Μια ακόμη συναρπαστική διοργάνωση ολοκληρώθηκε την Κυριακή 1η Ιουνίου, με το BAJA GREECE 2025 να ρίχνει αυλαία μέσα σε έντονο συναγωνισμό, θεαματικά περάσματα και πλήθος θεατών σε κάθε σημείο της διαδρομής. Το φετινό ράλι, που ενσωμάτωνε αγώνες για το Παγκόσμιο Κύπελλο BAJA, το Ευρωπαϊκό Κύπελλο BAJA και τον Εθνικό Αγώνα, ανέδειξε το Άργος Ορεστικό και τη Δυτική Μακεδονία σε δυναμικό επίκεντρο του διεθνούς μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Στον Διεθνή αυτό αγώνα συμμετείχε και o Πρόεδρος από το Αθλητικό Σωματείο Λέσχη 4χ4 Πάτρας Κωνσταντίνος Μπιρμπίλης. όπου έκατσε στο δεξί κάθισμα του Μωραίτη Αποστολή από την ΕΛΕΤΑ.
Το Ελληνικό δίδυμο έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο σε έναν αγώνα Παγκοσμίου επιπέδου, έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού του, έναν τερματισμό και μια ασφαλή εμφάνιση, όμως το Suzuki Jimny που οδηγούσαν είχε διαφορετική άποψη.
Το πλήρωμα ξεκινώντας τις υποχρεώσεις του από τα επίσημα δοκιμαστικά είδε την πίεση του λαδιού του κινητήρα του να “πέφτει”, αφού τα μέταλλα του στροφάλου είχαν παραδώσει πνεύμα γεμίζοντας τον κινητήρα με ρινίσματα. Η σκέψη ήταν μία, αφού την επόμενη μέρα το αμάξι έπρεπε να ήταν έτοιμο να μπει στην Super Stage.
Μια ολόκληρη ομάδα μηχανικών και φίλων έπεσαν πάνω στο αυτοκίνητο ώστε να γίνει επισκευή και να αλλαχτούν τα μέταλλα, με την επόμενη μέρα να βρίσκει το αμάξι έτοιμο και να “μιζάρει” κανονικά….. Δυστυχώς όμως δεν άντεξε…. Το κινητήρας παρέδωσε πνεύμα αφού ο στρόφαλος ήταν πληγωμένος επιτρέποντας στον Αποστόλη και τον Κώστα να κάνουν αρκετά χιλιόμετρα της πρώτης Ειδικής Διαδρομής παίρνοντας μια καλή γεύση από την σκληρότητα του αγώνα.
Η επιστροφή στο Service Park ήταν αναπόφευκτη με το πείσμα να έχει φτάσει στο μέγιστο. Δύο άτομα έφυγαν να πάνε να ξηλώσουν μοτέρ από άλλο αμάξι που βρισκόταν στην Θεσσαλονίκη, ενώ 4 άτομα προετοίμασαν το “έδαφος” πίσω στο Άργος – Ορεστικό…..
Περίπου στις 2 το πρωί η μίζα γύρισε και πάλι. Το Jimny όμως είχε άλλα σχέδια. Το μοτέρ είχε ζημιά και αρνιόταν να συνεχίσει τον αγώνα….
Το πλήρωμα από την ΕΛΕΤΑ και την Λέσχη 4χ4 Πάτρας, μετά από μέρες κούρασης και προσπάθειας ανταμείφθηκε με την δεύτερη θέση στην κατηγορία του, μετά από πολύ πείσμα και κόπο, έστω και αν δεν ολοκλήρωσε τον αγώνα.
Πραγματικά αυτό που κρατάμε είναι το πείσμα και η επιμονή του πληρώματος, αλλά και η βοήθεια από συναθλητές, μηχανικούς, φίλους και συγγενής που δέχθηκαν για να προσπαθήσουν για την ανατροπή.