MINI COOPER by Αντώνης Γαλαριώτης

Όταν έχεις μεράκι για το αμάξι σου φαίνεται από την πρώτη ματιά. Είναι βρε παιδί μου η λεπτομέρεια που θα κάνει την διαφορά και δεν θα τραβήξει το βλέμμα του κάθε τυχαίου αλλά του γνώστη.

Όταν θα δεις στον δρόμο σου λοιπόν αυτό το Mini δεν γίνεται να μην το κοιτάξεις επίμονα. Να δεις όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς. Να σε φάει η περιέργεια για το τι κρύβεται κάτω από το καπό. Για το πόσο μεγάλη τουρμπίνα φοράει.

Το μόνο σίγουρο είναι πως θα καταλάβεις αμέσως πως είναι να Mini του Αντώνη Γαλαριώτη. Ενός ανθρώπου που σίγουρα δεν θα έπρεπε να έχει στην κατοχή του κάτι άλλο εκτός από Mini και μάλιστα «τσίλικο».

Το automotopatras.gr τον βρήκε αφού τυχαίνει να είναι και Πατρινός, τον ανέκρινε και τον ανάγκασε να “πατήσει» χώμα για τις ανάγκες της φωτογράφισης δίπλα στον Φάρο της Πάτρας.

Θα μπορούσαμε να λέμε πολλά για το πώς αγοράστηκε για το πώς μπήκε στην διαδικασία του tuming, για το πώς έφτασε στο σημερινό σημείο αλλά και για τα μελλοντικά σχέδια. Βέβαια αυτά δεν μας αφορούν. Εμείς χαιρόμαστε για αυτό που βλέπουμε και βλέπουμε ένα Mini Cooper διαφορετικό από τα άλλα με έμφαση στη λεπτομέρεια και την ποιότητα, αφού ο ιδιοκτήτης δεν κρύβει πως μια φορά και έναν καιρό ήταν ένα ταπεινό cooper και τώρα δεν φοράει τίποτα που να μην είναι από Works GP2.

Ξεκινώντας από τα βασικά, ανοίξαμε το καπό και είδαμε τάξη, καθαριότητα και επώνυμα καλούδια. Η τουρμπίνα είναι GTX2867 με τις σωληνώσεις του intercooler, το χταπόδι και την εξάτμιση να έχει επιμεληθεί η Karagiannis Exhaust με το αποτέλεσμα να είναι και οπτικό αλλά και ουσιαστικό. Στα πιο μέσα που δεν φαίνονται με γυμνό μάτι τα πιστόνια έχουν αλλαχτεί με CP και οι μπιέλες με ZRP, ενώ τα έκκεντρα είναι by Boubis και τα ελατήρια των βαλβίδων SuperTech. Η φλάντζα είναι ενισχυμένη και έχει κάνει την συμπίεση να είναι στο 9,6. Την τροφοδοσία την έχει αναλάβει η Walbro 450 αφού η μαμά τρόμπα ήταν ανεπαρκής, με μπεκ από Opel GT. Η μετάδοση έχει αντικατασταθεί και είναι από το Works με 30% μπλοκέ.  Ενίοτε το αμάξι αμα χρειαστεί καίει και μεθανόλες με το σύστημα της AEM που είναι τοποθετημένο.

Το μηχανικό σύνολο επιμελείται ο ίδιος ο Αντώνη με την πολύτιμη βοήθεια της Zaxarakis Tuning ενώ το πρόγραμμα είναι της Revlimit του Φώτη Λεκατσά.

Εξωτερικά στο αυτοκίνητο έχει γίνει πολύ καλή δουλειά, αφού το look είναι GP2 ενώ οι ζάντες είναι XT7 που κουμπώνουν πάνω στα πανέμορφα φρένα της Brembo 3330Χ28. Τα χρώματα είναι PPG από το κατάστημα των Χατούπης – Λαμπρόπουλος, ενώ τα βαψίματα έχει αναλάβει με πολύ μεράκι ο Βασίλης Γιαννόπουλος.

Στον extra εξοπλισμό είναι και το boost control pbc της plex όπου μαζί με το πολυόργανο ομορφαίνουν τον εσωτερικό χώρο και δίνουν χρήσιμες πληροφορίες στον οδηγό.