Θα γίνω λίγο κακός : Τα «κλειστά αυτιά» της ΟΜΑΕ

Του Μάρκου Κ. Καπετανάκη

Λίγο πριν την έναρξη των Πρωταθλημάτων, των Κυπέλλων και των Επάθλων που προκήρυξε η ΟΜΑΕ για το 2019 και επικρατεί μια αναστάτωση να το πω, σύγχυση να το πω, δεν ξέρουμε που μας παν τα τέσσερα να το πω.

Αν και η Διοίκηση είναι αισιόδοξη για το μέλλον, με τα όποια μικρά ή μεγάλα προβλήματα, στις τάξεις των Αθλητών – Οδηγών δεν είναι τόσο αισιόδοξα τα πράγματα, αφού και πάλι τα «κεντρικά» Πρωταθλήματα και τα Κύπελλα είναι σκορπισμένα από τον Βορρά μέχρι το Νότο ή σε αντίθετη περίπτωση γύρο γύρο από την Πρωτεύουσα.

Συμφωνούμε απόλυτα πως είναι δύσκολος ο σχεδιασμός ενός Αγωνιστικού Ημερολογίου που θα ικανοποιήσει κάθε έναν αγωνιζόμενο και θα έχει χαμηλό μπάτζετ. Όμως πλέον υπάρχουν δεδομένα. Υπάρχουν στατιστικά. Αυτά δεν μπορούμε να τα βάζουμε στο καλάθι των άχρηστων και να μην τα λαμβάνουμε υπόψιν.

Ένα Πρωτάθλημα Αναβάσεων σε μια από τα ίδια, με άπειρα προβλήματα σε συγκεκριμένες διοργανώσεις το 2018. Ένα Πρωτάθλημα Ράλλυ που είναι μόνο για βαθιές τσέπες και διοργανώνουμε εμείς και εμείς. Ένα Πρωτάθλημα Drift αβέβαιο με χωράφια και αλάνες. Το Πρωτάθλημα Ταχύτητας σε καθεστώς μονοπωλίου, ενώ το Πρωτάθλημα Καρτ σε δεύτερη μοίρα, ελαίω Ιδιωτικών Επάθλων.

Ας είμαστε όμως ειλικρινείς. Έστω και την τελευταία στιγμή. Αυτή τη στιγμή τα μεγαλύτερα προβλήματα, είναι ο καταιγισμός παραιτήσεων που επικρατούν στην ΟΜΑΕ από το ΔΣ και τις Επιτροπές, καθώς και το επικοινωνιακό κομμάτι της Διοίκησης με τον έξω κόσμο.

Πρώτη φορά συναντάμε μια Διοίκηση με εντελώς κλειστά αυτιά και παρωπίδες και αυτό ευχόμαστε να αλλάξει σύντομα. Είναι απαράδεκτο σε όποια Διοίκηση, να μην ακούει την βάση και ανθρώπους που έχουν δώσει ψυχή και σώμα για αυτό που λέγεται Ελληνικός Μηχανοκίνητος Αθλητισμός. Άλλωστε, πλέον κάθε κείμενο που δακτυλογραφείτε στο ΟΑΚΑ, γράφετε με το σκεπτικό του πως θα απαντήσει η γνωστή άγνωστη.

Όλα αυτά, μαζί με καταγγελίες, μηνύσεις, «τσούχτρες», «μέδουσες» και φόντο τις επικείμενες Εκλογές στην ΟΜΑΕ, δημιουργούν μια αναστάτωση στους αιμοδότες οδηγούς, κάτι που απλά μας πάει πίσω.

Ευχόμαστε και ελπίζουμε το 2019 να είναι καλύτερο και «ταχύτερο» για τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, με ανοιχτά μάτια και αυτιά.  Ελπίζουμε.