Μιχάλης Κυρλαγκίτσης : Παίρνω πάνω μου όλη την ευθύνη

Μετά το πέσιμο της καρό σημαίας στον 10ο Αγώνα στου SEAJETS Ενιαίου SKODA FABIA και τον Τελικό Τεχνικό έλεγχο τέθηκαν εκτός κατάταξης οι Κυρλαγκίτσης Ευστράτιος και Καλέσσης Φίλιππος.
Μετά την απόφαση των αγωνοδικών, που έλαβαν υπόψη έκθεση του τεχνικού εφόρου, τα Skoda Fabia των εν λόγο οδηγών βρέθηκαν παράνομα στην γεωμετρία του πίσω άξονα με εξαρτήματα που δεν προβλέπεται να υπάρχουν εκεί, από τον κανονισμό του Ενιαίου. Σημειώνεται πως ο Φίλιππος Καλέσης κατέθεσε πρόθεση ένστασης κατά της απόφασης των αγωνοδικών.
Ο Μιχάλης Κυρλαγκίτσης (μηχανικός και των δύο αυτοκινήτων) έστειλε αυτή την επιστολή, παίρνοντας πάνω ου όλη την ευθύνη.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ:
ΟΜΑΕ – Κοινωνική δράση και Περιβάλλον
Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου – ΣΟΑΑ
SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο SKODA 2017
Εκπροσώπους Τύπου

Στον 5ο γύρο του Seajets ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda 2018 που διεξήχθη το περασμένο Σαββατοκύριακο 27-28 Οκτωβρίου στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών, οι αγωνιζόμενοι Στράτος Κυρλαγκίτσης (Νο 26) και Φίλιππος Καλέσης (Νο14), στους οποίους παρείχα τεχνική υποστήριξη κατά τη διάρκεια του συγκεκριμένου αγώνα, τέθηκαν εκτός κατάταξης στο δεύτερο σκέλος λόγω παράβασης στους πίσω άξονες των αυτοκινήτων σύμφωνα με το Άρθρο 2 του τεχνικού κανονισμού του Ενιαίου Skoda 2018.

Δεδομένης της πολυετούς εμπειρίας μου στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτου, τους οποίους υπηρετώ με πάθος και τιμιότητα, αποδέχομαι στο έπακρο την απόφαση των Αγωνοδικών και αναλαμβάνω προσωπικά την ευθύνη για τη συγκεκριμένη παράβαση. Για το λόγο αυτό πρότεινα στο συμμετέχοντα με το Νο26 – ο οποίος είναι και υιός μου – να μην ασκήσει έφεση κατά της απόφασης, όπως δικαιόταν σύμφωνα με το άρθρο 15 του ΔΑΚ.

Από τεχνικής άποψης, η παράβαση αφορούσε ροδέλες που δεν έπρεπε να βρίσκονται στον πίσω άξονα των αυτοκινήτων, τις οποίες τοποθετήσαμε πριν το Β’ σκέλος. Ο λόγος για τον οποίο προβήκαμε σε επέμβαση στους άξονες είναι ότι στη μέτρηση μετά το Α’ Σκέλος διαπιστώσαμε ότι ήταν ελάχιστα εκτός ορίων κατασκευαστή. Μην έχοντας στη διάθεσή μας καινούριους άξονες, επέλεξα προσωπικά να τους διορθώσουμε με ροδέλες ευθυγράμμισης, χωρίς δυστυχώς να ενημερώσουμε τον Τεχνικό Έφορο του αγώνα. Αυτό ήταν το λάθος μου και αναλαμβάνω αποκλειστικά την ευθύνη.

Θα ήθελα εδώ να σημειώσω ότι η συγκεκριμένη επέμβαση στον πίσω άξονα δεν είχε την παραμικρή πρόθεση να βελτιώσει την απόδοση των αυτοκινήτων, καθώς δεν αλλοίωνε τη γεωμετρία τους πέραν των ορίων του κατασκευαστή.

Με δεδομένο ότι μία προσωπική καθαρά επιλογή είχε ως αποτέλεσμα να τεθούν εκτός κατάταξης οι δύο αγωνιζόμενοι στο Β’ Σκέλος – νίκη για το Στράτο Κυρλαγκίτση και 2η θέση στην κατηγορία Νέων για το Φίλιππο Καλέση – ζητώ ειλικρινά συγγνώμη από τους δύο αθλητές και τις ομάδες τους καθώς και από το Σύλλογο Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου (ΣΟΑΑ), την ΟΜΑΕ ως Αρχή του Αθλήματος και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς του Seajets ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda 2018.

Μιχάλης Κυρλαγκίτσης
Μηχανικός Αγώνων Αυτοκινήτου