• Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 12 Σεπτεμβρίου, 2025
  • Login
automotopatras.gr
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
        • MOTORWEST 2019
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S
No Result
View All Result
automotopatras.gr
No Result
View All Result
Home Αγώνες Auto - Αγώνες Πανελλήνια Πρωταθλήματα

“57ο Ράλλυ ΔΕΘ –  Τάσος Κυρλαγκίτσης”: Συμμετοχές και Ωράριο

Μάρκος Καπετανάκης by Μάρκος Καπετανάκης
Σεπ 12, 2025
in Πανελλήνια Πρωταθλήματα
0 0
0
“57ο Ράλλυ ΔΕΘ –  Τάσος Κυρλαγκίτσης”: Συμμετοχές και Ωράριο
0
SHARES
13
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ο σημαντικότερος αγώνας στη Βόρεια Ελλάδα, το “57ο Ράλλυ ΔΕΘ – Τάσος Κυρλαγκίτσης” είναι έτοιμος να υποδεχθεί τους 36 συμμετέχοντες –εκ των οποίων 4 πληρώματα από τη Βουλγαρία-που θα λάβουν μέρος το διήμερο 13- 14 Σεπτεμβρίου, σε ένα αγώνα με αυξημένο συντελεστή 1.5

 

Η φετινή διοργάνωση είναι αφιερωμένη στον Τάσο Κυρλαγκίτση και της συζύγου του Ελένης Λιμπιτσιούνη, που έφυγαν άδικα σε αεροπορικό δυστύχημα πριν 20 χρόνια. Ο ΑΟΘ θέλοντας να τιμήσει την μνήμη του ιδιαίτερα αγαπητού στο χώρο των αγώνων, Τάσου Κυρλαγκίτση, λάτρη αυτοκινήτου & κάρτ που δραστηριοποιήθηκε στο χώρο εξελίσσοντας αναρτήσεις αγωνιστικών αυτοκινήτων απόφάσισε να ονομάσει το “57ο Ράλλυ ΔΕΘ” με το όνομα του.

 

Το “57ο Ράλλυ ΔΕΘ – Τάσος Κυρλαγκίτσης” αποτελεί τον τέταρτο & τελευταίο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου, με τα πληρώματα να διαγωνίζονται σε 5 ειδικές διαδρομές 92.9 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

 

Η σχεδίαση της εφετινής έκδοσης που έχει προετοιμάσει ο ΑΟΘ – Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης περιλαμβάνει 2 επαναλαμβανόμενα περάσματα από τις διαδρομές “Λιβάδι – Πετροκέρασα μήκους 19.66χλμ & “Χολομώντας – RS200” μήκους 23,63χλμ, ενώ ο αγώνας ολοκληρώνεται με τη τέλεση της Powerstage “Γαλάτιστα ΒΑΛΜΑ” των 6,35χλμ, την Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου.

 

Την προηγούμενη ημέρα, Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου, το πρόγραμμα του αγώνα ανοίγει με τη διεξαγωγή του Διοικητικού & Τεχνικού Ελέγχου στη Νότια Πύλη της ΔΕΘ –  Helexpo που θα πραγματοποιηθεί 10:00 – 14:00.

Στη συνέχεια, το μεσημέρι της ίδιας ημέρας 15:00 – 18:00, όσα πληρώματα επιθυμούν μπορούν να δοκιμάσουν τα αγωνιστικά τους στο προαιρετικό shakedown στη Γαλάτιστα προκειμένου να πραγματοποιήσουν με ασφάλεια τις τελικές ρυθμίσεις στα οχήματα τους.

 

Έπειτα από αρκετά χρόνια, η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα, επιστρέφει στο χώρο της ΔΕΘ – Helexpo, με τη Νότια Πύλη “να φοράει τα καλά της” στις 20:30 ώστε να υποδεχθεί τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού για την παρουσίαση των συνδυασμών που θα αγωνιστούν στο “57ο Ράλλυ ΔΕΘ – Τάσος Κυρλαγκίτσης”.Αντίστοιχα, το απόγευμα της Κυριακής, ο ίδιος χώρος θα φιλοξενήσει τον τερματισμό και την απονομή των επάθλων στους νικητές.

 

Το κέντρο του αγώνα θα βρίσκεται στο Σχολείο Γαλάτιστας ενώ ο χώρος του Service Park έχει οριστεί στην Αγία Αναστασία Χαλκιδικής.

 

Οι Σωκράτης Τσολακίδης – Γιώργος Πολυζώης(Skoda Fabia RS Rally2) αποτελούν το φαβορί για τη νίκη στις διαδρομές της Χαλκιδικής, με το πλήρωμα να κατέχει το ρεκόρ νικών (8) στον αγώνα, τα προηγούμενα χρόνια.

 

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, θα παρευρεθούν στον αγώνα που διοργανώνει ο ΑΟΘ – Αυτοκινητιστικός Ομιλος Θεσσαλονίκης, οι Anton Titov – Alexander Spirov που θα επιδιώξουν να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους στον αγώνα, έπειτα από την περυσινή τέταρτη θέση που κατέκτησαν στη προηγούμενη έκδοση του αγώνα. Το Βουλγάρικο πλήρωμα του ασημένιου Hyundai i20 N Rally2 που τιμά με τη παρουσία του το φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, θα προσπαθήσει να ανέβει για ακόμα μια φορα το 2025 στο βάθρο έπειτα από τον εναρκτήριο γύρο του θεσμού.

 

Οι Τίτος Τιτάκης – Αλέξανδρος Χαλκιαδάκης επιστρέφουν σε “Ράλλυ ΔΕΘ”έπειτα από μια τετραετία και με το νέο τους ερυθρόλευκο Skoda Fabia R5, αναμένονται να δώσουν τη δική του μάχη για τη διακριση απέναντι στους Βούλγαρους Georgi Yankov – Cvetan Baldjiev με ίδιο αυτοκίνητο.

Να δυσκολέψουν το έργο των σύγχρονων τετRακίνητων αγωνιστικών θα προσπαθήσουν οι “φτερουγάτοι” συνδυασμοί, Άκης Καλούδης – Σάκης Τοπούζης (Mitsubishi Lancer Evo VIII), Νίκος Σωτηριάδης – Θανάσης Καλίγκος (Mitsubishi Lancer EvoIX) & οι Διονύσης Μαυροδής – Ιωάννης Σαρητσόγλου με το “παντός εδάφους” Subaru Impreza 555.

 

 

Οι Χρήστος Αυγερόπουλος – Στράτος Γιαβάσης έπειτα από δυο ανεπιτυχή αποτελέσματα στις τελευταίες τους επισκέψεις σε “Ράλλυ ΔΕΘ” επιστρέφουν στη Θεσσαλονίκη με το νέο τους αγωνιστικό με σκοπό να ξορκίσουν τη κατάρα των εγκαταλείψεων τα τελευταία χρόνια.

“Τα παιδιά από τη Πάτρα” που εξασφάλισαν το τίτλο των πρωταθλητών της κατηγορίας F2, και κυπελλούχων της κλάσης C5, μετά από τις 3 νίκες που σημείωσαν σε ισάριθμους αγώνες στο φετινό πρωτάθλημα αναμένεται να χαρίσουν άφθονο θέαμα και εντυπωσιακά περάσματα με το Peugeot 208 Rally4.

 

Όπως συμβαίνει κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς, απέναντι στο Πατρινό πλήρωμα θα βρεθούν για ακόμα ένα αγώνα οι Γιώργος Γεροδήμος – Θωμάς Παπαθωμάς (Renault Clio R3T) & Θανάσης Στεργιάδης – Παναγιώτης Γαζγάζης (Citroen DS3 R3T) καθώς και οι Δημήτρης & Μάνος Κτιστάκης (Peugeot 306)

 

“Ντέρμπυ αυστηρώς ακατάλληλο για καρδιακούς”, η μονομαχία των τριών προαναφερθέντων πληρωμάτων με το νικητή να κατακτά και το κύπελλο της κλάσης C3 όπου πρωταγωνιστούν.

Ένα κύπελλο που θέλουν να διατηρήσουν στη κατοχή τους οι μόνιμοι κυπελλούχοι της κλάσης τα τελευταία χρόνια Δημήτρης Κτιστάκης – Μάνος Κτιστάκης.

 

Το ταχύτατο δικίνητο Κρητικό πλήρωμα παρόλο που έχει ταλαιπωρηθεί από το Peugeot 306, κατά τη διάρκεια της χρονιάς, διατηρεί ακέραιες τις ελπίδες του για τη κατάκτηση του κυπέλλου της κλάσης καθώς υπολείπεται μόλις τριών βαθμών από τα πληρώματα των Γαλλικών υπερτροφοδοτούμενων που ισοβαθμούν στη κορυφή της βαθμολογίας της κλάσης.

 

Παράλληλα, οι Κρητικοί “Panizzi” που εγκατέλειψαν τη προσπάθεια τους στο προηγούμενο αγώνα, ταξιδεύουν στο “Ράλλυ ΔΕΘ – Τάσος Κυρλαγκίτσης” με σκοπό τη διατήρηση του τίτλου στη κατηγορία F2E με τους νικητές στο τρίτο γύρο του θεσμου, Ανδρέα Περάκη –  Κώστα Κουρουγκιαούρη να περνούν δεύτερη νιότη πίσω από τα πηδάλια του ανανεωμένου Peugeot 206 και να διεκδικούν στα ίσια το τίτλο. Θα βγάλει πρωταθλητή ο Χολομώντας?

Οι τετράκις κυπελλούχοι της κλάσης C4, θα τεθούν αντιμέτωποι για τη νίκη στη κλάση, τους Κωνσταντίνο Αναγνωστάκη – Δημήτρη Αλεξιάδη (Suzuki Swift Sport), με τον οδηγό να συμμετέχει για 27η φορά σε Ράλλυ ΔΕΘ!

 

Αντίστοιχα, στη μάχη του βάθρου της κατηγορίας F2 θα επιδιώξουν να μπει το Βουλγάρικο δίδυμο των Luyben Kamenov – Valentin Budinov (Peugeot 208 Rally4) που απέδειξαν τη προηγούμενη χρονιά τη ταχύτητα τους στις ειδικές διαδρομές της Χαλκιδικής ολοκληρώνοντας στο τρίτο σκαλί του βάθρου της κατηγορίας, στην παρθενική τους επίσκεψη στον αγώνα. Να εκμεταλλευτούν λάθη των υπόλοιπων συνδυασμών στις γνώριμες διαδρομές θα προσπαθήσουν οι Σίμος Θεοφανίδης – Νίκος Αγγελάκης με το υπερτροφοφοτούμενο Peugeot 207 R3T.

 

 

Συναρπαστική μάχη με θέαμα και συναγωνισμό αναμένεται στη κλάση C5.

Μπορεί οι πρωταθλητές της κατηγορίας F2, Αυγερόπουλος – Γιαβάσης να έχουν εξασφαλίσει με το Peugeot 208 Rally4 το κύπελλο της κλάσης παρόλαυτα, το πεδίο της διάκρισης στον αγώνα παραμένει ανοιχτό.

 

Τα διαπιστευτήρια της ταχύτητας που τους διακρίνει στις ειδικές διαδρομές της Βορείου Ελλάδος, έχουν αποδείξει πίσω από τα πηδάλια του Citroen Saxo VTS τους, οι Θεόφιλος Κατσιώνης – Χρήστος Θεοφανίδης που θα κυνηγήσουν τους Κρητικούς μονομάχους της κατηγορίας F2E και τη διάκριση για ακόμα μια χρονιά στη κλάση C5 όπου συμμετέχουν.

 

Απέναντι τους θα βρούν, τον κυπελλούχο Βορείου Ελλάδος 2015, Δημήτρη Κουμποτή που επιστρέφει έπειτα από απουσία 8 ετών στα πηδάλια του Peugeot 106 και θα έχει το Νίκο Τσακίρη να τον καθοδηγεί απο το δεξί κάθισμα, στη πρώτη τους αγωνιστική συνύπαρξη.

 

Να ξεπεράσει τα προβλήματα νεότητας που αντιμέτωπισε στους προηγούμενους αγώνες στο νέο 1600άρι Peugeot 106 του, και να φτάσει στο τερματισμό θα επιδιώξει ο μοναδικός οδηγός ράλλυ με αναπηρία, Στράτος Σταματάκης με συνοδηγό το Φίλιππο Φακουρέλη.

 

26 χρονιά μετά τη τελευταία του εμφάνιση σε Ράλλυ ΔΕΘ, ως συνοδηγός το 1999, ο Άγγελος Κουτσούκος επιστρέφει ως οδηγός του Toyota Starlet EP91 μαζί με τον Ευθυμη Μπόκαρη στο πλευρό του ενώ οι Παναγιώτης Καραμπαμπάς – Στράτος Αφεντούλης (Citroen AX) έχουν ως στόχο το τερματισμό και τη συλλογή αγωνιστικών χιλιομέτρων στη τρίτη αγωνιστική συμμετοχή στη σύντομη αγωνιστική τους πορεία.

 

Ακρως θεαματική αναμένεται να είναι για ακόμα μια χρονιά, η κλάση C6.

Βαθμολογικό Προβάδισμα στην υπεράσπιση του τίτλου τους έχουν οι Γιάννης Κουτσοδήμος – Σπύρος Βλάγκας (Peugeot 106) οι οποίοι έχουν εξασφαλίσει για δεύτερη διαδοχική χρονιά το τίτλο στη Νορμάλ κατηγορία που θα συναντήσουν ισχυρό ανταγωνισμό απέναντι σε πλήθος συνδυασμών. Απέναντι τους για ακόμα μια χρονιά θα βρουν τους Petar Yordanov – Luybka Yordanova (Renault Clio Rally5) οι οποίοι “θέλουν να πάρουν τη ρεβάνς” έπειτα από τη περυσινή τους ήττα στις λεπτομέρειες.

 

Με το βλέμμα περισσότερο στη μονομαχία τους για τον τίτλο της κατηγορίας “Under30” παρά στη νίκη στη κλάση C6, θα λάβουν μέρος οι πρωτοπόροι της βαθμολογίας της κατηγορίας, Βαγγέλης Μασιάλας – Ανδρέας Μασιάλας με το μαύρο Citroen Saxo VTS απέναντι στους έτερους διεκδικητές Γιάννη Μόσιο – Κωνσταντίνο Στέλλο με το λευκό Citroen Saxo VTS.

 

Ανάμεσα στους διεκδικητές της νίκης λογίζεται και ο συνδυασμός των νικητών του αγώνα στη κατηγορία το 2021 & το 2023, Αλέξανδρος Αβραμίδης – Ράνια Κυρλαγκίτση με ακόμα ένα Citroen Saxo που θα θελήσει να τιμήσει με μια ένα θετικό αποτέλεσμα την συμπλήρωση 20ετών από την απώλεια της οικογένειας.

 

Την πρώτη τους κοινή εμφάνιση στο τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος θα πραγματοποιήσουν οι Νίκος Μανούσκος – Ταξιάρχης Μανούσκος πίσω από τα πηδάλια ενος ακόμα Citroen Saxo, με τους “αναβασάκιδες” Γιώργο Ξενοκώστα – Θάνο Αποστολίδη να ενώνουν για πρώτη φορά τις δυνάμεις τους στα bucket ενός Peugeot 106. Οι Γιάννης Γιαλούρης –  Μιχάλης Γιαλούρης θα δεθούν για πρώτη φορά ως πλήρωμα στο Suzuki Swift GTi, με τον συνοδηγό να κάνει το ντεμπούτο του στους αγώνες, στη φετινή διοργάνωση.

Τη δική του πρεμιέρα στο φετινό “Ράλλυ ΔΕΘ – Τάσος Κυρλαγκίτσης” θα πραγματοποιήσει ως οδηγός ο Γιώργος Κομματάς ο οποίος έπειτα από αρκετα χιλιόμετρα ως συνοδηγός θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός Nissan Micra K12.

Το “βάπτισμα του πυρός” στους ελληνικούς αγώνες θα πάρει και ο Σάββας Κουγιουμτζόγλου που έχει αναλάβει να καθοδηγήσει τον Γιάννη Αναστασοβίτη από το δεξί κάθισμα του Peugeot 205

 

Το καλύτερο πλασάρισμα στα δικίνητα και τη γενική κατάταξη, θα επιδιώξουν οι Νίκος Τρυχίδης – Απόστολος Αβραμίδης (Citroen Xsara VTS),Δημήτρης Παρταλιός – Γιάννης Καφτάντζης (Peugeot 206), Γιώργος Αγγελίδης – Πασχάλης Κέππας (Renault Clio RS) καθώς και ο, πρόεδρος του ΑΟΘ, Βασίλης Φυγκιώρης που θα λάβει μέρος με το Μάκη Λακόρτε να τον καθοδηγεί στην Opel Ascona τους.

Έπειτα από την εγκατάλειψη τους το 2023, οι Μιλτιάδης Ανδρεάδης – Βασίλης Σούστας (Honda Civic Type R FN2) θα επιδιώξουν να δουν τη ράμπα του τερματισμού, στην 15η συμμετοχή του οδηγού σε “Ράλλυ ΔΕΘ”.

 

Με το πιο ιδιαίτερο αγωνιστικό πιθανότατα των αγώνων της Βορείου Ελλάδος θα λάβουν μέρος στο αγώνα οι Χρήστος & Πέτρος Νιζάμης. Το πλήρωμα του ιδιαίτερου & συνάμα σπάνιου Skoda 130 RS, θέλει να αντικρύσει τη σημαία του τερματισμού στο φετινό “Ράλλυ ΔΕΘ – Τάσος Κυρλαγκίτσης” καθώς σε λίγες ημέρες συμπληρώνονται 20 χρόνια από τη ξαφνική απώλεια του Δημήτρη Νιζάμη, αδελφού & πατέρα αντίστοιχα, του πληρώματος που έφυγε κατά τη διάρκεια του Ράλλυσπριντ Ζίχνης το 2005.

 

Ο τέταρτος & τελευταίος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ πραγματοποιείται με τη συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και τη στήριξη του Υπουργειου Εσωτερικών Μακεδονίας Θράκης.Αρωγοί και πολύτιμη βοήθεια προσφέρουν επίσης οι Δήμοι Θεσσαλονίκης, Πολυγύρου, Αριστοτέλη, Θέρμης & Λαγκαδά. Στο πλευρό του ΑΟΘ – Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης βρίσκονται για άλλη μια χρονιά η ΔΕΘ – Helexpo, καθώς και η Ελληνική Αστυνομία, η Πυροσβεστική Υπηρεσία με τα κατα τόπους κλιμάκια τους, μαζί με την Εθελοντική Διασωστική & Ανθρωπιστική Οργάνωση “ Έλληνες Διασώστες RescueGR” που διασφαλίζουν υψηλές υπηρεσίες ασφαλείας & ιατρικής περίθαλψης στη διοργάνωση του “57ου Ράλλυ ΔΕΘ – Τάσος Κυρλαγκίτσης”.

 

Μεγάλος χορηγός του αγώνα είναι η “RS200 Motor Oil”, ενώ τη φετινή χρονιά την έμπρακτη στήριξη τους στον αγώνα παρέχουν οι εταιρείες: Φέτα ΒΑΛΜΑ,  Βίκος Cola, Express Service, Power Delcore, & η VIOKARplus που παρέχει τα πλοηγά αυτοκίνητα της διοργάνωσης.




Tags: 57οΡάλλυ ΔΕΘΣυμμετοχέςΤάσος ΚυρλαγκίτσηςΩράριο
ShareTweetShare
Previous Post

3η ετήσια συνάντηση μελών και φίλων της Alfa Romeo: Στις 28 Σεπτεμβρίου στην Παραβόλα Αγρινίου

Next Post

Πρωταθλητής regular season στην OPEN ο Θωμάς Κρασώνης!

Ετικέτες

2017 2018 2025 Dirt Games drift EKO RACING FIA IAME Karting kartmania Motor Festival Patra Patras Motor Show rotax Rotax Max Challenge Seajets Skarta Ekato Start Line ΑΟΛΑΠ ΑΟΠ ΑΣΜΑ Ανάβαση Πιτίτσας Αναβολή Αποτελέsmατα Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. ΕΠΑ Εκλογές Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής Ενιαίο Καρτόδρομο Λέσχη 4χ4 Πάτρας Μέγαρα ΟΜΑΕ Πάνω από τα όρια Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πρωτάθλημα Πρόγραμμα Ράλλυ Ακρόπολις ΣΟΑΑ Στράτος Φωτεινέλης Συμμετοχές ΦΙΛΜΠΑ αποτελέσματα
myKTEO 12ο Φθινοπωρινό Ράλλυ 2025: Ραντεβού στην Ιτέα!

myKTEO 12ο Φθινοπωρινό Ράλλυ 2025: Ραντεβού στην Ιτέα!

Σεπ 12, 2025
Patras Motor Show 2025: Drift, συναυλίες και χιλιάδες επισκέπτες στο Νότιο Πάρκο

Patras Motor Show 2025: Drift, συναυλίες και χιλιάδες επισκέπτες στο Νότιο Πάρκο

Σεπ 12, 2025
ΝΕΟ XCITING VS 400 Ε5+: Εuro5+ και ακόμα πιο Xciting!

ΝΕΟ XCITING VS 400 Ε5+: Εuro5+ και ακόμα πιο Xciting!

Σεπ 12, 2025
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

No Result
View All Result
  • Ειδήσεις
    • Νέα
    • Τοπικά Νέα
    • Νέα Κατασκευαστών
      • Auto
      • Moto
    • Gadget – Τεχνολογία
    • Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας
    • Εκδηλώσεις
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ
      • Εκδηλώσεις
      • P.M.S
      • MOTORWEST 2020
      • Εκθέσεις – MOTORSHOW
      • Συναντήσεις – Εκδρομές
  • Αγώνες
    • Auto – Αγώνες
      • WRC
      • Formula 1
      • Ακρόπολις
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Κύπελλα
      • Έπαθλα
      • Drift
      • 4Χ4
      • Historic Rally
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΟΜΑΕ
      • Σ.Ο.Α.Α
      • ΣΑΜΑΕ
      • ΠΑΣΜΑ
    • Moto – Αγώνες
      • MotoGP
      • Πανελλήνια Πρωταθλήματα
      • Διάφοροι Αγώνες
      • ΑΜΟΤΟΕ
    • KART
      • Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
      • Έπαθλα Kart
      • Διάφοροι Αγώνες Kart
      • PICK
    • Dragster – Drag Day
    • Track Days
    • Διάφορα
  • Λοιπές Κατηγορίες
    • Blast from the Past
    • Πρέπει να το δείς
    • ΣΚΕΨΕΙΣ
      • Θα γίνω λίγο κακός
      • Beauties and the Beasts
      • Γυναικεία Ματιά
  • Automotive Gossip
    • Παρουσιάσεις – Συνεντεύξεις
    • “Στα υπόγεια”
    • Κους-Κους
    • Όποιος νύχτα…”πατεί”
  • ESP OFF – TV SHOW
  • P.M.S

© 2021 Automotopatras - Developed and Designed by Pantelis Sarras.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In