• Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 14 Μαΐου, 2025
  • Login
automotopatras.gr
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
        • MOTORWEST 2019
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S
No Result
View All Result
automotopatras.gr
No Result
View All Result
Home Αγώνες Auto - Αγώνες Drift

Π. Π. Drift 2025: Οι Χαντζαράς, Καρβέλης και Χιώτης νικητές σε D1, D2 και D3 αντίστοιχα στον Μαραθώνα

Μάρκος Καπετανάκης by Μάρκος Καπετανάκης
Μάι 14, 2025
in Drift
0 0
0
Π. Π. Drift 2025: Οι Χαντζαράς, Καρβέλης και Χιώτης νικητές σε D1, D2 και D3 αντίστοιχα στον Μαραθώνα
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
Το Αθλητικό Σωματείο Corfu Racing Club (C.R.C.), με συνδιοργανωτές το Drift Dynasty και το Sportal TV, μετά την απαραίτητη έγκριση της ΟΜΑΕ (Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος) και της Επιτροπής Drift της ΕΠΑ, διοργάνωσαν τον 4ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift το Σάββατο 10 και την Κυριακή 11 Μαΐου 2025 στον Μαραθώνα, υπό την αιγίδα του Δήμου Μαραθώνα και την υποστήριξη του Γραφείου Αθλητισμού του Δήμου Μαραθώνα.
Η διαδικασία του αγώνα ξεκίνησε το Σάββατο 10 Μαΐου 2025 στο γνωστό σε όλους Πάρκινγκ Μπέη στον Μαραθώνα, το οποίο πλέον το γνωρίζουμε ως MARATHON ARENA. Από της 08:00 το πρωί του Σαββάτου, ξεκίνησε η διαδικασία με τον Διοικητικό και Τεχνικό Έλεγχο αθλητών και οχημάτων με 61 οδηγούς να ρίχνονται στην μάχη για το ψηλότερο σκαλί στου βάθρου.
Μετά την καθιερωμένη και υποχρεωτική ενημέρωση των οδηγών, ξεκίνησαν τα ελεύθερα περάσματα από τις 10:00 βάση του προγράμματος, όπου όλοι οι αθλητές έκανα αρκετά περάσματα, ώστε να γνωρίσουν την πίστα με τις δυσκολίες και τις ιδιαιτερότητές της. Ακολούθησε ένα μικρό διάλειμμα και αμέσως μετά οι βαθμολογητές ανέλυσαν, στην δεύτερη ενημέρωση, τι «ζητούν» από τους οδηγούς για να μεγιστοποιήσουν την βαθμολογία τους.
Από τις 17:00 έως τις 18:00 συνέχισαν τα ελεύθερα περάσματα για τις κατηγορίες D1 και D2, ενώ στις 18:00 ξεκίνησε η διαδικασία για τα βαθμολογημένα της D1.
Την Κυριακή λόγω της καθυστερημένης προσέλευσης στον χώρο του ασθενοφόρου αλλά και του πυροσβεστικού, το πρόγραμμα ξεκίνησε με αρκετή καθυστέρηση με την οργάνωση να προσπαθεί να «τρέξει» την διαδικασία.
Το πρόγραμμα ξεκίνησε με ελεύθερα περάσματα, ενώ μετά ακολούθησαν τα βαθμολογημένα για τις κατηγορίες D2 και D3, ενώ αμέσως μετά ακολούθησαν διπλά ελεύθερα περάσματα της κατηγορίας D1.
Ένα μικρό διάλειμμα ήταν αναγκαίο, ώστε όλοι να πάρουν μια ανάσα και να δοθεί χρόνος στις ομάδες να προετοιμαστούν για τις τελικές μάχες. Η τελευταία υποχρεωτική ενημέρωση των οδηγών από την οργάνωση και τους βαθμολογητές ήταν ενδελεχής, ενώ πραγματοποιήθηκε και «παρέλαση» με την παρουσίαση όλων των πληρωμάτων και των υποστηρικτών τους, εμπρός από την κερκίδα των θεατών.
Μετά τα βαθμολογημένα, στήθηκαν οι «σχάρες», με τις μάχες να προμηνύουν έναν πολύ δυνατό αγώνα, που δυστυχώς όμως δεν τον είδαμε να ολοκληρώνεται. Η πρωινή καθυστέρηση έπαιξε τον ρόλο της, με την οργάνωση να μην καταφέρνει να «μαζέψει» τον χρόνο, ενώ η αναγκαστική αποχώρηση των οχημάτων ασφαλείας, μετά τη δύση του ηλίου, έριξε την σημαία τερματισμού του αγώνα λίγο πριν την καθολική ολοκλήρωσή του. Ακόμα ένας σημαντικός παράγοντας στις καθυστερήσεις, ήταν η ευχάριστα μεγάλη προσέλευση θεατών, που ανάγκαζε τον Αλυτάρχη να διακόψει αρκετές φορές ώστε να απομακρυνθούν από επικίνδυνα σημεία, δημιουργώντας έναν ιδιαίτερο, αλλά έντονο «πονοκέφαλο», με την ασφάλεια όλων να είναι πρωταρχικής σημασίας.
Στο αγωνιστικό κομμάτι είδαμε περάσματα που πραγματικά θα θυμόμαστε για πολλά χρόνια, αφού το επίπεδο των Ελλήνων οδηγών αποδείχθηκε από την διαδικασία και η «δουλεία» των βαθμολογητών δεν ήταν καθόλου εύκολη. Τα περάσματα από την πλειοψηφία, ήταν στην κόψη του ξυραφιού σε όλες τις κατηγορίες, ξεσηκώνοντας τους χιλιάδες θεατές.
Στην D3 το επίπεδο των οδηγών δείχνει πραγματικά πως το Ελληνικό Drift έχει μέλλον. Την νίκη μετά από σκληρές μάχες κατάφερε να πάρει ο Χιώτης Νίκος που οδηγούσε ένα BMW E36, με τον Κάσσου Βασίλη με BMW E30 να πατάει το δεύτερο σκαλί του βάθρου, τον Νιάνια Κώστα με BMW 318 να κατακτά την τρίτη θέση και τον Γιαννάκαινα Αναστάση – Γιώργο με το ιδιαίτερο Toyota Corolla του να συμπληρώνει την τετράδα.
Στην D2 πραγματικά το θέαμα εντυπωσίασε. Τα περάσματα ήταν στο όριο, με τους βαθμολογητές τα δυσκολεύονται αρκετές φορές και σε πολλές μάχες να ζητούν «one more time» για να βγάλουν αποτέλεσμα. Νικητής αναδείχθηκε ο Καρβέλης Παναγιώτης ο οποίος ήρθε είδε και νίκησε και μάλιστα με το BMW E36 που οδηγούσε να είναι «δανεικό». Ο Ματθαίου Αλέξανδρος πραγματοποίησε έναν από τους καλύτερους αγώνες τις καριέρας του, αφού όλο το Σαββατοκύριακο ήταν εξαιρετικός, με αποτέλεσμα να φέρει το Nissan 350Z του στην δεύτερη θέση. Τρίτος τερμάτισε ο εντυπωσιακός Δόμπρης Κώνσταντίνος με BMW E36, ενώ τέταρτος τερμάτισε ο πρωτοεμφανιζόμενος Χατζηανέστης Ιωάννης με BMW F16 E36.
Στην D1 οι μάχες απλά επιβεβαίωσαν το πολύ υψηλό επίπεδο, με όλους τους αθλητές να είναι «ικανοί» για να μπουν στην βαθμολογούμενη δεκάδα. Τελικός και μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Χαντζαράς Χρήστος που οδήγησε το BMW M3 E36 στο όριο. Το δεύτερο σκαλί πάτησε ο πρωτοεμφανιζόμενος Γρύλλης Ηλίας – Πασχάλης με BMW E30, ενώ στο τρίτο σκαλί ανέβηκε ο Νταής Μανώλης με Nissan 200SX από τους Drift Pilots που μετά από καιρό ανταμείφθηκε, με ένα καλό αποτέλεσμα. Τέταρτός τερμάτισε ο πρώην πρωταθλητής, Λαγός Γιώργος με το πανέμορφο BMW M3 E36 του.
Η Οργανωτική επιτροπή του αγώνα, απολογούμενη για την μη ολοκλήρωση των μαχών στις τελικές φάσεις αισθάνεται την υποχρέωση να ζητήσει ένα μεγάλο συγνώμη από τους χιλιάδες θεατές αλλά και τους οδηγούς. Η προσπάθεια του Αθλητικού Σωματείου C.R.C. αλλά και των συν διοργανωτών Drift Dynasty και Sportal TV είναι μεγάλη και έχει φέρει αποτέλεσμα με την αύξηση του επιπέδου των Ελληνικών διοργανώσεων. Μέγιστη προτεραιότητα είναι η ασφάλεια όλων και αυτό δεν είναι διαπραγματεύσιμο. Η καθυστερημένη προσέλευση των οχημάτων ασφαλείας αλλά και το πέρας του οραρίου τους, ήταν καταλυτική παράγοντες στην μη ολοκλήρωση του αγώνα. Μαθαίνουμε από τα λάθη μας και βελτιωνόμαστε…
Για τους «άτυχους» που δεν μπόρεσαν να παρακολουθήσουν τον αγώνα από κοντά, το Sportal TV έχει «ανεβάσει» το βίντεο του αγώνα
Lets drift again soon, at Marathon Arena…



Tags: driftΜαραθώνας
ShareTweetShare
Previous Post

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025: Υπερθέαμα την πρώτη μέρα της μάχης του Μαραθώνα

Ετικέτες

2017 2018 Dirt Games drift EKO RACING FIA HTTC IAME Karting kartmania Motor Festival Patra rotax Rotax Max Challenge Seajets Skarta Ekato Start Line ΑΟΛΑΠ ΑΟΠ ΑΣΜΑ Ανάβαση Πιτίτσας Αναβολή Αποτελέsmατα Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. ΕΠΑ Εκλογές Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής Ενιαίο Καρτόδρομο Λέσχη 4χ4 Πάτρας Μέγαρα ΟΜΑΕ Πάνω από τα όρια Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πρωτάθλημα Πρόγραμμα Ράλλυ Ράλλυ Ακρόπολις ΣΟΑΑ Στράτος Φωτεινέλης Συμμετοχές ΦΙΛΜΠΑ αποτελέσματα
Π. Π. Drift 2025: Οι Χαντζαράς, Καρβέλης και Χιώτης νικητές σε D1, D2 και D3 αντίστοιχα στον Μαραθώνα

Π. Π. Drift 2025: Οι Χαντζαράς, Καρβέλης και Χιώτης νικητές σε D1, D2 και D3 αντίστοιχα στον Μαραθώνα

Μάι 14, 2025
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025: Υπερθέαμα την πρώτη μέρα της μάχης του Μαραθώνα

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025: Υπερθέαμα την πρώτη μέρα της μάχης του Μαραθώνα

Μάι 10, 2025
Πλημυρίζει και πάλι η Ελλάδα με Ferrari από το Club “Passione Rossa”

Πλημυρίζει και πάλι η Ελλάδα με Ferrari από το Club “Passione Rossa”

Μάι 9, 2025
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In