• Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 16 Ιουνίου, 2025
  • Login
automotopatras.gr
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
        • MOTORWEST 2019
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S
No Result
View All Result
automotopatras.gr
No Result
View All Result
Home Vintage Blast from the Past

Ferrari 330GT shooting brake! Η γιαγιά της GTC4Lusso T για €827.000

Μάρκος Καπετανάκης by Μάρκος Καπετανάκης
Δεκ 10, 2016
in Blast from the Past
0 0
0
0
SHARES
34
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

H Ferrari λανσάρισε το πρώτο shooting brake για το Maranello το 2011. Κάτω από το καπό, η FFφορούσε V12 και πρότεινε στους αγοραστές της τετρακίνηση και ένα πρακτικό αμάξωμα που υποστηριζόταν από ένα σπορ σασί. Μια πρακτική Ferrari παντός καιρού σαν να λέμε.

Παραδόξως, η επιτυχία ήταν πάνω από το αναμενόμενο, έτσι ώστε η Ferrari αποφάσισε για το διάδοχό της να προχωρήσει σε ένα στοιχειώδες downsizing και πέρασμα σε μοτέρ V8 για μεγαλύτερη αποδοτικότητα, ενίσχυση της πρακτικότητας και κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς. Και εγένετο η GTC4Lusso T.

Με το να λέμε όμως ότι η FF είναι η πρώτη Ferrari shooting brake είναι η μισή αλήθεια. Πρόκειται για την πρώτη εργοστασιακή τέτοια. Στη δεκαετία του ’60, υπήρξε ένας αριθμός από καροσερίστες που αναλάμβαναν έναντι αδράς αμοιβής να ικανοποιήσουν μια πελατεία που θα ήθελε μια Ferrari στέισον. Ένα στέισον όπως αυτό που σας παρουσιάζουμε. Το αυτοκίνητο ξεκίνησε μια χαρά και υπέροχα τη ζωή του ως 330GT. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε ως ο αντικαταστάτης των 250 GTE και 330 America. Με πιο πομπέ σιλουέτα από τους προκατόχους της και με ελαφρώς πιο προηγμένη τεχνολογία.

Κάτω από το καπό της 330GT ανέπνεε ένα 4λιτρος V12 που απέδιδε με ευκολία και γλυκύτητα 300ραφιναρισμένα άλογα, αλλά και πολύ αποτελεσματικά συνάμα. Ισχύς που της έδινε 6,5” για τα 0-100 km/h και τελική ταχύτητα πάνω από τα 240 km/h. Κάτω από τα ρούχα, το ξεχωριστό σασί με ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση και άκαμπτο άξονα πίσω, δεν θα λέγαμε ότι ήταν η κορωνίδα της προηγμένης τεχνολογίας. Αλλά τουλάχιστον φορούσε δισκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς.

Αυτό εδώ το μοναδικό μοντέλο πουλήθηκε μέσω της Luigi Chinetti Motors, ντίλερ του Maranello στη Νέα Υόρκη, σε κάποιον ονόματι Desi. Το 1967, κατέληξε με τον Luigi Chinetti Jr., ταλαντούχο(;) σχεδιαστή και στιλίστα, που φαντάστηκε την 330GT ως ένα shooting brake. Ο Chinetti δεν άφησε ούτε ένα κομμάτιτου αμαξώματος ανέγγιχτο. Η αιχμηρή μύτη του αυτοκινήτου τραβήχτηκε πάνω από τα εμπρός φτερά, συνδυαζόμενο με μια πτύχωση που έτρεξε προς τα πίσω. Επιπλέον, ένα πλήθος μεγάλων και μικρών λεπτομερειών γέμισε το αυτοκίνητο, από τα φώτα που κρύφτηκαν πίσω από σχάρες, μέχρι τον τρόπο που φαίνονταν οι μεσαίες κολόνες, όπως ένα ρολμπάρ «κάθεται» στην κορυφή της οροφής.

Ο Ιταλός καροσερίστας Vignale ανέλαβε να φτιάξει το αμάξωμα. Η carrozzeria Alfredo Vignale ήταν εκείνη τους πιο γόνιμους «μάστορες» των aftermarket Ferrari, ήδη από το ’50, αλλά αυτή η μετασκευή είναι η τελευταίο αμάξι του Maranello που πέρασε από το ατελιέ της.

Αν μας ρωτήσετε αν είναι όμορφο, θα σας επιστρέψουμε την ερώτηση για να μην παρεξηγηθούν οι Ferraristi. Χμ, θα συμφωνούσαμε ότι πρόκειται για μια αρτίστικη προσέγγιση, αλλά όχι του γούστου μας. Χωρίς να είμαστε υπερβολικοί, θα λέγαμε ότι κάποιος ήθελε να πετάξει τα λεφτά του για κάτι μοναδικό και βρήκε αυτή τη δυστυχή 330GT για να το κάνει. Αν παρόλα αυτά ενδιαφέρεστε, πουλιέται από το Βρετανό ντίλερ Joe Macari για το ευτελές ποσό των £694.950.

ΠΗΓΗ : http://www.drive.gr/

ShareTweetShare
Previous Post

Τα βασιλικά αυτοκίνητα στο Τατόι

Next Post

Βαθμολογία για το Έπαθλο GP της Art of Speed

Ετικέτες

2017 2018 2025 Dirt Games drift EKO RACING FIA HTTC IAME Karting kartmania Motor Festival Patra rotax Rotax Max Challenge Seajets Skarta Ekato Start Line ΑΟΛΑΠ ΑΟΠ ΑΣΜΑ Ανάβαση Πιτίτσας Αναβολή Αποτελέsmατα Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. ΕΠΑ Εκλογές Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής Ενιαίο Καρτόδρομο Λέσχη 4χ4 Πάτρας Μέγαρα ΟΜΑΕ Πάνω από τα όρια Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πρωτάθλημα Πρόγραμμα Ράλλυ Ακρόπολις ΣΟΑΑ Στράτος Φωτεινέλης Συμμετοχές ΦΙΛΜΠΑ αποτελέσματα
AUTOVISION Kart Championship: Με 42 συμμετοχές στον 2ο αγώνα στην Καλαμάτα

AUTOVISION Kart Championship: Με 42 συμμετοχές στον 2ο αγώνα στην Καλαμάτα

Ιούν 13, 2025
VOGE DS800 Rally: Ανακοινώθηκε η τιμή του και η προσφορά για προ-παραγγελία

VOGE DS800 Rally: Ανακοινώθηκε η τιμή του και η προσφορά για προ-παραγγελία

Ιούν 13, 2025
Εκπληκτικό φινάλε στο Brands Hatch με ακόμα ένα βάθρο για τον Θωμά Κρασώνη

Εκπληκτικό φινάλε στο Brands Hatch με ακόμα ένα βάθρο για τον Θωμά Κρασώνη

Ιούν 13, 2025
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In