Γενικός και Τεχνικός Κανονισμός Rotax Max Challenge 2017

Ανακοινώθηκε ο Γενικός και Τεχνικός Κανονισμός του Rotax Max Challenge 2017 όπου φέτος θα περιλαμβάνει και δύο νέες κατηγορίες την Rotax V.I.P. Senior Max και την Rotax V.I.P. DD2 Max.

Θα πραγματοποιηθούν συνολικά 3 αγώνες με τρεις βαθμολογούμενους τελικούς ο κάθε αγώνας και στο τέλος της χρονιάς θα δοθούν 5 εισητήρια πρόκρισης για τους Παγκόσμιους Τελικούς στην Πορτογαλία.

Στις νέες κατηγορίες V.I.P. δικαίωμα συμμετοχής έχουν όσοι δεν έχουν τρέξει στο θεσμό τα τελευταία τρία χρόνια ενώ το κόστος συμμετοχής είναι μειωμένο στα 80ευρώ.

Αναλυτικά ο Τεχνικός και Γενικός Κανονισμός για το 2017

ROTAX MICRO MAX-ROTAX JUNIOR MAX-

ROTAX SENIOR MAX- ROTAX SENIOR MAX Masters-

ROTAX DD2 MAX – ROTAX DD2 Masters – ROTAX V.I.P SENIOR MAX – ROTAX V.I.P DD2 MAX

  1. ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

Οτιδήποτε δεν έχει περιληφθεί σε αυτούς τους κανονισμούς, καλύπτετε από         τον ΕΑΚ, τον Γ.Κ. και τον Δ.Κ.Κ. Οτιδήποτε δεν είναι σαφώς επιτρεπτό, απαγορεύεται αυστηρώς.

  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΑΓΩΝΩΝ
  • 1ΟΣ  ΑΓΩΝΑΣ: 11-12/03/2017 (Athens Megara Karting Circuit-

                                                                    Μέγαρα)   

  • 2ΟΣ ΑΓΩΝΑΣ: 22-23/04/2017 (Athens Megara Karting Circuit-

                                                                Μέγαρα)

  • 3ΟΣ ΑΓΩΝΑΣ: 8-9/07/2017 (Kartodromo – Αφίδνες ή Athens Megara Karting Circuit -Μέγαρα)                                                           
  • SPECIAL EVENT ROTAX: 7/10-8/10/2017 (Η πίστα θα ανακοινωθεί)
  1. ΔΕΛΤΙΟ ΑΘΛΗΤΗ & ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ (LICENSE)

Δικαίωμα συμμετοχής έχει κάθε φυσικό ή νομικό  πρόσωπο που κατέχει δελτίο αθλητού της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας (ΟΜΑΕ), καθώς και άδεια διαγωνιζομένου ή αγωνιζομένου καρτ (σύμφωνα με τους κανονισμούς της ΕΠΑ – ΟΜΑΕ). Τα παραπάνω επιτρέπουν την συμμετοχή σε αγώνες αντίστοιχων κατηγοριών.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Οι οδηγοί που είναι μικροί ηλικιακά (και επομένως δεν έχουν εξ’ ολοκλήρου νόμιμη ικανότητα) δεν μπορούν να έχουν δική τους άδεια entrant.

Μόνο ένας οδηγός που συμμετέχει σε εθνικό RMC, μπορεί να προκριθεί εφόσον κατέχει μια Διεθνή Αγωνιστική Άδεια που έχει εκδοθεί από την  ASN της χώρας ή από μια ASN μιας χώρας που ανήκει στην επικράτεια του Αποκλειστικού Αντιπροσώπου της ROTAX ΕΛΛΑΔΑΣ και ΙΣΡΑΗΛ .

Κάθε συμμετέχων στο RMCGF αντιπροσωπεύει το έθνος όπου η ASN έκδωσε για αυτόν την αγωνιστική του άδεια, ανεξάρτητα σε ποια εθνικότητα ανήκει ή από ποια χώρα έχει προκριθεί.

 

 

       ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ROTAX MICRO MAX (από 8 ετών έως και 12 ετών)

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι οδηγοί που έχουν τα 8α γενέθλια τους από την 1 Ιανουαρίου 2005 έως και 31 Δεκεμβρίου 2017 που θα έχουν συμπληρώσει τα 12α γενέθλια τους.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ JUNIOR MAX (από 12 ετών έως και 15 ετών)

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι οδηγοί που έχουν τα 12α γενέθλια τους από την 1 Ιανουαρίου 2002 έως 31 Δεκεμβρίου 2017 που θα έχουν συμπληρώσει τα 15α γενέθλια τους.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ROTAX SENIOR MAX – ROTAX DD2 MAX

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι οδηγοί που έχουν τα 15α γενέθλια τους κατά την διάρκεια του 2017.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ROTAX MAX MASTERS-ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ROTAX DD2 MAX MASTERS

Δικαίωμα συμμετοχής θα έχουν οι οδηγοί που θα έχουν τα 32α γενέθλια τους κατά την διάρκεια του 2017.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ROTAX V.I.P DD2 MAX

Δικαίωμα συμμετοχής  θα έχουν οι οδηγοί που έχουν τα 15α γενέθλια τους κατά την διάρκεια του 2017 και τα τελευταία 3 χρόνια δεν έχουν συμμετάσχει σε αγώνα του Rotax Max Challenge.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ROTAX V.I.P SENIOR MAX

Δικαίωμα συμμετοχής  θα έχουν οι οδηγοί που έχουν τα 15α γενέθλια τους κατά την διάρκεια του 2017 και τα τελευταία 3 χρόνια δεν έχουν συμμετάσχει σε αγώνα του Rotax Max Challenge.

  1. ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ

4.1) Όλοι οι συμμετέχοντες θα πρέπει να αγωνίζονται με τους κανονισμούς αυτούς, και να σέβονται τους επίσημους κριτές και τις αποφάσεις τους.

4.2) Όλοι οι συμμετέχοντες θα πρέπει να σέβονται τα δικαιώματα, την αξιοπρέπεια και τις αξίες των συναγωνιστών τους, ανεξάρτητα από το φύλο, την ικανότητα, την φυσική εμφάνιση, την κουλτούρα ή την  θρησκεία.

4.3) Όλοι οι συμμετέχοντες θα πρέπει να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους για τις πράξεις τους ανά πάσα στιγμή.

4.4) Όλοι οι συμμετέχοντες θα πρέπει να εξασφαλίζουν ότι ο εξοπλισμός τους είναι ασφαλής και ικανός για έναν αγώνα, μια προπόνηση ή τεστ. Μόνο εγκεκριμένη αγωνιστική ενδυμασία (π.χ. κράνος, γάντια, παπούτσια και στολή) θα πρέπει να χρησιμοποιούνται από τον οδηγό, σύμφωνα με τους κανονισμούς.

4.5) Είναι ευθύνη του συμμετέχοντα στον εντοπισμό και τα σταθμά για το επίπεδο του ενάντια του συναγωνιστή του, και παίρνει πάντα την ευθύνη για τους κινδύνους που συνδέονται με την προπόνηση, τον αγώνα ή τα τεστ. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι απαιτείται ένα βασικό επίπεδο ικανότητας.

4.6) Είναι ευθύνη του συμμετέχοντα να δηλώνει πριν από οποιαδήποτε συμμετοχή σε προπόνηση, τεστ ή αγώνα οποιαδήποτε ιατρική πάθηση ή φαρμακευτική αγωγή που απαιτείται και που μπορεί να είναι χρήσιμη σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

4.7)  Όλοι οι συμμετέχοντες υποχρεούνται να παρουσιάζουν ευγένεια στα άλλα μέλη και στους συμμετέχοντες σε προπόνηση, τεστ ή και αγώνα. Οποιαδήποτε διαμάχη ή προβλήματα που μπορεί να  προκύψουν κατά την διάρκεια ενόςevent, θα πρέπει να αντιμετωπισθούν με σεβασμό προς τους επίσημους του συγκεκριμένου event.

4.8) Η ασφάλεια των παιδιών μέσα στο άθλημα είναι προτεραιότητά μας. Η γνώση του κώδικα δεοντολογίας γύρω από την φροντίδα των παιδιών στο άθλημα, θα πρέπει να προωθηθεί και να ενθαρρύνεται. Είναι ευθύνη των συμμετεχόντων να εξασφαλίζουν την ασφάλεια των παιδιών στην προπόνηση, το τεστ ή τον αγώνα.

4.9) Όταν παίρνουμε μέρος σε ένα οποιοδήποτε event, είναι ευθύνη του οδηγού να έχει τον χρόνο να διαβάσει και να κατανοήσει πλήρως τους τοιχοκολλημένους κανονισμούς ή και τους κανόνες, και τις προϋποθέσεις για την εν λόγω εκδήλωση, πριν από την έναρξή της, με αποτέλεσμα την εξάλειψη περιττών καθυστερήσεων κατά την έναρξη του event. Απορίες για αποσαφήνιση αυτών των κανονισμών ή τους όρους τους, θα πρέπει να ερωτηθούν στο briefing που γίνεται πριν από το event.

4.10) Όλοι οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν σεβασμό για το περιβάλλον και τους γύρω περίοικους. Είναι ευθύνη τους ότι θα ληφθούν μέτρα για την μείωση του υπερβολικού θορύβου, και να κρατηθούν καθαρές όλες οι περιοχές που χρησιμοποιούνται και όσο το δυνατόν χωρίς ρύπανση.

4.11) Όλοι οι συμμετέχοντες θα πρέπει να σεβαστούν ότι τα ναρκωτικά και το αλκοόλ απαγορεύονται αυστηρά στην προπόνηση, το τεστ ή τον αγώνα. Αποτελεί αδίκημα και δεν είναι ανεκτό. Οι παραβάτες θα πρέπει να αποκλειστούν από τον αγώνα, και θα πρέπει να αντιμετωπίσουν περαιτέρω πειθαρχικά μέτρα.

4.12) Οποιαδήποτε κατάχρηση ενός συμμετέχοντα, σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter κ.α.) μεταξύ των ανταγωνιστικών ομάδων, των υπαλλήλων, των διοργανωτών ή οποιοδήποτε πρόσωπο που συνδέεται με τηνROTAX, θα πρέπει να είναι υπόλογος για τις πράξεις του.

 

  1. ΑΓΩΝΑΣ

Ο αγώνας αποτελείται από ελεύθερες και χρονομετρημένες δοκιμές, προκριματικούς (εάν είναι απαραίτητο), A τελικό, B τελικό και Γ τελικό.

Ø  Ελεύθερα δοκιμαστικά

Από τον οργανωτή του αγώνα θα καθορίζεται ο χρόνος των ελεύθερων δοκιμαστικών ανάλογα με το μήκος της πίστας.

Ø  Χρονομετρημένα δοκιμαστικά

Καθορίζεται στα 10 ή 15 λεπτά. (Θα αναφέρεται στο Συμπληρωματικό Κανονισμό). Ο ακριβής τρόπος (όλα μαζί ή σε ομάδες), θα ανακοινώνεται στον έλεγχο εξακρίβωσης με δελτίο πληροφοριών. Εάν επιλεγεί η διεξαγωγή σε ομάδες, τότε το κριτήριο για την δημιουργία των ομάδων θα είναι ο αριθμός συμμετοχής (μονά –ζυγά). Σε κάθε αγώνα που θα επιλέγεται η διεξαγωγή σε ομάδες, η είσοδος στην πίστα θα γίνεται με την αντίστροφη φορά από τον προηγούμενο αγώνα που διεξήχθη σε ομάδες, δηλ. μονά – ζυγά.

Ø  Προκριματικοί

Εάν ο αριθμός των οδηγών είναι έως 34, ή έως την χωρητικότητα της πίστας, δεν θα γίνονται προκριματικοί.

Εάν ο αριθμός των οδηγών είναι μεταξύ 35 και 50, τότε προκρίνονται οι πρώτοι 16 των χρονομετρημένων δοκιμών κατευθείαν στον Α τελικό και οι υπόλοιποι οδηγοί αγωνίζονται σε έναν προκριματικό των 15 χιλιομέτρων. Οι πρώτοι 18 αυτού του αγώνα περνούν στον Α τελικό.

Εάν ο αριθμός των οδηγών είναι μεταξύ 51 και 68, τότε προκρίνονται οι πρώτοι 16 των χρονομετρημένων δοκιμών κατευθείαν στον Α τελικό και οι υπόλοιποι αγωνίζονται σε δύο προκριματικούς αγώνες των 15 χιλιομέτρων. Η δημιουργία της σειράς εκκίνησης θα στηρίζεται στις χρονομετρημένες δοκιμές. Από τα αποτελέσματα των δύο αυτών προκριματικών αγώνων, με βάση τη βαθμολογία, προκρίνονται οι 9 πρώτοι κάθε ομάδας στον A τελικό.

Εάν οι προκριθέντες είναι πάνω από 7, τότε η οργάνωση μπορεί να τελέσει αγώνα μη προκριθέντων χωρίς όμως βαθμολογία.

Ø  Α ΤΕΛΙΚΟΣ – Β ΤΕΛΙΚΟΣ – Γ ΤΕΛΙΚΟΣ  

Η διάρκεια του Α τελικού, του Β τελικού και του Γ τελικού θα καθορίζεται ανάλογα με το μήκος της πίστας.

Τα αποτελέσματα των χρονομετρημένων δοκιμών ισοδυναμούν με την σχάρα εκκίνησης των Α τελικών αγώνων όλων των κατηγοριών.

Τα αποτελέσματα των Α τελικών αγώνων ισοδυναμούν με την σχάρα εκκίνησης των Β τελικών αγώνων όλων των κατηγοριών.

Τα αποτελέσματα των Β τελικών αγώνων ισοδυναμούν με την σχάρα εκκίνησης των Γ τελικών αγώνων όλων των κατηγοριών.

        Νικητής σε κάθε κατηγορία θεωρείται ο αθλητής που έχει κερδίσει τον Γ

Τελικό.

Ø  ΑΓΩΝΑΣ ROTAX SPECIAL EVENT

Ο ιδιαίτερος τρόπος διεξαγωγής και βαθμολόγησης θα ανακοινωθεί.

5.  ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ – ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΓΩΝΩΝ

  • Οι αγώνες που θα διεξαχθούν για το R.M.C 2017 θα είναι τρεις (3) αγώνες στο σύνολο. Οι οδηγοί που θα συμπληρώσουν την μεγαλύτερη βαθμολογία σε κάθε κατηγορία θα προκριθούν στον Παγκόσμιο Τελικό της ROTAX .
  • Δεν επιτρέπεται δύο κατηγορίες να αγωνίζονται μαζί στον ίδιο αγώνα, ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ οι δύο κατηγορίες είναι η μια δίπλα στην άλλη σχετικά με την ηλικία, δηλ. MICRO/MINI, MINI/JUNIOR, JUNIOR/MAX ή MAX/DD2 και ύστερα από απόφαση Αγωνοδικών και Αλυτάρχη.
  • Μόνο οι βαθμοί που κατορθώνονται από τους Α τελικούς, τους Β τελικούς και τους Γ τελικούς των τριών (3) αγώνων θα προσμετρούνται προς την συνολική βαθμολογία του R.M.C.
  • Από τα 9 σκέλη των τριών (3) αγώνων, θα προσμετρούν τα 7 καλύτερα σκέλη. Ο κάθε αγωνιζόμενος θα έχει το δικαίωμα να αφαιρέσει τα 2 χειρότερα βαθμολογικά σκέλη από οποιοδήποτε αγώνα επιθυμεί, ακόμα και από την ίδια συνάντηση. Οδηγός που δεν έχει ολοκληρώσει τους προκαθορισμένους γύρους ενός σκέλους, θα παίρνει σαν βαθμολογία τους βαθμούς του τελευταίου οδηγού της κατάταξης του σκέλους και επιπλέον θα αφαιρούνται μείον πέντε βαθμοί ως ποινή. Οδηγός που έχει αποκλεισμό(*) σε ένα ή περισσότερα σκέλη, θα παίρνει μηδέν βαθμολογία. Το συγκεκριμένο σκέλος ή σκέλη δεν έχει το δικαίωμα να το αφαιρέσει από την συνολική βαθμολογία.

(*) ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ

Ένας οδηγός ή διαγωνιζόμενος τίθεται εκτός σκέλους όταν σ’ αυτό βρεθεί:

Ø  Με λιγότερο βάρος από το προβλεπόμενο.

Ø  Με μερική ή ολική απώλεια φίλτρου.

Ø  Χωρίς σένσορα (αισθητήρα).

Ø  Ότι κατά τον έλεγχο σύμπλεξης στροφών ο κινητήρας του δεν ευρίσκεται όπως ορίζει ο κανονισμός.

Ø  Ότι ο χώρος καύσεως του κινητήρα του είναι διαφορετικός του επιτρεπόμενου.

Ø  Ότι έχει τερματίσει χωρίς την εμπρόσθια προμετωπίδα ή τα πλαϊνά skirts  (στην περίπτωση που τα απώλεσε στον τελευταίο γύρο του σκέλους) και είναι με λιγότερο βάρος από το προβλεπόμενο, ενώ στην περίπτωση που το βάρος είναι κανονικό ο αγωνιζόμενος κατατάσσεται κανονικά στη θέση του.

Ø  Ότι κατά τη διάρκεια του σκέλους πέρασε από το ένα διάζωμα σε άλλο κερδίζοντας μέτρα, ωφελούμενος ουσιαστικά έναντι των άλλων, ανεξάρτητα αν σε αυτό είναι μόνος υπαίτιος ή προέβη σε αυτό εξ΄ αιτίας σύγκρουσης ή εμπλοκής.

Ø  Αντιαθλητική οδήγηση και συμπεριφορά.

Ένας οδηγός ή διαγωνιζόμενος τίθεται εκτός αγώνος (συνάντησης) όταν:

Ø  Ο κυβισμός του κινητήρα του είναι μεγαλύτερος του προβλεπόμενου.

Ø  Το καρμπυρατέρ δεν είναι το προβλεπόμενο από τον κανονισμό.

Ø  Δεν έχει διακόπτη ρεύματος στις κατηγορίες που προβλέπεται.

Ø  Όταν χρησιμοποιήσει διαφορετικά ελαστικά από αυτά που ορίζει ο κανονισμός.

Ø  Όταν χρησιμοποιήσει διαφορετική βενζίνη από την καθορισμένη από τους κανονισμούς του αγώνα ή πρόσθετα σε αυτήν.

Ø  Όταν χρησιμοποιήσει διαφορετικά γρανάζια από τα προβλεπόμενα, (όταν προβλέπονται).

Ø  Όταν σπάσει ή κόψει σφραγίδες του τεχνικού ελέγχου (όταν προβλέπονται).

Ø  Όταν χρησιμοποιήσει πρόσθετη στήριξη οποιασδήποτε μορφής στην εμπρόσθια προμετωπίδα.

Ø  Όταν χρησιμοποιήσει μεταβλητό «αβάνς».

Ø  Όταν ο Αλυτάρχης του δείξει μαύρη σημαία ή μαύρη σημαία με πορτοκαλί κύκλο και δεν υπακούσει στους επόμενους δύο γύρους.

Ø  Όταν χρησιμοποιήσει μη αναγνωρισμένα από την CIK/FIA λάδια.

Ø  Αντιαθλητική οδήγηση και συμπεριφορά.

  • ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΑΓΩΝΩΝ:

1ος ΑΓΩΝΑΣ – ΚΥΡΙΑΚΗ 12/03/2017

2ος ΑΓΩΝΑΣ – ΚΥΡΙΑΚΗ 23/04/2017

3ος ΑΓΩΝΑΣ – ΚΥΡΙΑΚΗ 09/07/2017

Α ΤΕΛΙΚΟΣ

Ανάλογα με την κατάταξη στον ημιτελικό θα δοθούν οι εξής βαθμοί:

  • 1ος – 34 βαθμούς
  • 2ος – 33 βαθμούς
  • 3ος – 32 βαθμούς κλπ. Μέχρι τον τελευταίο τερματίσαντα.

Β ΤΕΛΙΚΟΣ

Ανάλογα με την κατάταξη στον ημιτελικό θα δοθούν οι εξής βαθμοί:

  • 1ος – 34 βαθμούς
  • 2ος – 33 βαθμούς
  • 3ος – 32 βαθμούς κλπ. Μέχρι τον τελευταίο τερματίσαντα.

Γ ΤΕΛΙΚΟΣ

Ανάλογα με την κατάταξη στον ημιτελικό θα δοθούν οι εξής βαθμοί:

  • 1ος – 34 βαθμούς
  • 2ος – 33 βαθμούς
  • 3ος – 32 βαθμούς κλπ. Μέχρι τον τελευταίο τερματίσαντα.

5.1      ΙΣΟΒΑΘΜΙΑ

Σε περίπτωση που 2 ή περισσότεροι οδηγοί τελειώσουν την σεζόν με το ίδιο βαθμολογικά νούμερο, η υψηλότερη θέση θα πηγαίνει στους παρακάτω:

  • Αυτόν που έχει το καλύτερο νούμερο στις πρώτες θέσεις σε Γ τελικούς αγώνες, εάν ο αριθμός της πρώτης θέσης είναι ίδιος, τότε κοιτάμε για τον κάτοχο με το καλύτερο νούμερο της 2ηςθέσης στους Γ τελικούς και ούτω καθ’ εξής μέχρι να βγει ο νικητής.
  • Αν δεν είναι δυνατόν να σπάσει ο δεσμός με τα αποτελέσματα από τους Γ τελικούς αγώνες, τότε θα πάει ο κάτοχος με την καλύτερη βαθμολογία στην πρώτη θέση στους Β τελικούς, εάν το νούμερο της πρώτης θέσης είναι το ίδιο, τότε πηγαίνει ο κάτοχος με το καλύτερο βαθμό στη δεύτερη θέση στους Β τελικούς και ούτω καθ’ εξής μέχρι να βγει νικητής.
  • Αν δεν είναι δυνατόν να σπάσει ο δεσμός με τα αποτελέσματα από τους Β τελικούς αγώνες, τότε θα πάει ο κάτοχος με την καλύτερη βαθμολογία στην πρώτη θέση στους Α τελικούς, εάν το νούμερο της πρώτης θέσης είναι το ίδιο, τότε πηγαίνει ο κάτοχος με το καλύτερο βαθμό στη δεύτερη θέση στους Α τελικούς και ούτω καθ’ εξής μέχρι να βγει νικητής.
  • Αν η διαδικασία προβαίνει σε αποτυχία για τα αποτελέσματα, τότε η  ROTAX θα υποδείξει τον νικητή σύμφωνα με τα κριτήρια που θα κρίνει αυτή κατάλληλα.
  1. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Δύο γύροι. Ένας γύρος προθέρμανσης ακολουθούμενος από έναν γύρο σχηματισμού (αυστηρή απαγόρευση προσπερασμάτων) και εκκίνηση χαμηλής ταχύτητας(rolling start).

  1. ΘΕΩΡΗΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Σε κάθε αγώνα επιτρέπεται 1 σασί, 2 μοτέρ, 1 σετ ελαστικά σλίκ, 1 σετ ελαστικά βροχής και 1 ελαστικό μπροστινό, όπως και 1 ελαστικό οπίσθιο σαν εναλλακτικά (προαιρετικά).

Οι  ελεύθερες  δοκιμές  αποτελούν  επίσημο  σκέλος  του  αγώνα  και  ισχύουν  σε  αυτές  όσα  προβλέπονται  από  τον κανονισμό.

Διευκρινίζεται ότι σε αυτές οι αγωνιζόμενοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν λάστιχα επιλογής τους ή και τα σφραγισμένα λάστιχα του αγώνα με την υποχρέωση επιστροφής τους στο PARC FERME.

Οι αγωνιζόμενοι υποχρεούνται να έχουν προμηθευτεί τα ελαστικά βροχής πριν από τον αγώνα και να τα έχουν παραδώσει στο park ferme, καινούργια ή μεταχειρισμένα. Ο αντιπρόσωπος δεν είναι υποχρεωμένος να διαθέτει βρόχινα ελαστικά κατά την διάρκεια του αγώνα.

Στολή, γάντια, παπούτσια και κράνος θα πρέπει να είναι εγκεκριμένα CIK-FIA.

  1. ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
  • Για την κατηγορία ROTAX MICRO MAX το παράβολο συμμετοχής ορίζεται στα 130 ευρώ.
  • Για τις κατηγορίες ROTAX JUNIOR MAX, ROTAX SENIOR MAX, ROTAX SENIOR MAXMASTERS, ROTAX DD2 MAX, ROTAX DD2 MAX MASTERS το παράβολο συμμετοχής ορίζεται στα 150 ευρώ.
  • Για την κατηγορία ROTAX V.I.P DD2 MAX το παράβολο συμμετοχής ορίζεται στα 80 ευρώ.
  • Για την κατηγορία ROTAX V.I.P SENIOR MAX το παράβολο συμμετοχής ορίζεται στα 80ευρώ.
  1. ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Απαραίτητη προϋπόθεση για να συμμετάσχει κάποιος αθλητής σε αγώνα είναι να έχει συμπληρώσει την «ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ» με πλήρη τα στοιχεία του, καθώς και να έχει τακτοποιήσει τις οικονομικές υποχρεώσεις του με την γραμματεία του Αθλητικού Σωματείου.

  1. ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΣΚΛΗΘΕΝΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ RMCGF 2017

Ο συνολικός αριθμός των προσκληθέντων οδηγών είναι:

  • ROTAX MICRO MAX: 36
  • ROTAX JUNIOR MAX: 72
  • ROTAX SENIOR MAX: 72
  • ROTAX DD2 MAX: 72
  • ROTAX DD2 MAX MASTERS: 72
  1. ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΡΙΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΤΕΛΙΚΟ ΤΟΥ R.M.C.G.F. 2017
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ROTAX MICRO MAX (1): ένας οδηγός που θα συγκεντρώσει την μεγαλύτερη βαθμολογία από τα αποτελέσματα της γενικής κατάταξης και θα είναι ηλικίας από 8-11 ετών. (Στις 31/12/2017 να μην έχει συμπληρώσει τα 11α γενέθλια του).
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ROTAX JUNIOR  MAX (1): ένας οδηγός που θα συγκεντρώσει την μεγαλύτερη βαθμολογία από τα αποτελέσματα της γενικής κατάταξης και θα είναι ηλικίας από 12-15. (Στις 31/12/2107 να μην έχει συμπληρώσει τα 15α γενέθλια του).
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ROTAX SENIOR MAX (1): ένας οδηγός που θα συγκεντρώσει την μεγαλύτερη βαθμολογία από τα αποτελέσματα της γενικής κατάταξης.
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ROTAX DD2 MAX (2): ένας οδηγός που θα συγκεντρώσει την μεγαλύτερη βαθμολογία από τα αποτελέσματα της γενικής κατάταξης και ένας οδηγός με την μεγαλύτερη βαθμολογία από την κατηγορία masters (άνω των 32 ετών).
  • Ο 1ος της κατηγορίας ROTAX DD2 MAX και ο 1ος της κατηγορίας ROTAX DD2 MAXMASTERS μπορούν να επιλέξουν, ύστερα από συνεννόηση μεταξύ τους και με τηνROTAX HELLAS, ποιος από τους δύο θα εκπροσωπήσει την κάθε κατηγορία ανεξαρτήτου κατάταξης τους. Εάν και οι δύο νικητές είναι άνω των 32 χρόνων, τότε ο 1ος γενικής κατάταξης θα επιλέξει τη κατηγορία που θα συμμετάσχει στο RMCGF2017.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΑΝΑ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΤΕΛΙΚΟΥ ΤΟΥ 2017

Οι προκριθέντες οδηγοί των κατηγοριών  Micro Max και DD2 Max Masters θα πρέπει να καλύψουν το κόστος συμμετοχής τους (2.050€ + Φ.Π.Α).

Η συμμετοχή των οδηγών των κατηγοριών Junior Max, Senior Max και DD2 Max θα καλύπτεται εξολοκλήρου από τη  BRP-Rotax.

Ενδυμασία ελληνικής παρουσίας στο RMCGF 2017: Ο οδηγός που θα προκριθεί και θα συμμετάσχει στην ελληνική αποστολή της κάθε κατηγορίας του Rotax Max Challenge Grand Finals, είναι υποχρεωμένος να συμμορφωθεί σύμφωνα με την ενδυμασία της ελληνικής αποστολής που θα περιλαμβάνει για τον κάθε οδηγό  φόρμα, ζακέτα, καπέλο και t-shirt και για τον μηχανικό ζακέτα, καπέλο και t-shirt. Επίσης είναι υποχρεωμένος να προσκομίσει όλα τα σχετικά έγγραφα που θα του ζητηθούν από τη Rotax Hellas μέσα στο χρονικό διάστημα που θα του υποδείξει για να είναι έγκυρη η συμμετοχή του. Σε περίπτωση που τα παραπάνω δεν γίνουν αποδεκτά από τον οδηγό, τότε τη θέση του παίρνει ο επόμενος οδηγός της κατηγορίας του.

  1. ΑΠΟΝΟΜΗ
  • ΑΠΟΝΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ROTAX MICRO MAX (8-10 ετών)

Οι τρεις (3) πρώτοι οδηγοί της κατηγορίας ROTAX MICRO MAX (από 8 ετών έως και 10 ετών), οι οποίοι πρέπει να φοράνε ολοκληρωμένη τη στολή τους ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.

  • ΑΠΟΝΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ROTAX MICRO MAX (10-12 ετών)

Οι τρεις (3) πρώτοι οδηγοί της κατηγορίας ROTAX MICRO MAX (από 10 ετών έως και 12 ετών), οι οποίοι πρέπει να φοράνε ολοκληρωμένη τη στολή τους ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.

  • ΑΠΟΝΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ROTAX JUNIOR MAX

Οι τρεις (3) πρώτοι οδηγοί της κατηγορίας ROTAX JUNIOR MAX, οι οποίοι πρέπει να φοράνε ολοκληρωμένη τη στολή τους ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.

  • ΑΠΟΝΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ROTAX SENIOR MAX

Οι τρεις (3) πρώτοι οδηγοί της κατηγορίας ROTAX SENIOR MAX, οι οποίοι πρέπει να φοράνε ολοκληρωμένη τη στολή τους ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.

  • ΑΠΟΝΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ROTAX SENIOR MAX Masters

Οι τρεις (3) πρώτοι οδηγοί της κατηγορίας ROTAX SENIOR MAX Masters, οι οποίοι πρέπει να φοράνε ολοκληρωμένη τη στολή τους ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.

  • ΑΠΟΝΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ROTAX DD2 MAX

Οι τρεις (3) πρώτοι οδηγοί της κατηγορίας ROTAX DD2 MAX , οι οποίοι πρέπει να φοράνε ολοκληρωμένη τη στολή τους ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.

  • ΑΠΟΝΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ROTAX DD2 MAX Masters

Οι τρεις (3) πρώτοι οδηγοί της κατηγορίας ROTAX DD2 MAX Masters, οι οποίοι πρέπει να φοράνε ολοκληρωμένη τη στολή τους ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.

  • ΑΠΟΝΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ROTAX V.I.P SENIOR MAX

Οι τρεις (3) πρώτοι οδηγοί της κατηγορίας ROTAX V.I.P SENIOR MAX, οι οποίοι πρέπει να φοράνε ολοκληρωμένη τη στολή τους ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.

  • ΑΠΟΝΟΜΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ROTAX V.I.P DD2 MAX

Οι τρεις (3) πρώτοι οδηγοί της κατηγορίας ROTAX V.I.P DD2 MAX, οι οποίοι πρέπει να φοράνε ολοκληρωμένη τη στολή τους ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.

Σε όλους τους συμμετέχοντες όλων των κατηγοριών θα απονέμονται αναμνηστικά μετάλλια.

  1. ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
  • Συνθετικά υλικά (ανθρακονήματα, κλπ) απαγορεύονται, εκτός από το κάθισμα και το πάτωμα.
  • Όλα τα εξαρτήματα εσωτερικά από την σφραγίδα είναι ευθύνη του διαγωνιζομένου έτσι ώστε να τηρούν τις προδιαγραφές των Τεχνικών Κανονισμών.
  • Στα καρτ όλων των κατηγοριών πρέπει να υπάρχει κάλυμμα αλυσίδας και

δισκόπλακας.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑΤΟΣ ΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Rotax Max FR 125cc ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ Ή ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Το κόστος είναι 250€ +ΦΠΑ το οποίο περιλαμβάνει ένα σετ φλάντζες γενικής και τη διαδικασία εργασίας σφραγίσματος, κλεισίματος και ελέγχου του κινητήρα με τα κατάλληλα εργαλεία ελέγχου, τα οποία έχουμε προμηθευτεί από την BRPPowertrain (Rotax) ο κινητήρας πρέπει να βρίσκεται στη Rotax Hellas 15 ημέρες πριν την ημερομηνία τέλεσης του αγώνα.

  1. ΒΑΣΙΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
JUNIOR MAX & SENIOR MAX
ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ DELLORTO VHSB 34 DELLORTO VHSB 34
ΤΥΠΟΣ 8,5 mm QS ή QD 12,5 mm XS
ΖΙΓΚΛΕΡ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΝΟΥΜΕΡΑROTAX ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΝΟΥΜΕΡΑROTAX
ΦΛΟΤΕΡ 3,6 gr 4,0 gr
ΠΡΟΖΙΓΚΛΕΡ 60 εσωτερικό

60 εξωτερικό

45 εσωτερικό

60 εξωτερικό

ΒΕΛΟΝΑ Κ98 K57
ΘΕΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
SLIDE 40 45
ΒΕΛΟΝΟΘΗΚΗ ΣΤΑΘΜΗΣ INC 150 INC 150
ΒΕΛΟΝΟΘΗΚΗ SLIDE FNN 266 DP 267
DD2 MAX
ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ DELLORTO VHSB 34 DELLORTO VHSB 34
ΤΥΠΟΣ 8,5 mm QS ή QD 12,5 mm XS
ΖΙΓΚΛΕΡ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΝΟΥΜΕΡΑROTAX ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΝΟΥΜΕΡΑROTAX
ΦΛΟΤΕΡ 3,6 gr 4,0 gr
ΠΡΟΖΙΓΚΛΕΡ 60 εσωτερικό

60 εξωτερικό

45 εσωτερικό

60 εξωτερικό

ΒΕΛΟΝΑ Κ98 K57
ΘΕΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
SLIDE 40 45
ΒΕΛΟΝΟΘΗΚΗ ΣΤΑΘΜΗΣ INC 150 ή 200 INC 150 ή 200
ΒΕΛΟΝΟΘΗΚΗ SLIDE FNN 266 DP 267
MICRO MAX
ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ DELLORTO VHSB 34 DELLORTO VHSB 34
ΤΥΠΟΣ 8,5 mm QS ή QD 12,5 mm XS
ΖΙΓΚΛΕΡ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΝΟΥΜΕΡΑROTAX ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΝΟΥΜΕΡΑROTAX
ΦΛΟΤΕΡ 3,6 gr 4,0 gr
ΠΡΟΖΙΓΚΛΕΡ 60 εσωτερικό

60 εξωτερικό

45 εσωτερικό

60 εξωτερικό

ΒΕΛΟΝΑ Κ98 K57
ΘΕΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
SLIDE 40 45
ΒΕΛΟΝΟΘΗΚΗ ΣΤΑΘΜΗΣ INC 150 INC 150
ΒΕΛΟΝΟΘΗΚΗ SLIDE FNN 266 DP 267

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ MICROMAX

ΓΡΑΝΑΖΩΜΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ 14
ΠΙΣΙΝΟ 72
ΚΙΛΑ 110 kg
ΣΑΣΙ 950 mm
ΧΩΡΟΣ ΚΑΥΣΕΩΣ Minimum 2,40mm
ΕΞΑΓΩΓΗ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ (διάμετρος 18mm) ROTAX part No 273 192
ΕΞΑΤΜΙΣΗ MICRO ROTAX part No 273 132
ΔΙΑΤΡΗΤΟ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ROTAX part No 273 098
INOX ΦΛΑΤΖΑ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ ROTAX part No 626420

Είναι υποχρεωτικό το σινεμπλόκ (RotaxPart. No660520) μεταξύ πολλαπλασιαστή και βάσης πολλαπλασιαστή.

  • Είναι νόμιμες και οι δύο εκδόσεις του ηλεκτρικού συστήματοςDENSOκαιDELLORTO.
  • Ο ατσάλινος υαλοβάμβακας (RotaxPart. No297983) είναι προαιρετικός σε όλες τις κατηγορίες.
  • Ο ατσάλινος υαλοβάμβακας (Rotax Part. No 297983) απαγορεύεται στην  κατηγορίαRotax Micro Max.
  • Επιτρέπεται ΜΟΝΟ ο νέος Φυγοκεντρικός συμπλέκτης.   
  1. ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΒΑΡΟΣ
  • 110 κιλά για την κατηγορία ROTAX MICRO MAX, συμπεριλαμβάνοντας και τον οδηγό με όλο τον εξοπλισμό του (κράνος, στολή, γάντια, κλπ.)
  • 145 κιλά για την κατηγορία ROTAX JUNIOR MAX, συμπεριλαμβάνοντας και τον οδηγό με όλο τον εξοπλισμό του (κράνος, στολή, γάντια, κλπ.)
  • 165 κιλά για την κατηγορία ROTAX SENIOR MAX / MASTERS, συμπεριλαμβάνοντας και τον οδηγό με όλο τον εξοπλισμό του (κράνος, στολή, γάντια, κλπ.)
  • 175 κιλά για την κατηγορία  ROTAX  DD2 MAX / MASTERS & DD2 RM1, συμπεριλαμβάνοντας και τον οδηγό με όλο τον εξοπλισμό του (κράνος, στολή, γάντια, κλπ.
  • 165 κιλά για την κατηγορία ROTAX V.I.P SENIOR MAX συμπεριλαμβάνοντας και τον οδηγό με όλο τον εξοπλισμό του (κράνος, στολή, γάντια, κλπ.)
  • 175 κιλά για την κατηγορία ROTAX V.I.P  DD2 MAX, συμπεριλαμβάνοντας και τον οδηγό με όλο τον εξοπλισμό του (κράνος, στολή, γάντια, κλπ.)
  1. ΣΑΣΙ

Για τις κατηγορίες ROTAX JUNIOR MAX-ROTAX SENIOR MAX-ROTAX DD2 MAX

Επιτρέπονται όλα τα σασί που είναι εγκεκριμένα από την CIK-FIA, είτε έχει  ομολογκασιόν σε ισχύ, είτε έχει λήξει. Μέγιστη διάμετρος σωλήνα 32mm. Μονοκυλινδρικός σωλήνας. Μέγιστη διάμετρος πίσω άξονα μέχρι 50mm.

Για την κατηγορία ROTAX MICRO MAX

Όλοι οι σωλήνες του σασί θα είναι διαμέτρου 28 mm, το δε μεταξόνιο θα είναι  950mm. Τα φρένα είναι υδραυλικά. Απαγορεύεται η πρόσθετη στήριξη καθίσματος με μπάρες επιπλέον των προβλεπόμενων από τον κατασκευαστή. Το ρεζερβουάρ της βενζίνης θα έχει χωρητικότητα τουλάχιστον 3 λίτρα. Η τοποθέτηση πλαϊνού προστατευτικού , μπροστινού πάνελ και μπροστινού σπόιλερ είναι υποχρεωτική. Επιτρεπόμενο μέγιστο άνοιγμα τροχών μετρούμενο από την εξωτερική πλευρά, 112 cm.

ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΣ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Με βάση το άρθρο 29 της CIK-FIA, η χρήση ομολογκαρισμένου μπροστινού προφυλακτήρα καθώς και το κιτ σύνδεσης μπροστινού προφυλακτήρα είναι υποχρεωτικά για την περίοδο 2015-2020.

  1. ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Θα πρέπει να υπάρχουν υποχρεωτικά αριθμοί συμμετοχής εμπρός, πίσω και στο πλάι σε κίτρινο φόντο και μαύρα νούμερα.

  1. ΜΟΤΕΡ

Επιτρέπονται τα μοτέρ:

  • Για την κατηγορία ROTAX MICRO MAX, μοτέρ ROTAX FR 125 JUNIOR (χωρίς power valveεξάτμισης) όπως προβλέπει ο κανονισμός της ROTAX.
  • Για την κατηγορία ROTAX JUNIOR MAX, μοτέρ ROTAX FR 125 JUNIOR (χωρίς power valveεξάτμισης) όπως προβλέπει ο κανονισμός της ROTAX.
  • Για την κατηγορία ROTAX SENIOR MAX / SENIOR MAX MASTER, μοτέρ ROTAX FR 125 MAX, όπως προβλέπει ο κανονισμός της ROTAX.
  • Για την κατηγορία ROTAX DD2 MAX / ROTAX DD2 MAX MASTER, μοτέρ ROTAX FR 125 DD2, όπως προβλέπει ο κανονισμός της ROTAX.
  • Για την κατηγορία ROTAX V.I.P SENIOR MAX , μοτέρ ROTAX FR 125 MAX, όπως προβλέπει ο κανονισμός της ROTAX.
  • Για την κατηγορία ROTAX V.I.P DD2 MAX, μοτέρ ROTAX FR 125 DD2, όπως προβλέπει ο κανονισμός της ROTAX.

Όλα τα μοτέρ πρέπει να είναι τσεκαρισμένα και σφραγισμένα από τα Service Center της ROTAX.

Ούτε ο κινητήρας, ούτε οποιοδήποτε από τα βοηθήματα δεν μπορεί να τροποποιηθεί με κάθε τρόπο και κανένα επιπλέον υλικό δεν θα πρέπει να προστίθεται εκτός εάν υπάρχει το ενδεχόμενο επισκευής κινητήρα.

  1. ΦΡΕΝΑ
  • Κατηγορία ROTAX MICRO MAX – ROTAX JUNIOR MAX: Δεν επιτρέπονται τα μπροστινά φρένα
  • Κατηγορία ROTAX SENIOR MAX: Δεν επιτρέπονται τα μπροστινά φρένα .
  • Κατηγορία ROTAX DD2 MAX: Το σύστημα φρένων θα πρέπει να είναι έγκυρο με προδιαγραφές CIK-FIA
  • Κατηγορία ROTAX V.I.P SENIOR MAX: Δεν επιτρέπονται τα μπροστινά φρένα .
  • Κατηγορία ROTAX V.I.P DD2 MAX: Το σύστημα φρένων θα πρέπει να είναι έγκυρο με προδιαγραφές CIK-FIA
  1. ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Τα ελαστικά που επιτρέπονται για τους εθνικούς αγώνες RMC είναι :

Σλίκ ελαστικά               MOJO D2 (Για την κατηγορία ROTAX JUNIOR MAX-                        

                             ROTAX SENIOR MAX-

                             ROTAX SENIOR MAX MASTERS – ROTAX V.I.P

                             SENIOR MAX)        

Εμπρός   4.5×10.0-5

Πίσω      7.1×11.0-5

Σλίκ ελαστικά              MOJO D3 (Για την κατηγορία ROTAX DD2 MAX-ROTAX

                                ROTAX DD2 MAX MASTERS-ROTAX V.I.P

                                 DD2 MAX)

                          Εμπρός   4.5×10.0-5

Πίσω      7.1×11.0-5

Σλίκ ελαστικά            MOJO C2 (Για την κατηγορία ROTAX MICRO MAX)

Εμπρός   10X4,00-5

Πίσω      11X5,00-5

Βρόχινα ελαστικά       MOJO CW  (Για την κατηγορία ROTAX MICRO MAX)

MOJO W3  (Για όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες)

Εμπρός   4.5×10.0-5

Πίσω      6.0×11.0-5

Τα βρόχινα ελαστικά όλων των κατηγοριών θα προμηθεύονται από τον αντιπρόσωπο που τα εισάγει. Οι αγωνιζόμενοι υποχρεούνται να έχουν προμηθευτεί τα ελαστικά βροχής πριν από τον αγώνα και να τα έχουν παραδώσει στο park ferme. Ο αντιπρόσωπος δεν είναι υποχρεωμένος να διαθέτει βρόχινα ελαστικά κατά την διάρκεια του αγώνα.

Τα ελαστικά θα πρέπει να τοποθετούνται σύμφωνα με την φορά του ROTATION, που ορίζεται από το ελαστικό.

  • Δεν επιτρέπεται καμία παραποίηση ή τροποποίηση των ελαστικών σε καμία κατηγορία.
  • Σε κάθε αγώνα επιτρέπεται στον κάθε αγωνιζόμενο ένα σετ ελαστικά σλίκ (υποχρεωτικά) + ένα ελαστικό μπροστινό (προαιρετικά) + ένα ελαστικό πίσω (προαιρετικά). Ενάμισι σετ στο σύνολο.
  • Οι  ελεύθερες  δοκιμές  αποτελούν  επίσημο  σκέλος  του  αγώνα  και  ισχύουν  σε  αυτές  όσα  προβλέπονται  από  τον κανονισμό.

Διευκρινίζεται ότι σε αυτές οι αγωνιζόμενοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν λάστιχα επιλογής τους ή και τα σφραγισμένα λάστιχα του αγώνα με την υποχρέωση επιστροφής τους στο PARC FERME.

  1. ΚΑΥΣΙΜΟ-ΛΑΔΙ

Το καύσιμο είναι αμόλυβδη βενζίνη μάξιμουμ 98 οκτανίων και θα παραδίδεται έτοιμη, μιξαρισμένη από την οργάνωση στην πίστα.

Λάδι δίχρονο XPS KARTTEC (CIK homologation no. 113340/01 and 113340/02)

  1. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΑ ΚΑΡΤ

Όλοι οι συμμετέχοντες, μετά από τις οδηγίες της οργάνωσης, είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να φέρουν τα συγκεκριμένα διαφημιστικά αυτοκόλλητα των χορηγών των αγώνων RMC και σε συγκεκριμένη θέση στο καρτ (πλαϊνά πλαστικά – πάνελ – μούρη). Επιπλέον αυτοκόλλητα για άλλους ατομικούς χορηγούς επιτρέπονται εφόσον δεν συγκρούονται με τα ήδη υφιστάμενα αυτοκόλλητα πάνω στα πλαστικά του καρτ. Όλοι οι οδηγοί αποδέχονται ότι η ROTAX και οι υπόλοιποι σπόνσορες των αγώνων μπορούν να χρησιμοποιούν φωτογραφίες των RMC (περιλαμβάνονται ονόματα και φωτογραφίες οδηγών) για λόγους διαφήμισης και δημόσιων σχέσεων.

Κανένα αυτοκόλλητο χορηγού δεν επιτρέπεται (εκτός από τα: ROTAX,BRP, MOJO, XPS) πάνω στον κινητήρα ή σε οποιοδήποτε άλλο αξεσουάρ του κινητήρα της ROTAX, π.χ. κλαπέτo ψυγείου