), με ονομαστικό χορηγό το myKTEO. Τον αγώνα στήριξαν, επίσης η Seajets, η Coral AE, η Gallo SA, η Clevermedia, η Racing Star και οι 4Τροχοί. Στο πλευρό των οργανωτών βρέθηκαν η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Δελφών.

Το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.) ευχαριστεί όλα τα πληρώματα που συμμετείχαν στο myKTEO 11ο Φθινοπωρινό Ράλλυ και ανανεώνει το ραντεβού του για την 12η εκδοχή του αγώνα!

Νικητές κατηγοριών

Rally3: Πασχάλης Χατζημάρκος / Μάριος Τσαούσογλου – Renault Clio Rally3

F2: Πανίκος Πολυκάρπου / Γιώργος Βότσης – Peugeot 208 Rally4

F2 E: Αντώνης Δημόπουλος / Ευθύμιος Σκαλτσάς – Toyota Starlet KP60

C1: Ιωάννης Παπαδημητρίου/ Μανώλης Μακρινός – Skoda Fabia RS Rally2

C2: Πασχάλης Χατζημάρκος / Μάριος Τσαούσογλου – Renault Clio Rally3

Ν: Πάνος Ισμαήλος / Κωνσταντίνος Σούκουλης – Mitsubishi Lancer Evo IX

C3: Γιώργος Χατζηγάκης / Ιωάννης Τόλιας – Ford Escort MKII

C4: Αντώνης Δημόπουλος / Ευθύμιος Σκαλτσάς – Toyota Starlet KP60

C5: Πανίκος Πολυκάρπου / Γιώργος Βότσης – Peugeot 208 Rally4

C6: Αθανάσιος Αθανάσουλας / Βασίλης Μπασιούκας – Renault Clio Rally5

Ιστορικά: Παναγιώτης Παραδείσης / Νίκος Μουζάκης – Ford Escort MKII

Ιστορικά – Κατ. 1+2: Δημήτρης Τρικάρδος / Νίκος Μανούσκος – Ford Escort MKI

Ιστορικά – Κατ. 3: Παναγιώτης Παραδείσης / Νίκος Μουζάκης – Ford Escort MKII

Ιστορικά – Κατ. 4: Αλέξανδρος Χριστοδούλου / Θανάσης Σαμαράς – Lancia Delta Integrale 16V

Legends: Στέφανος Γιόκαρης / Γιώργος Μουρτζούκος – Toyota Starlet EP91

Legends F2: Στέφανος Γιόκαρης / Γιώργος Μουρτζούκος – Toyota Starlet EP91

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ

 







Tags: myKTEO 11ο Φθινοπωρινό ΡάλλυΙωάννης ΠαπαδημητρίουΧρήστος Κουζιώνης
ShareTweetShare
Previous Post

ΑΛΜΑ ΑΙΓΙΟΥ: Νέα Ημερομηνία Διεξαγωγής 6ου Rally Regularity Monte Vostitsa

Next Post

11ο MyKTEO Φθινοπωρινό Ράλλυ: Η On Sale Rally Team στο βάθρο των νικητών

Ετικέτες

2017 2018 2025 Dirt Games drift EKO RACING FIA HTTC IAME Karting kartmania Motor Festival Patra rotax Rotax Max Challenge Seajets Skarta Ekato Start Line ΑΟΛΑΠ ΑΟΠ ΑΣΜΑ Ανάβαση Πιτίτσας Αναβολή Αποτελέsmατα Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. ΕΠΑ Εκλογές Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής Ενιαίο Καρτόδρομο Λέσχη 4χ4 Πάτρας Μέγαρα ΟΜΑΕ Πάνω από τα όρια Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πρωτάθλημα Πρόγραμμα Ράλλυ Ακρόπολις ΣΟΑΑ Στράτος Φωτεινέλης Συμμετοχές ΦΙΛΜΠΑ αποτελέσματα
AUTOVISION Kart Championship: Με 42 συμμετοχές στον 2ο αγώνα στην Καλαμάτα

AUTOVISION Kart Championship: Με 42 συμμετοχές στον 2ο αγώνα στην Καλαμάτα

Ιούν 13, 2025
VOGE DS800 Rally: Ανακοινώθηκε η τιμή του και η προσφορά για προ-παραγγελία

VOGE DS800 Rally: Ανακοινώθηκε η τιμή του και η προσφορά για προ-παραγγελία

Ιούν 13, 2025
Εκπληκτικό φινάλε στο Brands Hatch με ακόμα ένα βάθρο για τον Θωμά Κρασώνη

Εκπληκτικό φινάλε στο Brands Hatch με ακόμα ένα βάθρο για τον Θωμά Κρασώνη

Ιούν 13, 2025
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In