Ανάβαση Αχλαδόκαμπου : Είχε από όλα

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων ταξίδεψε στην Πελοπόννησο, για τον 4ο γύρο του θεσμού, με την Ανάβαση Αχλαδόκαμπου «Μιχάλης Τσαγγαράς».

Η Αυτοκινητιστική Λέσχη Τρίπολης (Α.Λ.Τ.) σε συνεργασία με το Σωματείο Start Line όπως πάντα έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και πραγματικά διεξήχθη ένας αγώνας όπου θα μιλάμε πολύ καιρό για αυτόν, αφού τα είχε όλα. Ζέστη, ήλιο, βροχή, κρύο, ομίχλη, έντονο συναγωνισμό, εξόδους και πολύ, μα πολύ θέαμα.

Έτσι λοιπόν το Σαββατοκύριακο 10 και 11 Ιουνίου πέρασε στην ιστορία αφήνοντας πίσω του αναμνήσεις. Το Σάββατο όλα κύλησαν ομαλά παρά τις μεγάλες καθυστερήσεις από εξόδους και ζημιές, αφού ο καιρός μας έκανε το χατίρι και ήταν ιδανικός. Την Κυριακή η εικόνα άλλαξε αφού σε συνέχεια των εξόδων και των μηχανικών βλαβών, η βροχή ήρθε και έκανε την προσπάθεια όλων ακόμα πιο δύσκολη.

Έτσι ξεκινώντας στο αγωνιστικό μέρος θα ξαναπούμε ότι τα είχε όλα αυτός ο αγώνας. Δεν υπήρξε κατηγορία και κλάση που να μην υπάρχει έντονος συναγωνισμός και η μάχη να μην κριθεί στο νήμα.

Ως είθισται θα ξεκινήσουμε με την Ομάδα Α που είχε και την μεγάλη είδηση της επιστροφής του Λεωνίδα Κύρκου όπου συνδυάστηκε και με νίκη. Ο «Λέας» έκανε το μεγάλο come back με το Ford Escort WRC , κάτι που χαροποίησε τους θεατές που του το έδειξαν με το χειροκρότημά τους. Δεύτερος τερμάτισε ο Μιχάλη Ευθυμίου με το Ford Escort WRC του και τρίτος ο Δημήτρης Βέλλιος με το πανέμορφο και αποτελεσματικό Seat Ibiza Kit car. Άτυχος της ομάδας ο «Σάκης Λιώρης» που δεν πρόλαβε να ανέβει σε στεγνό οδόστρωμα κάτι που τον έριξε πολύ πίσω στην κατάταξη.

Στην Ομάδα Ν νικητής ήταν ο Σταμάτης Κατσίμης όπου επικράτησε στην μάχη για την πρώτη θέση με τον Κωνσταντίνο Κάκο. Τρίτος ανέβηκε στο βάθρο ο Παναρίτης Ευάγγελος. Και οι τρεις τους οδήγησαν Mitsubishi EVO 9.

Στην Ομάδα Ε νικητής αναδείχθηκε ο Ευθυμίου Παναγιώτης που οδήγησε ένα BMW M3 DTM, αφήνοντας στο δεύτερο σκαλί τον Κεχαγιά Γιώργο με το Ford Sierra RS500 και στο τρίτο σκαλί του Καρπερό Βασίλη με Toyota Starlet KP60.

Στην Ομάδα Α έως 2000 ο «τοπικός ήρωας» Σπύρος Βοργιάς απλά επιβεβαίωσε τα προγνωστικά βάζοντας σε flight mode το Peugeot 106 του, κερδίζοντας την πρώτη θέση και το χειροκρότημα. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Μπάντζανος Βασίλης με Citroen Saxo, αφήνοντας τον Γιαννόπουλο Γιώργο στην Τρίτη θέση με ίδιο αμάξι.

Στην Ομάδα Ν έως 2000 ο συνήθης ύποπτος Γιάννης Φωτεινέλης ανέβηκε και πάλι στο πρώτο σκαλί, με το πανέμορφο Honda Civic Type R του, με τον Τασούλα Κωνσταντίνο με Peugeot 106 να κερδίζει το δεύτερο σκαλί από τον Βασίλη Ρέκκα με Citroen Saxo για μόλις 0,1 δευτερόλεπτα.

Στην ομάδα Ε έως 2000 ο Καρπερός Βασίλης κέρδισε τον Ηλία Τσαγγαρά με το Opel Astra Kit car αλλά και τον «Κανέλλο» που τερμάτισε τρίτος με το Peugeot 106 Rallye του.

Τέλος για τις ομάδες με την εντυπωσιακή Formula Saloon όπου το χρονόμετρα τρελάθηκαν από τον νικητή της, αφού ο Μάριος Ηλιόπουλος τα σταμάτησε στο 2:47 στο πρώτο σκέλος του Αγώνα. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Πρόεδρος του ΣΟΑΑ αγωνίστηκε σαν άξιος «Σπαρτιάτης» αφού λίγες ώρες πριν συνόδευσε στην τελευταία του κατοικία τον αδερφό του Γιάννη. Δεύτερος ο Πατρινός Παναγιώτης Παρθένης, αφού έκανε τον καλύτερο αγώνα της καριέρας του, με το Mitsubishi EVO 9. Τρίτος τερμάτισε ο Αντώνης Σταφυλαπάτης όπου για ακόμα μία φορά στάθηκε αντάξιος, οδηγώντας το Opel Astra του.

 

Πάμε τώρα να δούμε τις κλάσεις μία αναλυτικά, αφού όπως προ είπαμε από την πιο μικρή μέχρι την πιο μεγάλη ο συναγωνισμός μας κράτησε όρθιους μέχρι το τελευταίο πέρασμα.

Ξεκινώντας από την «μικρή» Ν2 ένα έχουμε να πούμε. Ο πρώτος με τον δεύτερο είχαν 0,08 του δευτερολέπτου διαφορά. Σας αρκεί; Ο Τασούλας Κωνσταντίνος με Peugeot 106 να κατάφερε να κερδίσει το Βασίλη Ρέκκα με Citroen Saxo για λιγότερο από ένα «άσε». Τρίτος τερμάτισε ο Αρτινός Κούσης Αποστόλης όπου επέστρεψε μετά από μία μικρή ανάπαυλα και μάλιστα με βάθρο. Εδώ αξίζει να σημειώσουμε την άτυχη στιγμή του Παναγουλόπουλου, που ευτυχώς κατέληξε μόνο με υλικές ζημιές και αποφεύχθηκαν τα χειρότερα, αλλά και την μηχανική βλάβη του Κίμωνα Θέου, όπου τα δύο αυτά σενάρια άφησαν πιο «φτωχή» τη μάχη του βάθρου.

Στην κλάση Ν3 νικητής αναδείχθηκε ο Γιάννης Φωτεινέλης με Honda Civic Type R, δεύτερος τερμάτισε ο Κωντσαντίνου Στέλιος με ίδιο αμάξι και τρίτος ο Χωλίδης Θεόδωρος με Renault Clio RS.

Στην μάχη της Ν4, πρώτος έκοψε το νήμα ο Κατσίμης Σταμάτης, δεύτερος ο Κάκος Κωνσταντίνος και  τρίτος ο Παναρίτης Ευάγγελος. Και οι τρεις τους με Mitsubishi Lancer EVO 10.

Στην Α6 ο Σπύρος Βοργιάς κέρδισε την πρώτη θέση, ο Μπάντζανος Βασίλης με Citroen Saxo την δεύτερη και την Τρίτη ο Γιαννόπουλος Γιώργος την Τρίτη θέση με ίδιο αμάξι.

Πάμε τώρα στην Α7 όπου ο Γιάννης Καλαιτζιάν έκανε το 2 στα 2 μετά την Κύμη και απλά είπε ότι ήρθε για να μείνει. Ο Γιάννης οδήγησε το Puma Kit Car άψογα και κέρδισε την πρώτη θέση επάξια στην κατηγορία με ίσως τον μεγαλύτερο συναγωνισμό για φέτος. Δεύτερος τερμάτισε ο Μάντεσης Χρήστος με το πολυβόλο Honda Civic type R και τρίτος ο Πατρινός Στααύρος Χατούπης με το πανέμορφο Opel Corsa Kit car.

Στην Α8 ο Λεωνίδας Κύρκος μας θύμισε το τραγούδι «Όσα χρόνια και αν περάσουν». Ο πολυπρωταθλητής επέστρεψε μετά από καιρό και καθάρισε εύκολο την μάχη για το πρώτο σκαλί του βάθρου. Στο δεύτερο ανέβηκε επάξια ο Μιχάλης Ευθυμίου οδηγώντας στο όριο το Ford Escort WRC του, ενώ στο τρίτο σκαλί ανέβηκε ο Δημήτρης Βέλλιος με το Seat Ibiza Kit Car του.

Στην Ε10 το βάθρο είχε στο πρώτο σκαλί τον Καρπερό Βασίλη με Toyota Starlet KP60, το δεύτερο τον Ντέκα Κωνσταντίνο με Peugeot 205 GTi και το τρίτο Δαραβίγκα Παναγιώτη με Toyota Starlet KP60.

Στην Ε11 ο Τσαγγαράς Ηλίας ήταν ο νικητής αφού οδήγησε το Opel Astra KIT car του αριστοτεχνικά, αφήνοντας στο δεύτερο σκαλί τον «Κανέλλο» με Peugeot 106 και στο τρίτο τον Κουρνιάτη Θανάση με Ford Escort Mk2.

Στην Ε12 του πολλών κυβικών και των turbo νικητής αναδείχθηκε ο Ευθυμίου Παναγιώτης με την BMW M3 DTM, αφήνοντας τον Κεχαγιάς Γιώργο λίγο πιο πίσω με το Ford Sierra RS500 του. Τρίτος τερμάτισε ο Καλκούνος Βασίλης με BMW E30 M3.

Στην Formula Saloon turbo ο Μάριος Ηλιόπουλος με το Ford Fiesta του άφησε το βουνό με το στόμα ανοιχτό κερδίζοντας άνετα και κάνοντας τον καλύτερο χρόνο ημέρας. Δεύτερος τερμάτισε ο Παναγιώτης Παρθένης με Mitsubishi EVO 9 και τρίτος ο Τζαφαράς Κώστας με Lancia Integrale.

Στην Formula Saloon 2 ο Σταφυλοπάτης Αντώνης έκοψε το νήμα πρώτος με το Opel astrra του, μόλις 1,6 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τον Κωνσταντίνο Ζυγογιάννη με Audi A3. Τρίτος τερμάτισε ο Τριπολιτσιώτης Στρουσόπουλος Όμηρος με το πανέμορφο Renault 5.

Στην Formula Saloon Ατμοσφαιρικά πρώτος τερμάτισε ο Χατζηπαντελής Συμεών με το καταπληκτικό Honda Civic του, κάνοντας τα χρονόμετρα να σαλτάρουν. Δεύτερος τερμάτισε ο Ασίκης Θανάσης με Honda Civic και τρίτος ο Παναγόπουλος Γιώργος με BMW E30.

Τέλος στην Γενική Κατάτξη των ιστορικών ο Κατσαρός Γιώργος ήταν σε έναν ακόμα αγώνα νικητής με το Ford Escort RS 1600 του. Δεύτερος τερμάτισε ο Μαρασλής Αποστόλης με Ford Escort Mk1 RS2000 και τρίτος ο Κοφίνας Κωνσταντίνος με Alfa Romeo GT Veloce.

Μπορεί όποιος βρέθηκε στον «κολοσούρτη» να ταλαιπωρήθηκε αρκετά από καθυστερήσεις, ήλιο, βροχή και πολλά ακόμα, αλλά όπως αναφέραμε και στην αρχή τον συγκεκριμένο αγώνα θα τον θυμόμαστε για πολύ καιρό. Επόμενος σταθμός του Πρωταθλήματος αναβάσεων η ανάβαση Πιτίτσας στην Πάτρας στις 1 και 2 Ιουλίου.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ