«Τυχεροί» νικητές οι Χαλιβελάκης – Τσαουσόγλου στο Εαρινό

Πολύ δυνατά ξεκίνησε το Κύπελλο χώματος και το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστορικών με το Εαρινό Ράλλυ Σπριντ. Η Start Line έδωσε τον καλύτερό της εαυτό και διοργάνωσε έναν πολύ καλό αγώνα με έδρα το Λουτράκι και το πανέμορφο «Αλεξάνδρειο» Εκθεσιακό Κέντρο, όπου φιλοξένησε το Service Park, το κέντρο του Αγώνα και την απονομή.

Η διαδρομή ήταν η γνωστή μας «Κινέτα» μήκους 19,20 χλμ που διεξήχθει δύο φορές. Η ΕΔ είχε δεχτεί τις φροντίδες της οργάνωσης και είχε έρθει σε ικανοποιητικά επίπεδα ασφάλειας με κεντρικό άξονα το θέαμα και τη οδηγική απόλαυση παρά τον «σκληρό» της χαρακτήρα. Ο αριθμός των συμμετοχών έφτασε τους 39 να δηλώνουν και να παίρνουν εκκίνηση όλοι.

Στην πρώτη θέση της γενικής τερμάτισαν οι «τυχεροί» Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης- Μάριος Τσαούσογλου με MITSUBISHI EVO IX N4 της κατηγορίας C2, αφού από την 5η θέση της πρώτης ειδικής οδηγώντας επιθετικά στο δεύτερο πέρασμα και επωφελούμενοι από εγκαταλείψεις βρέθηκαν στην πρώτη θέση του αγώνα παρά το σκασμένο ελαστικό τους στα τελευταία χλμ της Ειδικής. Στην δεύτερη θέση γενικής οι σταθερά γρήγοροι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με MITSUBISHI EVO IX N4 της κατηγορίας C2. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Ανδρέας Καροτσιέρης – Λεωνίδας Μαχαίρας με ίδιο αυτοκίνητο.

Στην F2 κατηγορία, είχαμε μάχες μέχρι το τελευταίο λεπτό αφού το βάθρο αν χλμ ιδικής άλλαζε. στο πρώτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Κωνσταντίνος Αντωνίου – Θεόδωρος Μούγιος με FORD ESCORT MKII E11 της κατηγορίας C3, κάνοντας σταθερά τον πρώτο χρόνο και στα δύο περάσματα. Στο δεύτερο ανέβηκαν οι Θεόδωρος Τσάκαλος – Απόστολος Κοτρώνης με TOYOTA YARIS A5 της κατηγορίας C6, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι εντυπωσιακοί Γεράσιμος Κυπραίος – Γιώργος Πισιμάνης με PEUGEOT 206 XS A6 της κατηγορίας C5.

Στις νέες κατηγορίες που δημιουργήθηκαν φέτος από την ΟΜΑΕ ξεκινώντας από αυτή της C6 νικητές αναδείχτηκαν οι Θεόδωρος Τσάκαλος – Απόστολος Κοτρώνης με TOYOTA YARIS A5, αφήνοντας στην δεύτερη θέση τους “ EL NAK JR” – Νίκο Μουζάκη με MG ZR και στην Τρίτη τους Δημήτρη Μαυρουδή – Μαρία-Χριστίνα Πάσσου με NISSAN MICRA KIT CAR.

Στην κατηγορία C3 oι Κωνσταντίνος Αντωνίου – Θεόδωρος Μούγιος με FORD ESCORT MKII ήταν οι νικητές με τους Γιώργο Χατζηγάκη – Θεόδωρο Παπαβασιλείου με FORD ESCORT RS και Νίκο Ντάβαρη – Βασιλική Ψαράκι με RENAULT CLIO RS στην δεύτερη και Τρίτη θέση αντίστοιχα.

Στην «μεγάλη» κατηγορία C2 στο βάθρο ανέβηκαν οι νικητές του αγώνα Χαλιβελάκης –  Τσαούσογλου, οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης και οι Ανδρέας Καροτσιέρης- Λεωνίδας Μαχαίρας.

Στα ιστορικά που προσμετρούσαν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα νικητές αναδείχθηκαν οι Αντώνης Γιοβάς – Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης με AUDI 80 GT αφού πήγαιναν «αεροπορία». Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι θεαματικότατοι Γιώργος Παραδείση – Μιχάλη Φράγκου με FORD ESCORT RS 2000, ενώ οι Σπύρος Πετρίδης – Αποστόλος Πάλλας με TOYOTA STARLET AE86 συμπλήρωσαν την τριάδα.

Την φήμη βέβαια διατήρησε η «Κινέτα» σαν «σκληρή» ειδική αφού αρκετά ήταν τα πληρώματα που αντιμετώπισαν δυσκολίες και εγκατέλειψαν. Οι μεγαλύτεροι άτυχοι οι Γιάννης Μπαντούνας – Ηλίας Παναγιωτούνης με MITSUBISHI EVO VI όπου εγκατέλειψαν ενώ ήταν στην πρώτη θέση.

Γενική Κατάταξη

Γενική κατηγορίας C

F2

Γενική Ιστορικών

Αποτελέσματα 1ης Ειδικής Διαδρομής

Αποτελέσματα 2ης Ειδικής Διαδρομής