Τα βρήκαν «σκούρα» οι Πατρινοί στο 23ο Ηπειρωτικό Ράλλυ «Autotest»

Με 37 συμμετοχές διεξήχθη ο αγώνας της Ηπείρου, με τον οποίο συνεχίστηκε το Κύπελλο Ασφάλτινων Ράλλυ Βορείου Ελλάδος. Το 23ο Ηπειρωτικό Ράλλυ «Autotest» διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο «ΕΛ.Ε.Τ.Α.» και αποτέλεσε πόλο έλξης για την ευρύτερη περιοχή της Ηπείρου.

Ο 3ος γύρος του Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλλυ Βορείου Ελλάδος έκανε εκκίνηση το βράδυ του Σαββάτου 8 Ιουλίου από την Κεντρική Πλατεία των Ιωαννίνων και τερμάτισε το μεσημέρι της Κυριακής 9 Ιουλίου. Ο Αγώνας είχε δύο Ειδικές Διαδρομές (Δωδώνη, Μάρμαρα) συνολικού μήκους 55,29 χιλιομέτρων, που επαναλήφθηκαν από 3 φορές.

Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε με τη συμπαράσταση της Περιφέρειας Ιωαννίνων, των Δήμων Ιωαννιτών και Δωδώνης, των Πνευματικών Κέντρων Ιωαννίνων και Δωδώνης καθώς επίσης και του Π.Ε.Α.Κ. Ιωαννίνων.

 

Τα 4 Πατρινά πληρώματα που μετείχαν στον Αγώνα δεν τα κατάφεραν και πολύ καλά, αφού τα βρήκαν σκούρα. Οι Αυγερόπουλος Χρήστος – Γιαβάσης Στράτος κατάφεραν να τερματίσουν στην 5η θέση της F2 και στην 4η θέση της κατηγορίας C5. Το δίδυμο του ΑΟΠ απέδειξε πως μπορεί, αλλά κάποια μικροπροβλήματα και ο πολύ έντονος συναγωνισμός με τα πολύ δυνατά τοπικά πληρώματα δεν τους επέτρεψαν για κάτι καλύτερο. Οι Δεκής Νίκος – Καιπαλέξης Γιώργος κατάφεραν και τερμάτισαν στην Πέμπτη θέση της C6, μαζεύοντας αγωνιστικά χιλιόμετρα, προσπαθώντας να προσαρμοστούν με το αυτοκίνητό τους. Οι Αθανασόπουλος Παναγιώτης – Ανδριόπουλος Ανδρέας  έδωσαν την μάχη τους και έφεραν το Peugeot 205 στην δεύτερη θέση της κατηγορίας C4. Τέλος οι Καρπάνος Νίκος – Καρπάνος Δημήτρης δεν κατάφεραν να τερματίσουν σε μία θέση στο βάθρο της γενικής που θα τους άξιζε αφού το Mitsubishi EVO 10 τους αντιμετώπισε πρόβλημα με το σαζμάν του.