Ανάβαση Ομαλού : Ο Ηλιόπουλος χρόνο ημέρας, η οικογένεια Κύρκου το χειροκρότημα

Μία ακόμα Ανάβαση Ομαλού πέρασε στην ιστορία αφήνοντας πίσω της ανάμεικτα συναισθήματα. Η ΑΛΑ Χανίων για φέτος διοργάνωσε τον 6ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων ο οποίος χαρακτηρίστηκε από την πολύ ζέστη, τον πολύ κόσμο, τα πολλά προβλήματα, την γκρίνια τον οδηγών αλλά και τις έντονες μάχες στις περισσότερες κατηγορίες.

Αν είχαμε να περιγράψουμε με μόνο μία λέξη τον συγκεκριμένο Αγώνα θα λέγαμε «χαμός». Στα Δοκιμαστικά του Σαββάτου δημιουργήθηκε ένα μεγάλο μπέρδεμα με το ωράριο, με αποτέλεσμα το δεύτερο σκέλος να γίνει σε ρυθμούς πίεσης και το τρίτο να πραγματοποιείτε ποτέ. Μεγάλη γκρίνια δημιουργήθηκε με Αγωνιζόμενο που μπήκε στην ειδική με το Αγωνιστικό του το απόγευμα του Σαββάτου, με τους συναθλητές του να διαμαρτύρονται έντονα για την «ελαφριά» ποινή του χρηματικού προστίμου, ενώ έντονη ήταν και η διαμαρτυρία για την ολισθηρότητα του οδοστρώματος από όλους τους μετέχοντες.

Στα πολλά θετικά του αγώνα ήταν ο έντονος συναγωνισμός που υπήρξε σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες με αποκορύφωμα την Α8, αλλά και τον απίστευτο χρόνο του Μάριου Ηλιόπουλου όπου σε κάθε πέρασμά του ξεσήκωνε τα πλήθη. Έντονα συναισθήματα δημιουργήθηκαν και στην απονομή όταν στο βάθρο ανέβηκαν ο Λεωνίδας Κύρκος στο πρώτο σκαλί και στο δεύτερο ο γιος του Πάνος Κύρκος οι οποίοι είχαν μόλις 0,3 δευτ διαφορά μεταξύ τους.

Πάμε να δούμε τώρα αναλυτικά τα αποτελέσματα από της ομάδες ξεκινώντας ως είθισται από την Ομάδα Α. Ο γνωστός άγνωστος και μόνιμος υποψήφιος για το πρώτο σκαλί Λεωνίδας Κύρκος μετά από μία έντονη μάχη κατάφερε να φέρει το Ford Escort WRC και πάλι στο πρώτο σκαλί της κατηγορίας, αφήνοντας τον γιο του Πάνο Κύρκο με ένα Mitsubishi EVO 6 στο δεύτερο σκαλί και τρίτο τον Μιχάλη Ευθυμίου με Ford Escort WRC.

Στην Ομάδα Α έως 2000 ο Αλέξανδρος Τσιόγκας με ένα Peugeot 106 MAXI, ίσως έκανε την καλύτερη εμφάνιση μέχρι στιγμής ανεβαίνοντας στο πρώτο σκαλί του βάθρου, αφήνοντας στο δεύτερο τον ταχύτατο Σπύρο Βοργιά με το Peugeot 106 του, και στο τρίτο σκαλί το «τοπικό ήρωα» Κτιστάκη Δημήτρη με Peugeot 306.

Στην Ομάδα Ν ο Κωνσταντίνος Κάκος δεν δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα να φέρει πρώτο στον τερματισμό το Mitsubishi EVO 9 του. Ο Ποτουρίδης Γιάννης με ίδιο αμάξι τερμάτισε τρίτος, ενώ ο Βασίλης Ρέκκας έκανε και πάλι τα δικά του, οδηγώντας το Citroen Saxo με το μοναδικό δικό του στυλ, (τύπου «αέρα πατέρα»), συμπληρώνοντας το βάθρο.

Στην Ν έως 2000 που είχε ίδιο αποτέλεσμα με την Ν2, τον πρώτο λόγο είχε ο Βασίλης Ρέκκας, που η αλήθεια είναι πως δεν δυσκολεύτηκε, αφού ο δεύτερος Κίμωνας Θέος οδήγησε το Peugeot 106 με στρατηγική ώστε να πάρει τους πολύτιμους βαθμούς της δεύτερης θέσης για το Πρωτάθλημα στην κλάση Ν2. Τρίτος τερμάτισε ο Κρητικάκης Αλέξανδρος με Peugeot 106.

Στην Ομάδα Ε ο Καχαγιάς Γιώργος με το Ford Sierra RS500 πήρε ακόμα μία μάχη από τον Ευθυμίου Παναγιώτη με το BMW M3 E3, ενώ ο Παντελής Βασιλειάδης εντυπωσίασε με τα περάσματά του στο γλιστερό τερρραίν του Ομαλού, παίρνοντας και το επιθυμητό βάθρο.

Στην Ομάδα Ε έως 2000 ο Παντελής Βασιλειάδης φέτος δεν έχει αντίπαλο και αποδείχθηκε και στον Ομαλό. Δεύτερος τερμάτισε ο Δαμιανάκης Ιωάννης με Peugeot 205 GTI και τρίτος ο Κουρνιάτης Θανάσης με το πανέμορφο Ford Escort.

Στην Formula Saloon ο Μάριος Ηλιόπουλος επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά τα προγνωστικά και αναρωτιόμαστε τι χρόνους θα γράψει με το μοναδικό Ford Fiesta WRC, αν βρεθεί ποτέ κάποιος να τον πιέσει. Ο Πρόεδρος του ΣΟΑΑ έκανε φυσικά και τον χρόνο ημέρας με 5:15:30. Δεύτερος τερμάτισε ο Αλεξάκης Εμμανουήλ με ένα Mitsubishi EVO και τρίτος ο Ζυγογιάννης Ντίνος που έκανε τον καλύτερο μέχρι στιγμής αγώνα του για το 2017. Μεγάλος άτυχος ο Σταφυλοπάτης Αντώνης όπου εγκατέλειψε με πρόβλημα στο σαζμάν του Opel Astra, χάνοντας πολύτιμους βαθμούς για την συνέχεια και μετατρέποντας την Ανάβαση Πορταριάς σε Μεγάλο Τελικό εντός έδρας.

Στην Ομάδα των Ιστορικών φυσικά πρώτος τερμάτισε ο Γιώργος Κατσαρρός με το θηριώδες Ford Escort RS1600 του, αφήνοντας πολύ πίσω του τον Φραντζεσκάκη Γιώργο με ίδιο αμάξι, αλλά και τον Μαρασλή Αποστόλη με Ford Escort MK1. Τέταρτος τερμάτισε ο Γαβριηλίδης Γιώργος με Ford Escort MK1, πέμπτος ο Παπάζογλου Λυμπέρης με Alfa Romeo Alfasud και έκτη την Νικολοπούλου Μαρία με BMW 2002.

Πάμε τώρα να δούμε ακόμα πιο αναλυτικά ταα αποτελέσματα των κλάσεων για την Ανάβαση Ομαλού.

Στην κλάση Α5 το μικρά τερατάκια έκαναν θαύματα, όμως ο Καραδαμάκης Ελευθέριος με Toyota Yaris τερμάτισε πρώτος, αφήνοντας δεύτερο τον Σταματάκη Στράτο με Peugeot 106 και τρίτο τον “Flex” με Peugeot 106|.

Στην κλάση Α6 ο Σπύρος Βοργιάς με το 106 του, απλά συνεχίζει να μην έχει αντίπαλο κερδίζοντας ακόμα έναν αγώνα. Ο Μπάντζανος Βασίλης βελτιωμένος θεαματικά κατάφερε την δεύτερη θέση με το Citroen Saxo του, αφήνοντας πολλές υποσχέσεις για το μέλλον. Τρίτος τερμάτισε ο Αποστόλου Αποστόλης με Peugeot 106.

Στην Α7 παρά τα ευτράπελα ήταν η κατηγορία με τις μεγαλύτερες μάχες. Ο Τσιόγκας Αλέξανδρος με το «πρησμένο»  Peugeot 106 του, δεν άφησε περιθώρια στον ανταγωνισμό. Δεύτερος τερμάτισε ο Κτιστάκης Δημήτρης με το ιδιαίτερο Peugeot 306 του, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Πατρινός Σταύρος Χατούπης με το πανέμορφο Opel Corsa KIT CAR του. Ο πιο άτυχος της κατηγορίας ήταν ο Γιάννης Καλαιτζιάν που δεν κατάφερε να τερματίσει προδομένος από ένα τρομπάκι συμπλέκτη.

Στην Α8 οι μάχες ήταν αντάξιες με την μάχη της Κρήτης αφού πατέρας και γιος Κύρκος είχαν μόλις 0,3 δευτ διαφορά. Ο μπαμπάς Λεωνίδας Κύρκος με Ford Escort WRC, είχε πολύ δύσκολο έργο απέναντι στον γιό του Πάνο Κύρκο με Mitsubishi EVO 6 κάνοντας την Α8 σημείο αναφορά για τον συγκεκριμένο αγώνα. Τρίτος τερμάτισε ο Μιχάλης Ευθυμίου με Ford Escort WRC.

Στην Ν4 ο Κωνσταντίνος Κάκος δεν δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα τερματίζοντας πρώτος, αφήνοντας το δεύτερο σκαλί για τον Ποτουρίδη Γιάννη με ίδιο αμάξι, Τρίτος τερμάτισε ο Αστερής Ελευθέριος με Subaru Impreza.

Στην Ε10 ο Παντελής Βασιλειάδης τερμάτισε πρώτος χωρίς δυσκολία, ενώ δεύτερος τερμάτισε ο Δαμιανάκης Ιωάννης με Peugeot 205 GTI. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Ζερβάκης Μιχάλης με Peugeot 205 GTI.

Στην Ε11 ο πολυπρωταθλητής Θανάσης Κουρνιάτης με το Ford Escort είχε μία πολύ δυνατή μάχη με τον Τσαγγαρά Λεωνίδα με ένα Opel Astra KIT CAR με μόλις 0,3 δευτ διαφορά υπέρ του πρώτου. Τρίτος τερμάτισε ο Κακολύρης Διονύσης με Opel Ascona.

Στην Ε12 νικητής αναδείχθηκε ο Κεχαγιάς Γιώργος με το πολύ δυνατό Ford Escort RS500 αφήνοντας στο δεύτερο σκαλί τον Παναγιώτη Ευθυμίου με BMW M3 E30 και τρίτο τον Κουρασμενάκη Γιώργο με BMW M3 E30.

Τέλος για την κλάση της FST2 το πρώτο σκαλί ανήκει στον Ντίνο Ζυγογιάννη με ένα Audi A3. Δεύτερος τερμάτισε ο Κύρκος Μίλτος και τρίτος ο Ποτουρίδης Γιάννης και οι δύο με Skoda Fabia από τον θεσμό του Ενιαίου.

Επόμενος Αγώνα είναι η Ανάβαση Πορταριάς στις 23 και 24 Σεπτεμβρίου όπου αναμένεται να γίνει χαμός αφού στις περισσότερες Ομάδες και Κλάσεις η υπόθεση τίτλος είναι ανοιχτή.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ