• Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 16 Ιουνίου, 2025
  • Login
automotopatras.gr
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
        • MOTORWEST 2019
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S
No Result
View All Result
automotopatras.gr
No Result
View All Result
Home Αγώνες Auto - Αγώνες Formula 1

«FORMULA 1»: Νικητής ο ΟΣΚΑΡ ΠΙΑΣΤΡΙ στο 17ο GRAND PRIX του ΑΖΕΡΜΠΑΪΤΖΑΝ

Μάρκος Καπετανάκης by Μάρκος Καπετανάκης
Σεπ 17, 2024
in Formula 1
0 0
0
«FORMULA 1»: Νικητής ο ΟΣΚΑΡ ΠΙΑΣΤΡΙ στο 17ο GRAND PRIX του ΑΖΕΡΜΠΑΪΤΖΑΝ
0
SHARES
32
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Συγκρούσεις, ανατροπές, δράμα, προσπεράσεις και μονομαχίες για Όσκαρ, είχε ο 17ος αγώνας στο Μακού! Τελικός νικητής ο νεαρός Αυστραλός οδηγός της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι, ο οποίος πήρε τη 2η νίκη της καριέρας του, χάρη σ’ ένα κυριαρχικό προσπέρασμα πάνω στο Σαρλ Λεκλέρκ, με τη Ferrari. Ο Πιάστρι φρέναρε οριακά από 350 km/h και βούτηξε στην εσωτερική στο τέλος της μεγάλης ευθείας των 2.2 km. Η μάχη των δύο κράτησε καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ο Λεκλέρκ εκκινούσε πρώτος και διατήρησε το προβάδισμα. Αμφότεροι εκκίνησαν με τη μέση γόμα, η οποία ταίριαζε καλύτερα στη Ferrari. Έτσι, ο Λεκλέρκ μέχρι την είσοδο στα πιτ στον 16ο γύρο, είχε την ευκαιρία να αυξήσει τη διαφορά του στα 5 sec. Μόλις, όμως, η Ferrari έβαλε τη σκληρή γόμα δεν είχε εξίσου ανταγωνιστικό ρυθμό. Ο Πιάστρι, που είχε μπει ένα γύρο πριν τον Λεκλέρκ, μάζεψε τη διαφορά και πέρασε μπροστά στον 20ο  γύρο. Ο Λεκλέρκ έμεινε κολλημένος πίσω του και προσπαθούσε σε κάθε γύρο μέχρι τον 46ο να ανακτήσει τη θέση. Κάπου εκεί τα πίσω ελαστικά της Ferrari, άρχισαν να πνέουν τα λοίσθια και ο Πιάστρι απομακρύνθηκε.

 

Ο Πέρεζ που ακολουθούσε κόλλησε πίσω από τον Λεκλέρκ, που αμύνθηκε από την εσωτερική στην 1η στροφή. Ο Μεξικάνος πήγε από την εξωτερική αλλά δεν κατάφερε να περάσει. Σήκωσε το πόδι από το γκάζι για να μη χτυπήσει με τη Ferrari, στρίβοντας και έτσι του χώθηκε ο Σάινθ από μέσα. Ο Ισπανός πέρασε 3ος και όρμησε από την εξωτερική στον Λεκλέρκ, σε μια αψυχολόγητη κίνηση στα φρένα για τη στροφή 2. Βρέθηκε εκτός γραμμής στην έξοδο της 2, ο Πέρεζ άδραξε την ευκαιρία, χώθηκε από την εσωτερική και καθώς κατευθύνονταν προς τη στροφή 3, ακούμπησαν με αποτέλεσμα να συγκρουστούν και να τεθούν εκτός αγώνα. Ο αλυτάρχης επέβαλε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, υπό το οποίο έπεσε η καρό σημαία. Μεγάλος ωφελημένος της σύγκρουσης των δύο – την οποία εξέτασαν οι αγωνοδίκες και αποφάνθηκαν αγωνιστικό συμβάν – ο Ράσελ, που ανέλπιστα ανέβηκε στο βάθρο με τη Mercedes. Ο Πιάστρι πήρε 25 βαθμούς και ο Νόρις, που τερμάτισε 4ος, με αποτέλεσμα η McLaren να προηγείται πλέον του πρωταθλήματος κατασκευαστών, για πρώτη φορά, από τον πρώτο αγώνα της σεζόν του 2014 στην Αυστραλία.

 

Η πλειοψηφία των οδηγών (14) επέλεξε να εκκινήσει με τη μέση γόμα. Η σκληρή γόμα επιλέχθηκε από τους Νόρις (McLaren), Άλμπον (Williams), Ρικιάρντο (Racing Bulls), Ζου (Sauber) και τους δύο οδηγούς της Alpine (Οκόν και Γκασλί). Όπως αναμενόταν, η στρατηγική μίας στάσης αποδείχθηκε η πιο αποτελεσματική, όσον αφορά στη διαχείριση των ελαστικών: μόνο δύο οδηγοί, οι Στρολ και Φερστάπεν, έκαναν δύο στάσεις, αλλά όχι για στρατηγικούς λόγους. Ο Καναδός είχε κλατάρισμα και ο Ολλανδός προσπαθώντας ανεπιτυχώς – λόγω VSC – στο φινάλε να σημειώσει ταχύτερο γύρο. O Γκασλί συμπλήρωσε 50 γύρους με το σκληρό ελαστικό, κάνοντας στάση στον προτελευταίο γύρο για να αλλάξει σε μαλακό. Όσον αφορά τη μέση γόμα, ο Άλμπον κατάφερε να συμπληρώσει 20 γύρους μ’ αυτή.

 

Μετά το τέλος του αγώνα ο Όσκαρ Πιάστρι, τόνισε: «Προσπάθησα στην αρχή του αγώνα να πάρω την πρωτοπορία, αλλά μόλις βγήκα εκτός Drag Reduction System (DRS) δεν είχα το ρυθμό. Μετά το πιτ στοπ, είδα ότι ήμασταν ξανά αρκετά κοντά και ένιωσα ότι είχα λίγο επιπλέον πρόσφυση, οπότε έπρεπε να ρισκάρω. Γνώριζα ότι αν δεν περνούσα στην αρχή, δεν θα περνούσα ποτέ. Έτσι, πήρα μία μεγάλη απόφαση, κατάφερα να πετύχω τον στόχο μου και στη συνέχεια να κρατηθώ στους επόμενους 35 γύρους στην κόψη του ξυραφιού. Στους τελευταίους δύο γύρους, όταν ο Λεκλέρκ βγήκε εκτός DRS, ήταν λίγο πιο εύκολα, αλλά συνολικά ήταν σκληρή δουλειά. Αδιαπραγμάτευτα ήταν για έναν από τους καλύτερους αγώνες της καριέρας μου. Όταν ήρθα στην ομάδα πέρυσι, ήμασταν κυριολεκτικά τελευταίοι και τώρα οδηγούμε το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Καταφέραμε να κάνουμε την ανατροπή στους 18 μήνες που είμαι εδώ. Πρώτον, είναι η βελτίωση του μονοθεσίου, και αυτό με βοήθησε να βελτιωθώ και εγώ. Αποτελέσματα όπως αυτό δεν ήταν δυνατά πριν από 12 μήνες για μένα, οπότε είναι μια τεράστια προσπάθεια ολόκληρης της ομάδας και είμαι ενθουσιασμένος να δω τι θα φέρει το μέλλον».




ShareTweetShare
Previous Post

Historic Acropolis Rally 2024: Με 11 ειδικές διαδρομές!

Next Post

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Crosscar: Στον Γρύλλο ο επόμενος γύρος

Ετικέτες

2017 2018 2025 Dirt Games drift EKO RACING FIA HTTC IAME Karting kartmania Motor Festival Patra rotax Rotax Max Challenge Seajets Skarta Ekato Start Line ΑΟΛΑΠ ΑΟΠ ΑΣΜΑ Ανάβαση Πιτίτσας Αναβολή Αποτελέsmατα Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. ΕΠΑ Εκλογές Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής Ενιαίο Καρτόδρομο Λέσχη 4χ4 Πάτρας Μέγαρα ΟΜΑΕ Πάνω από τα όρια Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πρωτάθλημα Πρόγραμμα Ράλλυ Ακρόπολις ΣΟΑΑ Στράτος Φωτεινέλης Συμμετοχές ΦΙΛΜΠΑ αποτελέσματα
AUTOVISION Kart Championship: Με 42 συμμετοχές στον 2ο αγώνα στην Καλαμάτα

AUTOVISION Kart Championship: Με 42 συμμετοχές στον 2ο αγώνα στην Καλαμάτα

Ιούν 13, 2025
VOGE DS800 Rally: Ανακοινώθηκε η τιμή του και η προσφορά για προ-παραγγελία

VOGE DS800 Rally: Ανακοινώθηκε η τιμή του και η προσφορά για προ-παραγγελία

Ιούν 13, 2025
Εκπληκτικό φινάλε στο Brands Hatch με ακόμα ένα βάθρο για τον Θωμά Κρασώνη

Εκπληκτικό φινάλε στο Brands Hatch με ακόμα ένα βάθρο για τον Θωμά Κρασώνη

Ιούν 13, 2025
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In