38ο Ολυμπιακό Ράλλυ : Αποτελέσματα

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ξεκινά παραδοσιακά πλέον από τις χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές του Πύργου Ηλείας και το 2017 δεν αποτέλεσε εξαίρεση, με τους Γιάννη Μπαντούνα-Κώστα Σούκουλη (Mitsubishi Lancer EVO VI, C2-A8) να αποτελούν τους πρώτους φετινούς νικητές.

Το 38ο Ολυμπιακό Ράλλυ άνοιξε την αυλαία του 53ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος στις 1-2 Απριλίου, με 29 πληρώματα να αγωνίζονται σε 6 Ειδικές Διαδρομές μήκους 85,5 χιλιομέτρων. Τη διοργάνωση ανέλαβε το  Αθλητικό Σωματείο «Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου» (Α.Ο.Λ.Α.Π.), ενώ η Π.Δ.Ε. Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας στήριξε ως συνδιοργανωτής το αθλητικό γεγονός που διεξήχθη υπό την αιγίδα των Δήμων Πύργου και Αρχαίας Ολυμπίας, ενώ σημαντική συμβολή είχε και το ΔΗΚΕΠ Πύργου. Η εκκίνηση δόθηκε με πανηγυρικό τρόπο στην Κεντρική Πλατεία Πύργου, το βράδυ του Σαββάτου 1 Απριλίου, ενώ το καθαρά αγωνιστικό μέρος πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 2 Απριλίου, με 3 περάσματα από τις Ειδικές Διαδρομές Φολόη και Νεμούτα που είχαν μήκος 13 και 15,5 χιλιομέτρων αντίστοιχα.

Νικητές του αγώνα αναδείχθηκαν οι Γιάννης Μπαντούνας-Κώστας Σούκουλης (Mitsubishi Lancer EVO VI, C2-A8) οι οποίοι σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε 4 από τις 6 Ειδικές Διαδρομές. Το έργο τους των Κυπελλούχων Χώματος δεν ήταν εύκολο, αφού ο συναγωνισμός ήταν έντονος χάρη στη συμμετοχή αρκετών αξιόλογων πληρωμάτων. Οι Πρωταθλητές Ελλάδος Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) ακολούθησαν στη δεύτερη θέση, για την κατάκτηση της οποίας έδωσαν μάχη έως την τελευταία διαδρομή του αγώνα, όταν και ξεπέρασαν τους Παναγιώτη Καϊτατζή-Γιώργο Καμμένο (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), οι οποίοι κέρδισαν 2 Ειδικές Διαδρομές και ανέβηκαν στο βάθρο παρά τα προβλήματα με την κρεμαγιέρα του αυτοκινήτου και μια μικρή έξοδο, στην επιστροφή του οδηγού σε χωμάτινο αγώνα μετά από 13 χρόνια.  Στην τέταρτη θέση της κατάταξης ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), ενώ την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Πάνος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) στο ντεμπούτο του οδηγού σε χωμάτινο αγώνα και Κωνσταντίνος Τζέμος-Αντώνης Αγγελόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8).

Μεγάλο ήταν όμως το ενδιαφέρον και για τη νίκη στην Κατηγορία F2, η οποία κατέληξε στα χέρια των Δημήτρη Μελένιου-Βασίλη Μπασιούκα (Renault Clio Maxi, C3-A7). Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Μίλτος Αγγλόπουλος (Ford Escort RS2000 MKII, C3-E11), ενώ στο βάθρο της κατηγορίας ανέβηκαν και οι Παναγιώτης Πανούτσος-Τάσος Δημάκος (Toyota Yaris, C6-A5) οι οποίοι προφανώς κατέκτησαν τη νίκη και στην Κατηγορία C6. Προηγουμένως, είχαν εγκαταλείψει αν και προηγήθηκαν στην κατάταξη της F2 οι «El Nak Jr.»-Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105, C6-A5) και Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort RS 2000 MKII, C3-E11), από κομμένο ημιαξόνιο και πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης αντίστοιχα. Στις εγκαταλείψεις του αγώνα συγκαταλέγονται αυτές των Θέμη Χαλκιά-Κώστα Κόντου (Subaru Impreza WRX STI, C2-N4) επίσης από μηχανικό πρόβλημα, και των Νίκου Παπαχριστόπουλου-Γιώργου Γονάκη (Peugeot 106 S16, C5-A6) από ημιαξόνιο.

Στη συνέχεια, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ αλλάζει επιφάνεια, καθώς ο επόμενος γύρος του θεσμού έχει προγραμματιστεί για τις 6-7 Μαΐου και θα είναι το ασφάλτινο, φέτος, Ράλλυ Φθιώτιδος.

Αποτελέσματα

FOTO : photorallypress.gr