EKO Racing Dirt Games: Καιρού… μη επιτρέποντος!

Οι κακές καιρικές συνθήκες και η αντίστοιχη κατάσταση που επικράτησε στη χωμάτινη διαδρομή των 1,35 χιλιομέτρων στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο στο πλαίσιο του 4ου γύρου του ΕΚΟ Racing Dirt Games, δεν επέτρεψαν να ολοκληρωθεί ο πρώτος αγώνας στην Ελλάδα σύμφωνα με κανονισμούς Rallycross. Η βροχή και τα έντονα καιρικά φαινόμενα που έπληξαν την Αττική εχθές το βράδυ, αλλά και σήμερα το πρωί, δημιούργησαν αρκετά σημεία στη διαδρομή, τα οποία ήταν απροσπέλαστα για τις χωμάτινες φόρμουλες.

Με δεδομένο ότι υπήρχε και αγώνας ατομικής χρονομέτρησης, ο οποίος άνοιγε την αυλαία της σημερινής ημέρας, αποφασίστηκε να μην υπάρξει κάποια βιαστική κίνηση περί μη διεξαγωγής του αγώνα Rallycross. Τα αυτοκίνητα ολοκλήρωσαν κανονικά την προσπάθεια τους, ενώ πραγματοποίησαν και το δεύτερο σκέλος, με στόχο να καθαρίσει περισσότερο η διαδρομή από τα λιμνάζοντα νερά σε συγκεκριμένα σημεία. Όμως, ακόμα και έτσι, και παρόλες τις προσπάθεις των  διοργανωτών, ήταν αδύνατη η διεξαγωγή του αγώνα Rallycross για τις χωμάτινες φόρμουλες. Έτσι, μετά από περαιτέρω επιθεώρηση της διαδρομής, ο Αλυτάρχης αποφάσισε τη διακοπή του αγώνα, με αποτέλεσμα να μην πραγματοποιηθούν οι δύο ημιτελικοί, και οι τελικοί στις κατηγορίες των 600 και 750 κ.εκ. Απόφαση για το τι θα συμβεί με τον συγκεκριμένο αγώνα, θα υπάρξει μετά από σχετική συνεδρίαση της ΕΠΑ.

Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες ακόμα και τα αυτοκίνητα δυσκολεύτηκαν, με αποτέλεσμα να έχουμε αρκετές εγκαταλείψεις. Έτσι, τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας πραγματοποίησε ο Γιάννης Κοντέλης με το Mitsubishi Lancer EVO IX, επικρατώντας και στην κατηγορία άνω των 2.000 κ.εκ. Την ίδια ώρα, ο Ηλίας Καφαντάρης με την Toyota Corolla κέρδισε σε αυτή των 1.400-1.600 κ.εκ., και με τους δύο συνδυασμούς να επιβιώνουν στις αντίξοες συνθήκες, αλλά προσφέροντας παράλληλα όμορφο θέαμα.

Κρατάμε το ενδιαφέρον, το θέαμα και τις μάχες που είδαμε στους χθεσινούς προκριματικούς του αγώνα Rallycross και επάνω σε αυτό σχεδιάζουμε την επόμενη μέρα τη νέα χρονιά. Μέχρι τότε,όμως, ακολουθεί η επόμενη και τελευταία συνάντηση του θεσμού, η οποία είναι προγραμματισμένη για τις 8-9 Δεκεμβρίου στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, σε έναν αγώνα που το 2017 είχε συγκεντρώσει πλήθος συμμετοχών. Κάτι που αναμένεται να δούμε και φέτος!
Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο θεσμός για το 2018… τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζουν η Subaru Πλειάδες Motors και η USAG Greece. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin Greece, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, με την COSMOTE TV και το περιοδικό 4Troxoi να έχουν αναλάβει το ρόλο των χορηγών επικοινωνίας, ενώ το συνδρομητικό κανάλι καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά!